Sanırım bu oyunun sonuna yaklaşmıştık...
~~ Unstoppable-Sia ~~
Şehrin ortasında toplandığımızda etrafa bakıyorduk.Kuina yerde oturmuş biz ise ayakta dikilip çember halindeydik.
"1 saat oldu hala oyun yok." Kuina konuşmuştu. Usagi etrafına bakmaya başladı. Titreşim sesi geliyordu.
"Ne oldu Usagi?" Kuşna Usagi'nin hareketine ithaf olarak demişti.
"Bir ses duyuyorum."
"Evet, titreşim gibi hissettiriyor.Şu taraftan geliyor sanırım." elimle sağ şeritteki yolu gösterdim. Herkes oraya döndüğünde hepimiz nefesi tutmuş sesin kaynağını merak ediyordu. O taraftan arabalar gelmeye başladı.
"Bunlar sahilden." önümüzde araba durduğunda içinde Ann ve Tatta vardı.
Arabaların içinden insanlar indiğinde silah sesleriyle insanlar vurulmaya başladı.
"Koşun." Chishiya bağırdığında elleri cebinde koşmaya başladı.
Nasıl böyle koşabiliyor...
Arabalara gelen mermi engellemiyordu bile. Çok güçlü silahtı.
Bir yere saklandığımızda gittikçe yaklaşıyor ve bizde koşuyorduk.Ayrılmaya karar verdik. Kotokiye baktığımda Kuina'nın elini tutuyordu, Usagi ile Arisu da birlikte koşuyorlardı.Yanıma gelen mermi ile Chishiya kolumdan tutup çekti ve arabanın arkasına saklandık. Etraf sakin gibi duruyordu.Kuina ve Kotoki yanımızdaki arabanın orada, Usagi ile Arisu karşı yoldaki arabanın arkasındalardı.
"Buradan çıkmamız gerek." Kuina'nın söylemine Arisu "Çıkarsak vurulacağız." diye yanıt verdi.
Tam o sırada Tatta arabasıyla geldi ve camdan çıkıp gelmemiz için bağırdı. Tek tek arabaya atlıyorduk.sırayla Usagi, Arisu, Kotoki ve Kuina atladı. Önğme atılan bombayla bağırdım.
"Ann gidin çabuk." faza bastılar ve Chishiyayı kolundan tutup çektim ve araba arkasına atladık.Bomba patladı ve son duyduğum şey ise Kotoki'nin adımı bağırmasıydı.
"Chishiya iyi misin?!!" merak ve korkuyla sorduğumda ilk defa biri için korktuğumu hissettim.
"Evet sen?" yüzünde endişe vardı.Sanırım sebebini anlamam zor olmadı.
Karnım kanıyordu ve beyaz tişörtüme çıkmıştı. Önceki yaramın üstüne büyük taş gelmişti.Ya da ben atladım diyebilirim.
"Sorun değil hâlâ savaşabilirim." gülümseyip onun emin olmasını sağladım. Kafasıyla onayladı.
Maça papazı Ann'lerin peşinden gittiğinde arabanın arkasından çıkıp silah bulmak için saklanarak yer aradık.
//Arisu anlatımı//
Papaz peşimizden geliyordu. Ann Tatta'nın yerine geçip o kullanmaya başladı. Çok hızlı sürse de papaz bize yetişti ve ateş ediyordu. Daha hızlı giderken insanların birkaçını ezmiştik bile. En son herkes bağırdı ve Ann bir arabaya çarptı ve ters takla attık.Herkes arabadan indiğinde papaz peşimizi bırakmamıştı ama ona da bir araba çarpmıştı.
Elindeki silahla insanlara tek tek sıkıyordu. Papaz tek başınaydı...Kaçıp bir markete girdik.Şimdilik burası sakindi ama eninde sonunda bizi bulacaktı.
Usagi ile marketten birkaç yiyecek bakıyorduk. Ann bizden marketten önce ayrılmıştı.Kuina, Kotoki ve Tatta ise bir araba bulmaya çıktılar.
Markette gördüğüm nodlle ile aklıma Chota ve Karube gelmişti.
Onları özlüyorum.
///
oylarsanız sevinirim..
bu kitabı yakında bitireceğim.Ondan önce size bir şey sormak istiyorum.
Yazdığım
Chishiya -Girls is players too adlı olan Ingilizce kitabımın Türkçe çevirisini sizin için yazayım mı? İngilizce okurken bazı yerleri anlamayan olabiliyor hatta ben bile bazen çeviriden bakıyorum cümlelerimi doğrulamak için.isterseniz sizin için türkçesini yayınlayabilirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑰𝒏 𝑻𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒎𝒆/𝗦𝗵𝘂𝗻𝘁𝗮𝗿𝗼 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮/
Teen Fictionfan fiction {imagine} ... "you are gonna fall,little kitten." "and you are gonna die, dickhead" ... Asla aşka inanmayıp aşık olamayacağına inanan bir adamı sizce küçük bir kız kararından döndürebilir miydi? Adını bir kere bile kullanmamıştı.. Ne uğ...