.11.

343 27 16
                                    

Kotoki ile arabaya bindiğimizde sahile geri gelmiştik.

~~ Dir For You-The Weeknd ~~

//Yazar anlatımı//

Yui odadan biraz hava almak için çıktığında koridorun başında Chishiya ve Kotokiyi gördü.
Kotoki'nin üstünde kan vardı.Koşarak Kotokiye sarıldı.Ardından durup üstüne baktı.

"Yaralandın mı?" Kotokiye merakla bakıyordu.

"Hayır sadece birinin önümde ölüşüne tanık oldum."

"Hıh? hiç benden örnek almıyorsun." sırıtarak altında imayla söylemesi Chishiya ve Kotokiyi güldürmüştü.

Yui, Chishiyaya döndü ve ona da sarıldı.Chishiya bunu yapacağını beklemiyordu yine karnındaki kelebeklere engel olamadı.Chishiya da ellerini Yui'nin beline koydu. Ayrıldığında Chishiya'nın da üstüne baktı.

"Sen birine tanık olmuş gibi gözükmüyorsun."gülerek söyledi.

Chishiya da gülümsediğinde Kotoki araya girdi.

"Yui dinlenmen gerekiyordu.Neden dışarıdasın?" bıkkınlıkla Kotokiye baktı Yui.

"Dinlenmekten yoruldum.Böyle bir paradoksa girmektense etrafta gezinicem Kotoki."

"Çok komik." Kotoki ciddiyetini bozmadan söyledi.

"Şaka yapmadım." aynı şekilde Yui de ciddiydi.

"Herneyse ben sexy girl'ün yanına gidiyorum.Asıl siz dinlenin.Bu arada Niragi'nin yanına gitsen iyi olur.Ona açıklaman gereken bir şeyi unuttun sanki."

"Sexy girl mu?" Kotoki kafası karışık şekilde bakıyordu.

"Hıhım Kuina." sırıttığını gören Yui de pis pis sırıtmaya başladı.

"Ne sırıtıyorsun sen?" sırıtırken konuştu ve göz kırptı.

"İşine git Yui."

"Benim işim sizsiniz.Sizle uğraşmak zevkli."
diyerek Chishiya ve Kotokiye baktı.

***_ hatırlatma: Yui dediğimde kendiniz olarak düşünün lütfen.Sadece Y/n yazmamak için isim verdim. _***

Kotoki yanlarından gidince Yui de nefes verdi ve bir adım attıktan sonra aklına gelen şey ile durdu.

"Doktor!" Chishiya,ona böyle seslenilince aslında Yui'nin hiç adını söylemediği farketti.

'Hiçbir zaman adımı söylemedi' diye düşünde Chishiya.

Arkasını dönüp bakan Chishiya Yui ile karşı karşıyaydı.

"Sana anlatıcağım bir konu vardı." Chishiya kafasını olumlu anlamda salladı ve gülümsedi.Aslında ne anlatacağını biliyordu bu yüzden meraklanmadı.

Yui Chishiya'nın elinden tutup çatıya sürükledi.Chishiya ise peşinden geliyordu.

"Evet..." derin bir nefes alıp verdi Yui manzaraya bakarken.Gülümseyerek arkasını dönüp Chishiyaya baktığında Chishiya bir anlık hareketle Yuiyi kolundan kendine çekti ve belinden yarasını acıtmayacak şekilde tutup dudaklarını birleştirdi.

Bu sefer Chishiya onu öpmüştü.Yui ise şaşkınlıkla donakalmıştı.İkisinin de mutlu oldukları kalp atışlarından belli oluyordu.İkisinin de dudakları hiç hareket etmeden birbirine yapışık duruyordu.Birbirlerinden ayrıldıklarında Yui şaşkınlık içinde Chishiyaya bakıyordu.

"Aa...Be-ben.." Chishiya bu şokuna güldü ve tekrar Yui'nin hâlâ belini tutuyorken kendine çekip dudaklarını birleştirdi.Bu sefer ikiside gerçekten öpüşüyordu.Yui'nin elleri Chishiya'nın boynuna çıktı ve kendine çekiyordu.Chishiya ise bir elini belinden çekip yanağına çıkartmıştı.Chishiya duvara doğru ilerleyip Yui'nin sırtını yaslarken nefes alış verişleri ikisininde düzensizdi.İkisinin aralıksız öpüşmesine birinin çatıya çıkmasıyla son bulmuştu.

"Yui-Aaa, Chishiya?" Kuina ikisine de gözleri açılmış ama sırıtarak bakarken konuştu.

İkiside bir şey diyemiyordu.

Kuina onlara gülerek "Odanda bulamayınca buradasındır diye düşünmüştüm.Haksız da değilmişim.Herneyse size iyi eğlenceler" göz kırptı ve gülerek gitti.

Birbirlerine baktılar.

"Kardeşin olduğunu söyledi." sonunda Chishiya konuşmuştu.

///

𝑰𝒏 𝑻𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒎𝒆/𝗦𝗵𝘂𝗻𝘁𝗮𝗿𝗼 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin