נקודת מבט ג'סיקה
"ובכן, זה היה....."
"רועש?" נייל צחק כשידו עדיין הייתה סביבי, הרגע נכנסו ללובי של המלון.
לא ידעתי את השם של המלון אבל הוא אמור להיות לאנשים עשירים מאוד או משהו כזה, אני לא מבינה איך אנשים יכולים להרשות לעצמם מלון כזה.
זה בטח עולה רגל ויד של בן אדם רגיל, ואם של חולה, כל הגוף. אבל לנייל זה בטח כלום. לא שזה דבר רע, הוא גם צריך לקבל כסף על זה שהוא משמח אנשים, ואז הוא יהיה עשיר יותר מג'יי קיי רולינג.
היא עשירה, לדעתי אפילו יותר מהמלכה. ככה אני שמעתי. אבל מגיע לה, כי הארי פוטר זה אהבה. הארי פוטר זה החיים.
"ג'סיקה, שמעת מה אמרתי?" היד השני של נייל נגעה במצחי והוא העביר אותה לעורף שלי בעדינות, מלטף את שערי. אנחנו סוג של מתחבקים ואני מריחה את ריחו הטוב של נייל.
"אה, כן." מצמצתי והסתכלתי עליו. "כן, שמעתי."
"אם שמעת, אז מה אמרתי?" הוא צחקק כשהוא ידע שהוא תפס אותי.
איך אני יכולה לשמוע כשאני נמצאת מחדר בזהב? הרצפה היא זהב, העמודים מצופים מזהב, אפילו השולחנות בלובי מזהב! החדר הזה יקר יותר מהחיים שלי.
המקום כל כך יפה, אולי אני אקנה אותו? בעצם, אבא שלי לא קונה לי גלידה, אז את המלון הזה? אני לא אתן להורים שלי להרוס לי את החוויה, אני הולכת להנות.
אני עם נייל, לא איתם. והם לא יכולים להרוס את הרגע הזה עכשיו.
"אתה אמרת..." המהמתי. "לואי כאן, אני מרגיש אותו דרך חושי העכביש שלי. הלוואי שהיה לי תחת כמו שלו...."
"זה בדיוק מה שאמרתי, כל הכבוד." הצחוק של נייל נשמע חזק יותר דרך קירות הלובי הריק.
החיוך שלו זה הדבר הכי יפה בעולם.
"האמת היא אמרתי שנלך לחדר שנוכל -"
"שנוכל לפגוש את הבנים!" כיסיתי את פי עם ידי אחרי הצרחה של המעריצה-בת-ה-9 שנפלטה לי.
צחוקו של נייל התגבר והחיוך שלו הפך ליפה יותר, אם זה אפשרי. ידי ירדה במורד הפרצוף שלי, נמרחת עליו בכאב כשאני מובכת.
"תפסיק לצחוק עליי!" יבבתי.
"את חמודה, ג'סיקה,"הוא חיבק אותי שוב וליטף את ראשי כשנאנח, "בואי נלך."
אחת מידו השתחררה ממני והתקדמנו למעלית כשאנחנו עדין בחצי חיבוק.
"אז," הוא אמר כשנכנסו למעלית. "איך זה היה?"
"איך היה מה?"
"לפגוש את המעריצים," הוא המשיך. "אני יודע שלפעמים זה יכול להיות קצת מלחיץ וקשה, אבל זה בדרך כלל לא ככה."
YOU ARE READING
Anonymous - Niall H | Hebrew
Fanfictionמי אמר שטוויטר לא יכול להציל חיים ? פאנפיק מתורגם על נייל הורן. הכותבת - @ֹֹsamemistakes__ © כל זכויות התרגום שמורות לי .