"Sadece uyuyalım?"

126 7 3
                                    

Bölüm şarkısı;

Fetty Wap - Wake up

İyi okumalar!

MEDYAAAAAA ARAS KORKMAZ.
-

""Aras." Diye mırıldandım. Karşımda bir kız ile bana bakıyordu.

Bara gelmiştim kafa dağıtmak için. Tanımadığım bir çok erkek beni öpmüştü. Sarhoştum daha ilerisi bile olabilirdi. Aldırmadım.

Bu benim kararlarım, hayatımdı.

Aras buna kızamazdı.

Yanındaki kıza bakıp öfkeyle bana döndü.

"Orospu!" Dedi dişlerinin arasından.

Öylece baktım. Hak ediyordum veya etmiyordum ama haksız olduğumu ve benliğimi sattığımı biliyordum.

Onu seviyordum. Onun olmak istiyordum. Benim olmasını istiyordum.

Ama olmuyordu.

Benden uzaklaştı ve yanındaki kızı alarak bir masaya oturdular. Ayakta hala onlara bakıyordum.

Aras gözlerimin içine bakarak kızı öpmeye başladı. Bu.. Bu acı vericiydi.

Kızı öylesine öpüyordu ki; arzuyla. Bir an ona aşık olduğunu düşünmüştüm.

Yanına gidip onu durdurmak istiyordum. Hayır. Yapamazdı değil mi?

Kıza hiç bakmamıştım. Yüzüne dikkatlice incelediğimde kalbime sanki bir şeyler batırmışlardı.

"Hayır! Aras! Onun zevk olduğunu söylemiştin! Hayır!" Diye bağırıyor yanına gidiyordum. Ela bana bakıp arasa sürtündü.

Gözlerimi kapattım göz yaşlarımın yanaklarımdan aktığını hissedebiliyordum.

Ona doğru koşuyordum ki önümde araf durdu. Kaşlarımı çattım.

Dudaklarıma birden yapışmasıyla derin bir öpüşme başlamıştı. Ayrılmak istemiyordum.

Birden ayrıldı, "Kaşar." Deyip histerik kahkaha attı ve gitti.

Aldırmadan arasa koşmaya başladım sanki aramızda kilometrelerce yol varmış gibiydi.

Önüme kağan çıkınca dudaklarımı ona yapıştırdım. Beni öptü ve uzun uzun baktı.

Ondan ayrıldım ve aras'ın yanına gittim.

"kaşarın tekisin! Siktiğim yüzünü görmek istemiyorum!" Dediği şeyler kalbime otururken ağlayarak konuşmaya başladım, "Seni seviyorum!"

Beni itti ve iğrenerek baktı, "Senden iğreniyorum! Dudaklarından iğreniyorum!"

En çok dudaklarımı seven adama baktım.

"Bunu yapma!"

"Neyi yapma! Söylesene ela bile senden daha gururlu! Gurursuz! Siktir git yoksa elimden kaza çıkacak!" Dediklerini duymak istemedim. Kulaklarımı kesip atmak istedim.

"Sana inanmıyorum!" Dediğim anda yüzümde hissettiğim acıyla,"

Hızlıca ayağa kalkıp soludum. Neyseki rüya idi. Veya kabus. Kabus olduğu kesindi ama bu ne sikim rüyaydı böyle.

"Kendimden nefret ediyorum! Kaşar Larissa!" Deyip saçlarımı çekiştirdim.

Rüyamda bile pardon kabusumda bile herkes kaşar olduğumu söylüyordu.

Sevmekten UsanmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin