Bölüm şarkıları:
Cameron Dallas - She Bad
Lily Allen - Fuck You
Madison Beer - Melodies
Hilary Duff - Sparks
Ben bunları dinleyerek yazdım. Heh bu arada Ateş ve Külleri'nin yazarlarına Şehminur ve Şahika'ya ithafen. İyi okumalar xx
Mutluydum. En önemlisi huzurluydum, Kağan'ı düşünmüyordum(Yani sanırım, YALAN BE YALAN!) şuan tek düşündüğüm Umut'u ve sevdiği kızı birbirine ayarlamak. Tamam, kızın hala duyamıyor olduğunu bilmiyor ama eğer camları birbirine bakıyorsa bu bir işaretti. Kaderdi be bu. Onları geçtim bugün cumaydı. Ve Cuma gününün en güzel yanı son iki saatin beden olmasıydı. Saçlarıma son bir şekil verip aşağıya indim, şeftalili parlatıcımı çantama atmayı ihmal etmemiştim tabi. Mutfağa girdiğimde annemle babam bir şeylerden bahsedip gülüşüyorlardı.
"Neye gülüyorsunuz siz öyle?" dedim masadaki yerimi alırken. Babam nadir böyle kahkahalarla gülerdi ve şuanda gülüyor. Ya annemle azıcık oynaşıyorlardı ya da gerçekten komik bir şey olmuştu.
Babam, "Sana ne kızım?" dedi. Aslında bunu annemden bekliyordum ama babamın demesi garibime gitmişti. "Baba! Bunu annemden beklerdim ama senden beklemezdim, kırdın!" diye çıkıştım. Aile gibi değildik biz. 3 tane zombi bir eve toplanmış yaşıyormuş gibi. Saçma bir teori ama doğru.
Annem, "Kızım sen bekle hemen okula gitme anlatacağım ben sana," dedi. Şimdi gerçekten gizemli olmaya başlamıştı. "Anne biliyorsun geç kaldığımda neler olduğunu, şimdi söylesen ne olur?" diye sordum. "Gerçi... Ay siz yoksa bebek mi yapacaksınız?" kahkahayı bastım. Babam içtiği çay ile boğulurken annem ona su vermekle meşguldü. E ama ne yapayım? Benim de bilmek doğal hakkım. Hem minik bir kardeşimin olması mükemmel olurdu.
Evet, her zaman ağlar, ev kaka kokar ve altını temizlemek zorunda kalırdın!
Zengin koca bulmuş gibi Aras'a kaçardım. Oh Mel'de oraya taşınacak bu sefer evi toplamamada gerek kalmayacak. 'Ye, iç, sıç, eğlen' artık hayat felsefem bu olurdu. Babam sakince peçeteyle ağzını silerek masadan kalkıp anneme seksi bakışlar attı. Tamam, artık bebek geleceği kesindi. Babam mutfaktan gitti anda annem, "Ne söylüyorsun sen öyle?" dedi. 'Sizde birbirinize seksi bakış atıp imalı imalı gülmeyin' diyesim geldi ama diyemedim. "Anne çekinme söyle," dedim. Annem zaten söyleyecekti ama yine de böyle başlangıç fena olmazdı.
"Evet bebek yapacağız. Artık minik bir erkek evimizde gezecek." Dedi. Ben konuşmadan devam etti, "Ve senden istediğim hafta sonunu Aras'ta geçirmen. Burada olmanı istemeyiz." Deyip elin elimin üstüne koydu. E tabii ki böyle bir ortamda duramazdım. Babamların beni yaptığı günü hayal edince bile... Öğğğğk! "Anne benim Aras'ın evine girmeme cezam var." Aras hala evine almıyordu ve beni sinir ediyordu. Annem eline aldığı tabağı lavaboya koyup seksi bir bakış ile, "Kurallar çiğnenmek içindir tatlım." Dedi. Gerçekten size bir şey demek istiyorum bu bebek işi annemin kafasına vurmuş, azmış. "Ha sen o yüzden Victoria's Secret iç çamaşırlarından aldın. Vay!" babama Victoria's şov ha? Mükemmel.
Açıkçası annem hala formunda bir kadındı. Böyle fiziği annemin yaşındaki kadınlara taş çıkaracak kadar. Benden güzeldi. O benim annem ama olsun insan ister istemez kıskanıyor. "Sana da birkaç tane iç çamaşırı aldım. Yukarıda odana bıraktım ama sen görmemişsin." İşte güzeller güzeli annem bana iç çamaşırı almış. Bir kızın ailesi gider İPhone 6 alır bunlar bana iç çamaşır. Mükemmel. Yukarı odama çıkıp üstümdeki yeşil kazağı çıkarıp eski iç çamaşırlarımı bir kenara fırlatıp annemin başucumdaki çekmeceye koyduğu bordo dantelli takım olan bir iç çamaşırı çıkardım. Onları giyindim. Hava soğuktu ama atletimi çıkarıp üstüme yünlü bir kazak geçirdim. Bunları böyle anlattığıma bakmayın uyuşuğum ben sizi sıkmamak için özet geçtim. Küçük bir çantaya Aras'ın evinde giyebileceğim şeyleri koydum. Gerisi Aras'ın evindendi valla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmekten Usanmam
Подростковая литература© Tüm Hakları Saklıdır. "Neden etek?" "Çünkü etek." "Çok açıklayıcı olduğunu söyleyebilirim." "Tamam, Çünkü lanet olası bir güzelliği var, Hadi gidelim Aras'ın arabayı sürecek ayakları." -- Sanaldaki bir oyunda aşık olduğunuz çocuk karşınıza çıktığ...