.10.

351 30 26
                                    

Herneyse dinlenmelisin.Bir daha geldiğimde uyurken bulmuş olucam." odadan çıktı.

~~                     Escapism-Raye                 ~~

//Chishiya anlatımı//

Oyun alanına giderken omzumu dürten biri vardı.Ona döndüğümde Kotoki olduğunu farkettim.

"Chishiya sen misin?" sorduğu soruyu biraz garip buldum.

"Evet." gülümsedi ve yanıma oturdu.

Kafamı çevirip oyun alanına giden yolu izledim.Gittiğimizde arabadan ilk Kotoki indi ardından ben.Oyun için telefonu aldım ve kayıt oldum.

Yanımda yine o adam vardı...Neden dibimde bitiyor sürekli.

Kayıtlar bitmiştir
Oyuncu sayısı 23

Oyun 'Kupa Valesi'

Zor level

Kural : Arkanızda beliren işareti tahmin et.Kendi sembolüne bakamazsın.Son 5 dakika içinde odana gir ve sembolünün açıkla.
Her yeni turda sembolün silinecek ve değişecek.
Bu oyun partnerinize ne kadar güvendiğiniz ile alakalı.
Kupa Valesi öldüğünde oyunu kazanacaksınız.
Kendi sembolünüze bakmaya çalışmayın.
Oyuncular silah ve kesici şeyler kullanmayın.

Bu oyun için süre limitiniz bulunmamaktadır.
Yeterince yiyecek sizin için sağlandı.

eğlenceli olacak

Oyun başladı.

Etrafta dolaşmaya başladım.İnsanların panikle hareket etmelerini görmek can sıkıcı.Arkamdan gelen adım sesleriyle durdum ve arkamı döndüm.

"Beni mi takip ediyorsun ha?" Kotoki yanıma geldi.

"Eğer birbirimize işaretleri söylersek oyunu kazanabiliriz." kimseye güvenmemek gerek ama buradan öyle düşünceyle kurtulamam.

"Sana neden güveneyim?"

"Yui seni biliyor ve aranızın iyi olduğunu düşünüyorum." karşısında beni öpmesine rağmen nasıl bu kadar rahat davranıyor?

Odalarınıza geçin.

"maça♠️" kafamı onaylarca salladım.Güvenmekten başka şansım yok gibi.

"benimkini de söyle lütfen."

"sinek♣️" odaya girdim ve kapı kapandı.

tahmininizi söyleyin.

"maça"

...

tebrikler doğru

kapı tekrar açılınca dışarı çıktım.Birkaç patlama silah sesi gelmişti.

kalan oyuncu sayısı 17

yemeklerin kısmına gittim.Bir adam vardı.Sinsiliği çok belliydi.Sadece bana odaklanmış bakıyordu.Yui burada olsaydı tüm bunların hepsini yaşatmayacağına eminim.

"Tekrar bunu yaparsak oyunu kazanabiliriz."
kafamı döndürdüğümde Kotoki gergin ama sevinmiş duruyordu.

Rafların yanına gittim ve bir bisküvi aldım.
Paketi açıp oturduğumda elime bir tane alıp yemeye başladım.İnsanları izliyordum.
Urumi bir kızı çoktan manipüle etmiş gibiydi.

𝑰𝒏 𝑻𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒎𝒆/𝗦𝗵𝘂𝗻𝘁𝗮𝗿𝗼 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin