Bölüm şarkısı;
Fetty wap - 679
İyi okumalar💖
-
"Hımm demek yağız..." Düşünceli şekilde elimi çeneme koydum, "Şimdi ne yapıyoruz biliyo musun ben düğün şekerleri davetiye felan o
," Meli bir güzel süzdüm, "sende gelinlik felan bak yanına alevi al o iyi bilir--"Mel, "E damat nerede?" Dedi.
"Damadımız Yağız. Onu ayartıcaksın baştan çıkart ki boş olmadığını anlayalım," dedim solukla Mel iyi fikir deyip kafasını salladı, "haaa unutmadan imamda getiriyorum bu iş imam nikahı ile bitiyor." Deyip daldığımız yere yüzmeye başladım. Melde arkamdan geliyordu, "Ah lari çok heyecanlıyım gerdekte ne yapıcağımı bilmiyorum. Ya onu mutlu edemezsem." Gerdek!
"Canım bak şimdi o gün rahat ol gerisi gelir." Sudan çıktığımız zaman Mel kafama bir tane geçirdi, "Geri zekalı hoşlanıyorum dedim ayrıca sanırım dedim ne hemen öyle evleneceksen geldeki gibi beni evlendiriyorsun." Of o değilde evleneceksen gele artık bende katılıcam yani kısmetimi orda bulurum başvuru felan fena sayılmaz yani. Konuya gelirsek, "E bana gerdek dedin ama Mel." Gözlerini devirdi 'Tamam lari çok biliyosun tamam' bakışı attı.
Suyun yüzeyine çıkan çocukları görünce Mele kaçamak bakış attım bakmıyordu. Ama yağız ona bakıyordu. Kızım bunlar olmuş bile hala naz yapıyolar ha!
"Hayırdır siz kaçıp köşelerde fısıldaşmalar, konuşmalar?" Diyen Umuta gözlerimi devirdim. Sanki sevgiliyiz köşelerde kaçamak yapıyoruz.
"Umutcum bize erkeklerden hayır gelmez dedik lezbiyen olalım dedik sonra hazırda Lari gibi seksi karı varken başkalarına bakmak ayıp olurdu." Dedi Mel. Meli belinden çekip kendime çekince Yağızın tepkisinede bakmıyor değildim yani, "Lesbian forever!" Diye bağırdım.
Aras kaslı kollarıyla yüzüp yanıma geldiğinde Mele bakış atıp, "Sen benim kızıma nasıl yan gözle bakarsın lan." Dedi. "Ah Aras aşk böyle ota da konuyo boka da," dedim. Aras güldü Mel kafama vurup, "Bok muyum ben yaa!" Diye çığırdı.
Yağızda Mel'in yanına geldi ve ellerini omuzuna attı. Mel heyecanlaşmıştı ve Yağızın bir ümit sözlerini bekliyordu. Ve güzel sözlerini, "Mel sen harbiden boklusun." Diyen yağızdan sonra ortalık savaş alanına dönmüştü. Ben giyinme kabinlerine koşarken önümde Aras vardı. Aras'ın sırtına atlayınca kolaylıkla beni tuttu. Yavrum be e o kaslar boşuna değildi yani.
"Lari tabi bu kaslu vücudumu ellemen için her anı kolluyorsun bakıyorumda." Deyip sırıttı. Geri sırıttım, "Aras boynuna sarılıyorum." Göz kırptı. "Bacaklarını tuttuyorum ellemem hoşuna mı gidiyor?" Güldüm, "Bir kızın kıza dokunuşuyla etkilenmiyorum," sırıttı ve öksürdü, "Boynumu ellerinle boğmak yerine em---" kafasına vurdum, "Sende sapıklaştın iyicene tabi ergenlik çağında olur böyle şeyler hormonlar azar," daha çok sırıttı hatta kahkaha attı, "Hormonlarım azıyosa sırtımdasın kendini kolla," hemen inmeye çalıştım ve başarılı oldumda çünkü Aras kahkahalarla gülüyordu. Gözlerimi devirdim hemen bir kabine girdim.
Banyo etmeyecektim ki dışarıda olan banyolar yani duş yerleri hiç hoşuma gitmezdi bu yüzden direk havluyla kurulanıp üstümü giyindim. Üst üste kazaklar giyindim e bu kış gününde tabi giyinicem. Saçlarımda pis olduğu için taramayı boş verip bağladım. Kabin kapısını açtığım anda bana 32 diş sırıtan ve kollarını kapıya koyan bir Aras vardı. Güldüm ve ittim, "Lari bu arada kapının kenarlarından her bok gözüküyor yani mavi iç çamaşırın oldukça seksi." Deyip göz kırptı ve anında kapıyı kapattı çünkü ona doğru koşuyordum kapıyı yumrukladım, "Aras çık ordan seni öldürücem! Orospu kızım bakılır mı öyle?!" Kahkaha atıyordu bide yaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmekten Usanmam
Teen Fiction© Tüm Hakları Saklıdır. "Neden etek?" "Çünkü etek." "Çok açıklayıcı olduğunu söyleyebilirim." "Tamam, Çünkü lanet olası bir güzelliği var, Hadi gidelim Aras'ın arabayı sürecek ayakları." -- Sanaldaki bir oyunda aşık olduğunuz çocuk karşınıza çıktığ...