.5.

469 30 13
                                    

Etrafa tekrar göz attıktan sonra odadan dışarı çıktım.

~~ Romantic Homicide-D4VD ~~

//Yazar anlatımı//

Odasına ilerleyen Yui'nin önünü "Selam küçük Yui." diyerek Niragi kesmişti.

bıkkınlık ve yorgunlukla "Ne var Niragi? Bir şey mi istedin?" diye cevap verebilmişti.

"Hiç." diyerek güldü ve gitti.

'Manyak' diye düşünen Yui yoluna devam etti.

Odasına girecekken arkasına baktığında Kuinayı gördü.O da Yuiyi görmüş olacak ki yanına geliyordu.Aslında direkt odasına girecekti ama seslenmesiyle bekledi.

"Evet?" diyerek Kuina'nın seslenişini yanıtladı.

"Planımızda ortak olacak mısın?"

"Size hâlâ inanmıyorum.Beni basamak olarak kullanmayacağınız ne malum?"

"Bak Chishiya böyle biri olsa beni de kullanırdı."

"Ya şu an onu yapıyorsa.."
dedikten sonra Kuina'nın duraksamasına sebep olmuştu.

"Yui buradaki tek arkadaşımsın." diyen Kuinaya Yui sadece küçük şekilde gülümsedi.

'Aslında Kuina gayet iyi birine benziyordu.Onu hastanede gördüğümde de öyle biriydi.'diye tekrar düşündü Yui.

odasına giriyordu ki...

"Birazdan aşağıda partide olacağım bekliyorum."diyen Kuina ile durdu.

"Üzgünüm ama oyundan geldim ve yorgunum.Dinlensem iyi olucak." diyerek içeri girdi.

Sadece yorulmuş ve duş almak isteyen Yui
duşta yarım saat durduktan sonra çıkıp bu sefer mayosunu değiştirmişti.

'Şortsuz giysem' diye düşündü.Zaten hava karanlıktı.

Altına şort giymeden çıktığında saçlarını kurulamamıştı ve ıslak duruyorlardı.

//Chichiya anlatımı//

"Yuiye plandan bahsettim." diyen Kuinaya sakince baktım.

"Güvenmiyor.Onu basamak gibi kullanacağımızı düşünüyor."

kafamı olumsuz anlamda sallayıp yere döndüm.

"Onu seviyorsun."dedi Kuina ağzına çubuğunu koyarken.

şaşkınlığımı saklamaya çalışırken "Ne?" dedim.

"Seni burada en iyi ben tanıyorum.Daha önce seni böyle görmemiştim.Olduğundan fazla düşüncelisin."

hâlâ yere bakarken kafamı salladım.
"Ben hep düşünürüm Kuina."

Kuina'nın onaylamaz bakışlarını üstümde hissettim. Sanki bu bakışları kendimi suçlu hissettiriyormuş gibiydi.

Dövüşmesi etkileyiciydi.Ama bu hoşlandığım veya aşık olduğum anlamına gelmez.Sen aşık olamazsın Chishiya.Aşk saçmalık.Ölüm oyununun içindeyken asla.

𝑰𝒏 𝑻𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒎𝒆/𝗦𝗵𝘂𝗻𝘁𝗮𝗿𝗼 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin