נקודת מבט נייל
"נייל, מותק" דפיקה בדלת חדרי הוציאה אותי ממחשבותיי, נאנחתי והתקדמתי לכיוון הדלת, ופתחתי אותה קלות.
הטור בדיוק נגמר ואני והבנים נשארים לעוד יום או יומיים עד שאנחנו נפרדים וטסים הביתה. היום זה יום מנוחה, לא נעשה כלום חוץ מלישון ובטח מחר נעשה משהו כיף ביחד. אבל ברגע שדפקו לי בדלת הרעיון עף מחוץ לחלון יחד עם האוויר שבחדר.
אליזבת' הפרה הייתה בדלת. (מי שלא זוכר זאת חברה של הארי - הערת המתרגמת).
" לכי להזדיין" אמרתי וטרקתי לה את הדלת בפנים .
כשהייתי בטוח שהיא עזבה, נשכבתי חזרה ועצמתי את עיניי בניסיון עלוב להרדם. וכבר לא היה ממש טעם, כי כמו שאמרתי - הרעיון עף מחוץ לחלון .
"נו , בייבי" היא התחננה בזיוף מאחורי הדלת, הקול המעצבן שלה גרם לי להקיא. " תכניס אותי ".
ולרוב הפתעתה, קמתי ממקומי ופתחתי את הדלת . היא ניסתה להכנס אבל חסמתי אותה, ובהחלט היה אפשר לראות שהיא קצת מבולבלת .
" אליזבת'" קראתי בשמה באזהרה, השם שלה גורם לי להקיא בדיוק כמו הקול שלה .
"את הצקת לי כל הטור, עכשיו הוא נגמר ואני פאקינג חולה מזה. את עם הארי עכשיו, אפילו שמגיע לו משהו יותר טוב ." ולשניה הרגשתי קצת התחרטות .
היא נראתה טיפה עצובה ,אבל החיוך שלה גדל במהירות והיא התקדמה צעד קדימה . הרחקתי אותה במהירות, והרגשתי מוזר. היא מגעילה אותי, עם כל הזיוף שלה .
" בייב, לפני הטור - "
" בתחילת הטור זה היה אחרת !". קטעתי אותה והרמתי קצת את קולי. "לפני הטור את לא היית עם הארי, והיה לי אכפת ממך. הייתי מאוכזב והרגשתי את עצמי מת מבפנים !"
היא כיווצה את גבותיה "זה לא היה בכוונה ... " היא לחשה ושמעו בקולה קצת אכזבה .
" למה התחלת לצאת עם הארי יום אחרי שאמרת לי שאת 'מחבבת אותי' ?" ירקתי, מדגיש את ה'מחבבת אותי' .
"אני חיב - עדיין מחבבת אותך , נייל" היא גימגמה. הפרצוף שלה היה מלא בעצב, אם זה היה לא היה עכשיו - אלא לפני הטור - אז הייתי מרחם עליה. אבל , אני לא אפול בפח הזה שוב .
לא אכפת לי יותר מרגשות של אחרים, לא אכפת לי מה אנשים אומרים . הם ינצלו אותך דרך האכפתיות שלך, ואתה תרחם עליהם כמו מטומטם .
YOU ARE READING
Anonymous - Niall H | Hebrew
Fanfictionמי אמר שטוויטר לא יכול להציל חיים ? פאנפיק מתורגם על נייל הורן. הכותבת - @ֹֹsamemistakes__ © כל זכויות התרגום שמורות לי .