.9.

354 31 9
                                    

Yui hemen etrafına bakıp Chishiyayı aradı.Gözlerinin kararması görmesini zorlaştırıyordu..Son dediği şey

"Shuntaro..."

~~ Say You Won't Let Go-James Arthur ~~

//Chishiya amlatımı//

Çıktığımda Yui ve Kotokiyi bulamamıştım.

Ya ona bir şey olduysa

Sevgilisi kurtarır beni ilgilendirmiyor

İyi olduğunu görmek istiyorum

Kes sesini Chishiya neden merak ediyorsun?

Sahile gittiğimde Kuina geldiklerini görmediğini söyledi.Odama girmeden önce onun odasının kapısına baktım.

Ondan uzak durmalıyım

Kendime söylenerek odasının kapısını çaldım ve içeri kafamı uzattım.

Kotoki aynanın karşısında sargı yapmaya çalışan Yuiye bakıyordu.

Yui'nin yaşadığını görünce rahatladım.Ama ne olduğunu merak ediyorum.

"Yui?" diye sormadan edememiştim.

Yui aynadan bakarken bana dönen Kotoki açıklamaya başladı.

"Bacağı, oyundayken yanındaki adam patlatmıştı ve ona parçası geldi.Çıkarmadan oyuna devam etti ve başardı sadece koşamadı bana söyledi bende yöneticiye.."

sadece dinliyordum.

"Aslında koşamamasının sebebi sadece bacağı değilmiş.Karnına da büyük bir cam parçası girmiş.Ama bunu benden saklamış."son cümlesini sinirle Yuiye bakarak sinirle söylemişti.

"Oyun alanından çıktığımızda ise bayıldı."

Son dediğini duyunca şaşırmıştım.

"Bakabilir miyim?" diye duraksayarak sormuştum.

Yui bana döndü.Kesik ve düzensiz nefes alıyordu.Yanına gidip yatağa oturmasını sağladım.
Malzemelere baktığımda yetersizdi.

"Bana hemen 207 numaraları odadan sargı bezi, ip, iğne, su, bez ve makas getir." Kotoki hemen çıktı.

"Doktorluğun umarım iyidir." derken gülmeye çalıştı ama tekrar yüzünü buruşturarak sustu.

"Konuşma daha kötü yapıcaksın.Kendi başına cam parçasını çıkarman hataydı.Kan kaybından ölebilirdin."

"Buna yaşamak mı deniyor doktor." duraksadım.

Sadece yüzüne bakıyordum.Kotoki hızla kapıyı açıp içeri girdi.Getirdiği malzemeleri yatağın başında duran komidine koydu.

"Sen çıkabilirsin." Kotokiye göz ucuyla baktığımda gidicek gibi durmuyordu.Zaten her dakika yanında.

Yui başını onaylarca sallayıp Kotoki'nin çıkmasını sağladı.

Elime ıslak bezi alıp etrafındaki kanı silmeye başladım.Aşırı yumuşak davranıyordum.
Neden bilmiyorum ama canının yanmasını istemiyorum.

"Canın acıyabilir." elime iğneyi alıp yarayı dikmeye başladım.

"Ahh." kısık sesli inlemelerini duyuyordum.

Tanrım bunun beni yükseltmemesi gerek ama neden yükseliyorum.

Kendine gel Chishiya

Dikişi bitirdiğimde darbe almasına önlem olarak sargı bezi ile kapatacaktım.Sargıyı beline dolayıp makasla kestikten sonra belindeki yarayı bitirmiştim.

Karşımda sütyenle duruyordu ve eğer daha fazla bakarsam rahatsız edeceğimden gözlerine odaklandım.

"Bacağına da bakmam gerek." yavaşça eşofmanını yukarı sıyırdı ve bakmam için uzattı.

Aynı işlemleri bacağına da yapmıştım sadece dikmemiştim.Beli kadar derin değildi.

"Dinlenmen gerek." ayağa kalkarken elimi tuttu.

"Teşekkür ederim,doktor." tekrar kalbimi yerinden sökecek o hareketi yaptı.

Gülümsedi.

elime baktım ve gülümsedim.

o Kotokiyi seviyor Chishiya

aklıma gelen düşünceyle gülümsememi yüzümden silip elimi çektim ve odadan çıktım.Kotoki etrafta yoktu. Odama gidip biraz düşündüm.

...

//Yui anlatımı// Zaman akması

Bugün Kotoki ve Chishiya'nın oyunu vardı.Ben ise belimdeki yara yüzünde yatacaktım.

Umarım ikisinede bir şey olmadan gelirler.

Onlar oyuna gittiklerinde  biraz Kuina yanımda durmuştu.Biraz da Niragi.

Niragi Kotokiyi görünce garip bir tepki almıştı yüzü.Hiç onda görmediğim bir tepki.

"Yemeğini yedin mi?" Kuinaya döndüm.

"Hayır yemedim istemiyorum."

"Yemelisin kendini sağlıkı tutmalısın 2 gün sonra tekrar oyuna gireceksin."

"Biliyorum,denerim.."

Niragi içeri girdiğinde Kuina baktı ve gülümseyip çıktı.

"Niragi? bir şey mi istemiştin?"

"Hayır sana bakmaya geldim." kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Hm peki."

"Yui?" sorusunu tahmin edebiliyordum.

"Evet?"

"Kotoki..nasıl burada?" dediği şeyi yanıtlamak isterdim ama söylersem Kotoki'nin ne diyeceğini bilmiyordum.

"Bilmiyorum." inanmaz şekilde bakıyordu.

"Neden ona sormuyorsun?" bakışlarını üzerimden çekip cama odaklandı.

ikimizde sessiz kalırken tekrar sessizliği bozdu.

"Chishiya." dediği şeyle şaşırmıştım.

Bir anda neden bunu dedi?

"Ne?" sesimde anlamazlığımı anlatan tonlar vardı.

alaycı şekilde"Beni aptal mı sanıyorsun?"

"Evet?" ciddi şekilde söylediğimde onunda ciddileştiğini gördüm "Şaka.Ne kadar zeki olduğunu biliyorum."

"Herneyse dinlenmelisin.Bir daha geldiğimde uyurken bulmuş olucam." odadan çıktı.

///

𝑰𝒏 𝑻𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒎𝒆/𝗦𝗵𝘂𝗻𝘁𝗮𝗿𝗼 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin