'Pişmanlık'

125 5 3
                                    

Bölüm şarkısı;

SoMo - Make Up Sex

İyi okumalar!

Güzel bölüm oldu! Okuduktan sonra vote ve yorum atmayı unutmayın!

-

Yavaşça yerimden doğruldum. Karın ağrım geçmişti ama tutulmuştum. Acı ile inledim ve etrafa bakındım. Akşam olmuştu ve hastanedeydik.

Gözlerimi büyüttüm. Bu saate kadar uyumuş muyduk? Yanımdaki arasa baktım. Kaşları çatılı şekilde bir eli belimde derin uykudaydı.

İçeri sabah benimle ilgilenen hemşire girdi, "Ah demek uyandın. O kadar güzel uyuyordunuz ki kaldıramadık."

"Şey.. Üzgünüz."

"Olabilir öyle şeyler ama burası muayene odası bu yüzden bahaneler ürettim kalmanız için ama bu kadar dayandılar."

Tamam anladımda kafamı salladım ve arası yavaşça dürttüm. Hemen gözlerini açtı, "Bir uyutmadınız."

"Hep uyuyoruz zaten. Kalk hadi akşam olmuş."

Sırttı, "Yani tekrar uyuyacağız. Beraber."

"Sen evine ben evime."

"Benim evim sensin."

Ağzım açık ona baktım.

"Facebook itemleri +9. Herneyse beni indirir misin?"

"Gel buraya." Diyerek ayağa kalktı ve benim yanıma geldi. Beni kucağına alarak odadan çıktı ve çıkış kapısına doğru yürüdü.

Arabasına bindiğimizde, "Sahile çeksene. Olurda çay içeriz belki."

"Bana çıkma teklifi mi ediyorsun."

"Evet tutuşuyorum buna aras. Konuşuruz diye.."

"Tamamdır hanım."

Gülerek pencereden dışarı bakmaya başladım. İlk önce babam sonra aras sonra kağan ve şimdi araf hayatıma giren erkeklerdi.

Kağan benim için bitmişti ve beyaz bayrakları çıkartmıştı. Aras... Ah aras herşeyin başı oydu. Uzaklaşsamda uzaklaşamadığım ilacım gibiydi.

Ondan kopmak imkansızdı. Zaten beni yanından bir yere ayırmıyordu. Araf bir anda aniden oluşmuş bir ilişkiydi. İyi ki onu öpmemişim şuan arasla iyi olamayacaktık.

Sahile gitme nedenim ise arasla konuşup ona cidden şans vermek ve duygularımın hayata geçmesini sağlamaktı. Onu seviyordum. Bu aşk değildi sevgiydi.

Tekrar tekrar onu kaybetmek istemiyordum. Onu istiyordum tüm kalbini, tüm organlarını benliğini.

Onu dünyada iPhone 6sten daha çok istiyordum. Tabi bu işin şaka tarafı.

Düşünsenize sizi sahipleniyor kıskanıyor bu mükemmel bir şey değil miydi? Bu ona ait olduğumu hissettiriyordu bana. Hoş, en başından ona aittim zaten.

Belkide o en başından beri beni kardeşi olarak görmemişti. Sonuçta erkekti ve hormonları benimkine göre daha şiddetliydi.

Sahile geldiğimizde aşağıya inmemiştik. Bacağımdan dolayı ben istememiştim. Sadece camları açmıştık. Ona döndüm direk bodoslama dalıcaktım, "Hani geçen konuşmamızda daha sabah gerçi şey.. Emm.. İşte.. Sen şey demiştin."

Eğilip yaklaştı, "ne demiştim?"

"Şey demiştin." Daha çok yaklaştı, "Ne demiştim?"

Gözlerimi kapattım ve tek nefeste cümlemi kurdum, "Şey demiştin bana aşık değildin ama bunu değiştirebileceğini söylemiştin. Eğer hala değiştirebileceğimi düşünüyorsan ben varım çünkü seni seviyorum çünkü seninle ayrı olamıyorum çünkü o kokunu alamadan uyuyamıyorum çünkü o lanet dudaklarını tatmadan duramıyorum."

Sevmekten UsanmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin