נקודת מבט ג'סיקה
' נייל היקר,
אני מפחדת, ולכן הדייט איתך לא יילך.
בכנות,
ג'סיקה. '
לא. זה לא נשמע טוב.
' נייר היקר לי מכולם ' , לא . זה לא מכתב פרידה.
'יו ניילר ,'
' נייל, '
' מר הורן , '
' לנייל, '
' לנייל ג'יימס הורן, ' לא. זה מטריד.
לא הצלחתי למצוא כותרת שתשמע נכון ולא רשמית מידי, ובנוסף לכך הכתב שלי נראה כמו של ילדה בת חמש כי אני לא מפסיקה לרעוד.
זה לא שלא רציתי לצאת עם נייל, זה פשוט לא מהלך נכון. אני מפחדת שאני לא אפסיק להביך את עצמי ואחרי הדייט הוא יפחד ממני, יברח ממני והכי גרוע ישנא אותי --- אף מעריצה לא רוצה שהאיידול שלה ישנא אותה. זה פשוט לא נכון. זה למה עדיף שלא נצא. רק אלוהים יבין אותי כאן.
אחרי 5 שעות של כתיבה מייאשת, מצאתי את הרעיון הטוב ביותר:
' נייל,
אני לא יכולה לצאת איתך הלילה. אני מצטערת.
- ג'סיקה. '
כתבתי את זה פעם נוספת על דף חדש, קיפלתי אותו לאחר מכן קמתי מהמיטה. פתחתי בשקט את הדלת, בודקת שאין אף אחד במסדרון. בנוסף לזה שאין אף אחד, שמעתי את נייל בחדר שלו. שזה טוב.
יופי, השטח פנוי.
פתחתי את הדלת עוד קצת ויצאתי, מקדמת לחדר שלו. החלקתי את הדף מתחת לדלת של החדר שלו וכששמעתי את צעדיו התחלתי לרוץ לחדר. נכנסתי במהירות לחדרי וטרקתי את הדלת מאחורי ומצאתי את עצמי יושבת ונושמת במהירות על הריצפה.
כנראה שאני צריכה להתחיל להתעמל ........ לא.
שמעתי דלת נפתחת וצעדים במסדרון, ידעתי שזה נייל. הוא דפק על הדלת שלי ולאחר מכן נכנס.
"ג'סיקה, אנחנו יכולים לדבר?"
שתקתי,
"תראי, אני יודע שאת מפחדת אבל אני מבטיח לך שאני לא מתכוון לפגוע או להטריד אותך, או משהו דומה. פשוט תצאי איתי."
המשכתי לשתוק והוא נאנח, ויוצא מהחדר. יופי ג'סיקה, עכשיו הוא יעזוב.
את טיפשה.
לקחו לי קצת יותר מעשר דקות כדי לקום ולפתוח את הדלת, כשפתחתי ראיתי על הרצפה מכתב סגור:
' ג'סיקה,
אני מצטער אם את מרגישה לא בנוח בנוגע לעיניין הזה, אבל אני באמת רוצה להכיר אותך.
אני רוצה לדעת ממה את צוחקת, מה גורם לך לבכות, לדעת בך כל פרט קטן, והכי חשוב לדעת מה משמח אותך.
אני רוצה לדעת את התחביבים שלך, את הפחדים, את הדברים שעברת ומה את רוצה לעשות בהמשך החיים.
זה כל מה שאני רוצה לדעת.
אני צריך להכיר אותך.
אני יודע שאת מרגישה סוג של נבגדת, איך זה להרגיש שאף אחד לא אכפת ממך מספיק ושלא רוצים להכיר את מי שאת באמת, כי גם אני עברתי את זה.
אני מרגיש שהכרנו מסיבה מסויומת, ואני צריכה לדעת מהי.
אני מקווה שאראה אותך היום במדרגה שבכניסת הבית (או האחרונה, תלוי מאיזה כיוון את סופרת. אני מקווה שמאיפה שאני ספרתי גם את ספרת כי אני לא רוצה לראות אותך עומדת במדרגה האחרונה. אמ, זה מסובך. אוקיי, אני מקווה שלא תרדי במדרגות ושתספרי מאיפה שאני ספרתי כי זה יהיה טוב לשנינו. אוקיי ?) ב5:01 בצהרים, אם את לא תרצי לבוא אני אבין, אבל אני מקווה שתבואי.
אני צריך מישהו לדבר איתך וגם את, זה הולך טוב ביחד!
מקווה לראות אותך בקרוב,
נ.ה x '
איך אני לא לא ללכת עכשיו?
_
סליחה שהעלתי את זה בלילה, זה נועד לחיות הלילה בינינו כמוני( אני מתה)
לא מבטיחה שיעלה מחר פרק כי אני רוצה להתחיל לעבוד על הסיפור על ליאם, ויש לי עוד תוכניות אחרות.
אוהבת Xx
YOU ARE READING
Anonymous - Niall H | Hebrew
Fanfictionמי אמר שטוויטר לא יכול להציל חיים ? פאנפיק מתורגם על נייל הורן. הכותבת - @ֹֹsamemistakes__ © כל זכויות התרגום שמורות לי .