"....benimle neden gülemiyorsunda hep o şerefsizle gülüyorsun!"

110 6 1
                                    

Bölüm şarkısı;

Got7 - ıf you do

İyi okumalar!

-

Aras sinirle yanıma gelip kolumdan tuttu ve beni bir yere götürmeye başladı. Götürdüğü yeri anlamıştım. Ne zaman buraya gelsek moralimiz yerinde olmazdı. Burukça gülümsedim, sadece ikimiz bilirdik burayı müdürün eski koltukları vardı oraya otururduk.

Aras ceketini çıkarıp koltuğa attı. Ellerini saçlarından geçirdi ve yine cam mavisi gözlerinin gece siyahına döndüğünü gördüm. Bana bakıyordu;

E hoş ki bende ona.

"Sana onunla konuşma demiştim!" Diye bağırınca duvarla bütünleştim. Bu hallerini biliyordum ve korkumu durduramıyordum. "Lanet olsun larissa benimle neden gülemiyorsunda hep o şerefsizle gülüyorsun!"

"Aras korkmaz ona şerefsiz deme hakkına sahip değilsin!"

Yanıma yaklaştı duvarda beni ezdi ve yüzüne doğru bağırdı, "birde o iti mi savunuyorsun bana!" Sanki bir aslan kükremişte saçlarım uçmuştu.

"Sana ne yaptı söylesene! Neden sen ela ile olunca ben olamıyorum!

"Elayı sikeyim!"

Onu itmeye çalıştım ama olmadı.

"Onu yeterince yaptın zaten!"

"Her seferinde yüzüme vuracak mısın?"

"Ne vurması ya onu seviyorsun!"

"Bebek gibisin."

"Beğenmiyorsan siktir olup gidebilirsin."

"Neden bunu yapıyorsun larissa birisi yüzünden dostluğumuz bitecek duruma geliyor." Sakindi.

Gözlerim dolu doluydu ve aşağıya doğru bakıyordum görmesini istemiyordum kafam aşağıda konuşmaya başladım,

"Sen larissa diyerek bitirmişsin zaten aras," 2 damla düşerken suratına baktım, "hatırlar mısın ne olursa olsun larissa demeyecektin ve üstüne eklemiştin dostum olduğun sürece hep lari olucaksın. Ne değişti?"

Ağlıyordum yine ve yine.

Şaşırdık mı?

Hayır.

Sadece yaşlı gözlerime bakıyordu; duygusuzca. Şuan tek istediğim onun aklından ne geçtiğiydi.

Tamam sadece hatayı onda aramıyordum. Bende abartıyordum ama sadece zoruma gidiyordu.

Onu deli gibi özlediğimide biliyordum ama tek yaptığım aramızın bitmesine adım atmaktı.

Son bir kez baktı.

Gözlerime.

Veda bakışı gibiydi bu.

Deri ceketini alıp hızlıca çıktı. Ayaklarım beni taşımıyordu bu yüzden yere hızlıca çömdüm. Ağlamam daha hiddetlendi.

Sevmekten UsanmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin