"Gözlerin ,baba .Gözlerin tanıdık"
"Şansa gel,bütün kızların görmek istediği adamın canını kurtarmışım" dedim kendi kendime mırıldanarak.Elimdeki telefondan sosyal medyamda dolanan habere baktım.ILGAR ÇEVİK'in fotoğrafının hemen altında onun hesabı vardı.Hesabına girdim.İlk gözüme takılan şey plastik üçlününde bu adamı takip etmesiydi.
Histerik şekilde kahkaha attım.Hayatımda ilkez bu kadar kahkaha attmıştım. Ekranda duran parmağımı çektiğim sıra gördüğüm şeyle gözlerim iri iri oldu.
Ben varya ben.ILGAR ÇEVİK'İN FOTOĞRAFINI BEĞENMİŞTİM!
Güldüğü an çektiği fotoğraftaki beğenme butonundaki beğeniyi kaldırdım ve telefonu kapatarak koltuğa attım.Hızla oturduğu m koltuktan kalktım ve ayaklarımı yere vurarak dişlerimi sıktım.Nasıl bir aptaldım böyle?!
Ellerimi saçlarımın arasına geçirip mutfağa koştum.Telefonumdan ne kadar uzaklaşırsam o kadar iyiydi.Derin bir nefes alıp musluğu açtım ve büyük bardağa su doldurdum.Su bardağını kaldırıp içtim.O kadar hızlı kaldırdım ki yarısı üzerimi ıslattı.Bardağı tekrar tezgaha bıraktım ve önüme gelen saç tellerimi kulağımın arkasına sıkıştırıp kızaran yanağıma iki kere vurdum.Bakışlarımı salonda kalan telefonuma kaydırdım.Aman Allahım ne yapacağım? " Abartma Tuana.Hem o kadar beğenin arasında seninkinimi görecek?" doğru beninkinimi görecek.İçimi rahatlatıktan sonra salona doğru yürüdüm.Sakindim ve sakince telefonumu elime aldım.Hiçbir bildirim yoktu bu beni rahatlatması gerekirken küçük bir burkulma vardı.Kafamı iki yana sallayıp kameraya girdim.Ön kamerayı açtığım an çillerimi,kızıl kaşımı,kızıl kirpiklerimi ve kızıla kaçan gözlerimi gördüm.Saç rengimi,kaş rengimi,dudağımı...kısacası vücutumu sevmiyordum.Özelliklede çillerimi ve kızıl saçımı.
Kafamı telefonumdan kaldırıp yanımdaki kumanda dan animasyon açıp izlemeye başladım.Zaman böyle geçerken gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.Kafam koltuğun kırlentine düştü daha çok mayıştım ve ayaklarımı kendime çekip cenin pozisyonu alıp gözlerimi kapatım.
ɤ
Göz kapaklarımın üzerine bir karanlık düşmüş ve o karanlığı biraz daha hissedince onun bir siület olduğunu anlıyordunuz.Gözlerim,daha açmadığım gözlerim.Bu kabusu bir yerden çıkarıyordu.
"Ah,annen aramamış demek?..." hızla uzandığım yerden kalktım.Babam tüm kibriyle karşımdaydı.Onu yıllar sonra kanlı canlı karşımda görüyordum.Gözlerimi onun siyaha çalan gözleriyle buluştu,göz bebeğinde yanan öfkenin ateşi şimdiden etrafımı sarmıştı.O,gözlerindeki ateş hiçbir zaman sönmezdi. " Oysaki hep arar korurdu(!) sözde!" dedi sesini yükselterek.Buram buram içki kokuyordu nefesi.Elimi burnuma götürmemek için çabalıyordum.Gözümden bir yaş amansızca aktı.Babam o göz yaşımı gördüğü gibi suratıma sert bir tokat attı.Suratım sol omuzuma doğru düştü.Canım yanıyordu.Çenemden aşağıya doğru süzülen sıcak sıvı gözyaşım değil kanımdı.Dudağımı patlatmıştı.Gözlerimi sımsıkı yumdum.Babam hızla çenemden tutarak kendine çevirdi.Tutuğu yerler yanıyordu.Gözlerimi ona çevirdim ve gözlerinin içine baktım.Babam gözlerini gözlerimden ayırmadan tiksinerek bağırdı. " Bana öyle bakmayı kes!" dişlerini sıktığı çene kaslarından belliydi." O,sürtük gibi gözlerin.O,oruspu gibi bakma bana!" lafını bitirir bitirmez saçlarıma asıldı ve geriye doğru çekti. Yutkunamıyordum,canım yanıyor bitmeyen bir sızı saç köklerimi uyarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN
Teen FictionGözümden bir yaş amansızca aktı.Babam o göz yaşımı gördüğü gibi suratıma sert bir tokat attı.Suratım sol omuzuma doğru düştü.Canım yanıyordu.Çenemden aşağıya doğru süzülen sıcak sıvı gözyaşım değil kanımdı.Dudağımı patlatmıştı.Gözlerimi sımsıkı yumd...