Kalp atışlarımın hızlandığını hissetmek zor değildi.Karnımda kelebek uçuşmasına engel olamıyordum.
~~ Here With Me-D4VD ~~
//Yazar anlatımı//
Yui gözlerini açıp birini orada mı diye kontrol ederken gittiğini anladı.Chishiya'dan ayrılıp kenara tükürdü ve dudağını elinin tersiyle sildi.
Chishiya hâlâ olanları anlamaya çalışıyordu.
//Chishiya anlatımı//
Adamdan kurtulmak için öpmüştü.Ama hâlâ biri yanımızdaydı.Neden kurtulmak istedi ki.
beni öptü
"Kotaku, sen..?" dedi Yui.Söylediği şey kısık ama çok net duyuluyordu.Ona döndüm ve anlamaya çalıştım.Gözleri dolmuş gibiydi.
"Y-Yui?" çocukta gördüklerine şaşırmıştı.
"Aman Tanrım."koşarak çocuğun boynuna atlayan Yuiyi görünce şaşırdım.
"Buradasın.." hâlâ şok içindeler gibi konuşuyorlardı.
"Şşt buradayım güzelim." diyerek Yui'nin saçlarını öptükten sonra tekrar sarıldı.
güzelim mi? sevgilisi mi vardı? Ama..
bu neden beni ilgilendirir ki?
neden beni öptü o zaman?
Saçmalık! Chishiya sen ona aşık değilsin.
Neden böyle hissediyorum?
Sevgilisi var.
Neden umrumda?
Kalbimde acı hissedi-Acı? Kalp acısı?
Ne yaptın bana?
Onları yalnız bıraksam iyi olucak.
//Yazar anlatımı//
"Hey Chishiya! Yui nerede?" Kuinaya dönmeden cevap verdi.
"Neden bana soruyorsun?"
"Sevgilisi olan sensin.bilirsin?"
Chishiya dediği şey ile Kuinaya sinirle döndü.
"O benim sevgilim deği-." yaptığı şeyin farkına varıp sustu."Sen az önce bana bağırdın mı?" Kuina şok içinde söylemişti bunları.
'ne yapıyorum ben?' diye düşünen Chishiya önüne döndü ve odasına ilerledi.
Kuina takip ediyordu ve peşini bırakmadı.
"Aşıksın ona.""Saçmalık.Ne aşk için ne de aşka inanmak için vaktim var.Bu anlamsız ve işe yaramaz." diyerek odasına gitti.
Kuina kendi kendine güldü çünkü yalan söylediğini biliyordu.
'İlginç' diye düşünerek ağzına çubuğu geri attı.
'Onu sevmek, bu dünyada birini sevmeye zaman yok.Üstelik aşk yok ve asla kimseye aşık olmayacağım.' diye düşünürken yatağa uzandı.
Yui, Kotoki ile birlikte sahile geldi.Şapkacının odasına girdi ve bir süre konuştular.Kotoki zaten neler olduğunu anlamamıştı ama Yui yolda ona özet geçerek anlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑰𝒏 𝑻𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒎𝒆/𝗦𝗵𝘂𝗻𝘁𝗮𝗿𝗼 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮/
Teen Fictionfan fiction {imagine} ... "you are gonna fall,little kitten." "and you are gonna die, dickhead" ... Asla aşka inanmayıp aşık olamayacağına inanan bir adamı sizce küçük bir kız kararından döndürebilir miydi? Adını bir kere bile kullanmamıştı.. Ne uğ...