Bölüm şarkısı;
Chris brown - came to doİyi okumalar!
Aras'tan
Baş ağrısıyla uyandım. Uyanıktım bir bakıma birileri gelip odanın önünde bağırışmıştı.
"Ah sonunda kalktın yakışıklı." Sikeyim ela yanımda çıplak.
Sikeyim, sikeyim, sikeyim!
"Senin ne işin var burda lan?" Güldü. "Dünü çabuk unuttun." Yorganı açtım çıplaktım oda çıplak.
"Haaaayyyaaanasını..." Kağan biliyor muydu? Lari, lari nerede. "Eeee tatmin oldun mu?" Göğüsümde eliyle daireler çiziyodu. "Kızım sen ne orospu çıktın lan senin sevgilin yok mu?"
Olum ne acınası durumdaydım şuan lan.
Kahkaha attı orospu kahkahası, "Ah evet bilmiyor bilmesinide istemezsin değil mi? Bu yüzden istediğimi yapacaksın."
Bu sefer kahkaha atma sırası bendeydi, "O senin orospuluğun. Sikimden aşa kasım paşa istediğini yap. Ama amaa bunu lariye söylediğini duyayım o zaman bitersin anladın mı?" Yüzüme baktı "Anladın mı lan!"
Kafasını salladı ayağı kalkıp dolaba gittim. İyi de burası kız odasıydı....hay ben bu işi lan Larinin odasında mı yaptık.
Kafama vurdum yerde olan kıyafetlerimi aldım hemen aşağıya indim mel, umut ve kağan ortalığı topluyordu. Umut uyuyordu.
"Mel lari nerede?" Kafasını kaldırdı. İlk durakladı, "Sende amma uykucu çıktın ha bide odanın kapısını kilitlemişsin.. Lariyi annesi eve çağırdı o yüzden gitti." Kapıyı mı kilitlemiştim?
Lari bilmiyordu o zaman kimse bilmiyordu. Bilse mele söylerdi.
Kağan, "Dün fazla kaçırmışsın galiba kardeşim." Deyip güldü. Buda mı bilmiyordu. Kimse görmedi mi?
Lan benden mutlusu mu vardı.
-
Lari ile sorunlu geçen telefon konuşmamızdan sonra mel mutfağa gelmişti. İkimiz kahvaltı yapıyorduk sesi çıkmıyordu.
"Mel ne oldu?" Tabağıyla oynuyodu, "kızım sana diyorum ses versene." Yine tık yoktu önüne eğilip elimi çırptım, "Ha ne ne oldu?"
"Sorun mu var sesleniyorum ve cevap vermiyosun."
"He yok ne olabilir ki."
Kaşlarımı emin misin diye kaldırdıktan sonra mel gözlerini devirip yukarı çıktı. Yok babam ben bu kadınları, kızları anlamıyordum.
-
Lari'den
2 gün geçmişti ve okul zamanı çatmıştı. Zaten sinirliydim bu aralar sınavlarda felan derken. Üstüme kısa dar eteğimi giydikten sonra okul gömleğimi giyindim ve yakasını açık bıraktım. Saçlarıma salaş bir örgü yaptım ve hafif mat bir ruj sürdüm.
Aşağı indiğimde kimseye günaydın demeden dışarı çıktım. Bilin bakalım kim kapıda?
"Günaydın güzelim." Ne kadar 2 gün geçse konuşmamıştık. Zaten 2 gün boyunca geceleri hep bardaymış oda ayrı ironi.
"Sağol. Bırakmana gerek yok yürüyerek gidicem."
"Bırakmana derken aynı okula gidiyoruz."
"Herneyse."
"Bende yürürüm."
"Yürüme."
"Uçalım?"
"Maybe maybe."
"You're my nigga?"
"Yes."
"I love you."
"I hate you." Dedikten sonra arkamı dönüp yürümeye başladım.
"Güzel olmuşsun."
"Ah eskiden etek kısa diye kızardın."
"Bacaklarını izlemek keyifli."
"Başka erkekler?"
"Tabiki itina ile dövülür."
"Ben kızları dövünce neden yaptın."
Çapkın gülümsemesiyle, "onlar nereme bakıyo?"
"Beynine yok ya ona yazık diyolar."
Güldü 32 diş kahkaha attı. Ve acayip seksiydi. Ne diyosun lari ya kendine gel.
"Takılı kaldın bakıyorum."
"Gülmeni izlemek keyifli."
Güldü.
Tekrar,
Ve tekrar.
"Yapma şunu aras."
Gerinde ve dar tişörtünden belli olan kasları daha çok meydana çıktı. Şerbet dök. Hayır
Kes lari
Ne diyosun lari
"Sevgili olalım yemekler benden."
"He aras."
"24 saat zevk işide senden."
"Ya siktir git sabah sabah."
Yanıma gelip kolunu omzuma attı ve beni sarmaladı.
"Akşam yarış var izlemeye geliyo musun?"
Şunun bitmeyen yarışları ve benim izlemeye doyamadığım yarışmaları.
"Yok kağanı çağır." O nereden çıktıysa.
"Kağanı sikeyim."
"Kızlar bitti şimdi erkekler mi?"
"He ilk deneyimim senden olsun istiyorum."
"Ben lez değilim aras."
"Sevişek mi?"
"Akşam dokuzda?"
"Ciddiye alırım."
Okula girdik.
"İçki getir." Deyip arkamı döndüm ve son bir bakış attım hem süzdü hemde dudağını yaladı.
Ben imanlı kız ben. Bunun oyunlarına kanar mıydım? Tabiki.
Ama nerede.
"Aras nerede?" Diye bağırdım.
"Güzelim kovarız." Dediği şeyi anlamıştım meli kovarız demişti. Bakalım aras bey ben bugün elayı yüzüne vurmazsam ne olayım.
-
Kısa lakin güzel bence güzel yaniDestek çıkmayı oy ve yorum yapmayı unutmayın!
Seviyorum sizleri💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmekten Usanmam
Подростковая литература© Tüm Hakları Saklıdır. "Neden etek?" "Çünkü etek." "Çok açıklayıcı olduğunu söyleyebilirim." "Tamam, Çünkü lanet olası bir güzelliği var, Hadi gidelim Aras'ın arabayı sürecek ayakları." -- Sanaldaki bir oyunda aşık olduğunuz çocuk karşınıza çıktığ...