silinmiş bölüm

116 7 17
                                    

Bölümü sildim çünkü bölüm hem hikayeden kopuk hem beyin yakıyordu. Bu yüzden yeni bir bölüm yazdım.

Bu bölümü okumanızı tavsiye etmiyorum. Diğer okuyucular okuduğu için bölümü silmek istemedim.

Hikaye kopukluğu olmasın diye.



* six months later*
*6 ay sonra*

Genç kadın restorandan çıkmış taksi bekliyordu.
Üzerinde bulunan siyah askılı ve yırtmaçlı elbise beyaz tenine karşın çok güzel duruyordu.

Taksi geldiğinde hiç düşünmeden bindi ve sürücüye konumu verdi.

..

Bir müddet sonra evinin önüne geldiğinde genç kadın ödemeyi yaptı. Ve arabadan indi.

Gece çok geç olmuştu. Eve gidip direk uyumak istiyordu. Çok yorucu geçmişti bu gün onun için.

Eve giderken karşısında karşılaştığı cüsse yüzünden ufak bir sendeledi.

Adamın yüzünü görünce de şok oldu.

"Bucky?"

"Y/n."

"Ne işin var burada?"

"Seni bekliyordum."

Genç kadın sinirlenmişti. "Beni niye bekliyorsun james?"

"Lütfen bir konuşalım. Lütfen."

"Konuşacak hiç bir şey yok. O siktiğimin kızı ile yatmadan önce düşünecektin."

"O iş öyle değil bak dinle lütfen"

"Ya bi siktir git amına koyim. Evlenme teklifi ettikten sonra kızla yatmanın ne gibi bir yanlış anlaşılması olabilir. Onu da geçtim yattığın kişi Sharon."

Sinirle arkasını döndüğü sırada beklemediği tepki ile karşılaştı. Agzını ve burnunu kapatan el nefes almasını engelliyordu.
Saniyeler sonra kız nefessiz kalıp çırpınmaya başladi.

Elinin altında olan bez hafif ıslaktı. Ve tuhaf bir koku geliyordu. Kadın beyninin uyuşmaya başladığını hissetti. Ve kendini kaybetti. Bilinci ondan izinsiz kendini devre dışı bırakmıştı. Tüm bunlar 1 dk içerisinde gerçekleşmişti.

Past.

"Sevgilim."

"Sevgilimm"

Genç kadın 'm' harfini uzatarak liseli kız edası ile yanıt verdi.

"Bu gün bir işin var mı?"

"Hayır da. Neden?"

Adam kızın karşısına oturup kızın dizlerini kendinde çevirdi.
Kız kaşlarını çatarak adamın gereksiz hareketlerini izledi.

"Yemeğe gitsek diyorum?"

"Olur"

"O zaman bu akşam seni buradan alacağım."

Kız ne olduğunu anlamadı ama onayladı.

..

Akşam hafif bir makyaj yapmayı tercih etmişti. Üzerine de beyaz kolları tül rahat ve şık bir elbise seçmişti.

Kapının önünde duyduğu korna sesi ile hızlıca ten rengi topuklu ayakkabısını ayagına geçirerek kapıya yöneldi.

Kapıyı açtığında bucky nin de siyah bir takım elbise tercih ettiğini fark etti.

Opia // Bucky Barnes. -Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin