yeniden doğuş.

177 14 18
                                    

Kısa bir özet bu bölümde twilight'dan örnek alınarak yazılmıştır.
Bella=y/n

-

Beni artık odaya sokmuyorlardı. Bir şeyler yanlış gidiyordu biliyordum. Tony elinde bir serumla hızla yüzüme bakmadan içeri girdi. Nat odadan çıktı ve beni görünce koluma girip ben bahçeye çıkardı.

"Nasılsın?"

"Nasıl olabilirm nat?"

Nat sırtımı sıvazladı ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Buck"

Pepperdan başka kimse bana buck demezdi. Kötü bir şey olmuştu.

"Natalie..hayır."

"Buck. Üzgünüm."

Y/n..bu diyardan yok olup gitmişti. Hepsi benim suçumdu. Olduğum yerden sendeleyip yere düştüm nat beni kaldırmaya çalışıp diğerlerinin gelmesiyle her şey bitmişti.

"James. Üzgünüz."

Y/n cidden ölmüştü.

"Bak, elimden gelen her şeyi yaptım ama olmadı."

Tony yanıma eğilip konuşmaya çalışmıştı. Konuşuyordu ama bir kulağımdan girip diğerinden çıkıyordu.

-

Natasha ve pepper y/n'yi yıkamışlardı. Siyah askılı bileklerine kadar uzanan yırtmaçlı bir ilebise giydirmişlerdi. Yatağımda öylece melek gibi yatıyordu.
Steve koluma girdi o da üzgündü.

Steve koluma girdi o da üzgündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Y/n elbisesi*

Ama kimse benim gibi kahrolamazdı. Kendimi tutamayıp odadan dışarı atmıştım sinirlerim gerilmişti etrafa tutunacakken bir kaç eşyayı ittirip kırmıştım. Bruce duvara yaslayıp oturtturmuştu.

Natasha ve pepper yüzüme su döküyor steve etrafta ruh gibi duruyordu.

Kşmse duymuyordu fakat içerde tıkırtılar vardı.

_y/n ağzından_

Gözlerimi açmak istiyordum. Ama açamıyordum. İçimde kan akışı gittikçe hızlanıyor gibiydi buz kesiyordum. Çok üşüyordum ama gittikçe ısınmaya başlıyordum.

Kim camı açık bıraktı? Hangi şerefsiz! Uyuyoruz burda. Kendime gelmiş gibi hissediyordum.

Yavaşça gözlerimi açtım. Odada kimse yoktu. Herkes gitmişti. Üstüme baktım.

Opia // Bucky Barnes. -Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin