.3./season 2

267 24 1
                                    

İçeri dalan Tatta ilk başta baktı ve daha sonra oradan gülümseyerek ayrıldı.Kuina ile Kotoki de birbirinden ayrılıp diğerlerinin yanına döndü.

~~               Glimpse of Us - Joji               ~~

//Yazar anlatımı// //zaman akması//

Herkes farklı oyunlara ayrılmıştı. Kuina ve Kotoki birlikte fizik oyununa girdiler. Ann ayrı bir oyundaydı.Arisu, Usagi'yi arıyordu. Chishiya zeka oyununa girmişti Yui ise 2 farklı fizik oyunundaydı.Tatta... Küçük sürücüleri.O öldü..Onun ölümü en çok Arisu'yu üzmüştü.Gittikçe sona yaklaşıyorlardı.

Kuina ve Kotoki birlik olup oyunu kazanmışlardı.Usagi girdiği bir evde bir çocuk ve bir kadınla karşılaşmıştı.Çocuğun vizesinin son günüydü bu yüzden çocuğu korumak için söz verdi ve diğer oyunda yanına almıştı.Arisu ile aynı fizik oyununda denk gelmişlerdi.Ann ve Kuina da öyle...

Son iki oyunları kalmıştı her birinin.Hepsi oyun için ortada toplanacaklardı.Tek tek sırayla oraya gittiler. İlk Arisu oraya varmıştı.Ardından Chishiya geldi.

"Görmeyeli uzun zaman oldu değişmişsin." Chishiya yarım gülümsemeyle Arisu'nun karşısına ilerliyordu.

"Değiştim mi?" Arisu da gülümsüyordu.

"Daha az huysuzsun." Chishiya kafasını salladı.

"Evet, bir kız hayatımda." Arisu, Yui olduğunu biliyordu.

"Ben..." silah sesi ile Chishiya karın boşluğundan vurulmuştu.

"Sizi bir daha göremeyeceğimi sandım.

"Bilerek mi hayati organımı ıskaladın?"

"Böyle sürpriz bir ölümün olsun istemedim."
Niragi Chishiya'nın önüne silah fırlattı.

Chishiya ayağa kalktı. "Kulağa eğlenceli geliyor." silahı eline aldı.

"Hepiniz bencil insalarsınız.Tek dediğiniz şey 'Ben'." Niragi öksürdü ve kan tükürdü. "Fazla vaktim kalmadı."

Niragi bağırarak onlarla konuşuyordu.Silahını Chishiya'ya çevirdi ama Arisu'ya doğru ateş etti.

Arisu arabanın arkasına kaçarken Chishiya elindeki silahla Niragi'yi vurmaya çalışarak arabanın arkasına koştu.

Niragi arabanın üstüne çıktığında Usagi geldi.
Niragi silahını bu sefer Usagi'ye çevirdi.Tam ateş edeceği sırada önüne Chishiya geçti ama Chishiya da vurulmamıştı.İki el ateş edilmişti ama ne Chishiya ne Usagi ne de Arisu vurulmuştu.

Niragi'nin silahının önüne Yui atlamıştı.Chishiya'nın vurulmasını göze alamayan Yui...Niragi vuracağı sırada silahın önüne geçip sağ omzundan vurulmuştu.Niragi'yi vuran ise Arisu'ydu.
Niragi tam karnından vurulup yere düşmesiyle Yui bir süre ayakta kalıp o da yere düşmüştü.

Chishiya hemen sevdiği kızın yanına, Yui'ye , koştu.Arisu ve Usagi de öyle. Yui zor nefes alırken kafasını bacağına koyan Chishiya'ya baktı.Chishiya duygularını sadece Yui'ye göstermişti bunca seneler arasında.Şimdi ise sevdiği kız ölecek miydi?

"Yui... neden yaptın bunu?" ona endişeyle bakan Usagi konuşmuştu.

"S-sorun değil, oyunu bit-bitirm-memiz gerek."
bir cümleyi bile kuramıyordu Yui ama hâlâ ayağa kalkmaya çalışıyordu. Chishiya ise şoktan dolayı konuşamıyor sadece dolu gözlerle Yui'ye bakıyordu.Ölüceğini düşünmesi bile onu ağlatabilirdi. ama yapamazdı.Buradan bir an önce oyunu bitirip onu kurtarmak istiyordu.

𝑰𝒏 𝑻𝒉𝒆 𝑮𝒂𝒎𝒆/𝗦𝗵𝘂𝗻𝘁𝗮𝗿𝗼 𝗖𝗵𝗶𝘀𝗵𝗶𝘆𝗮/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin