7

152 13 32
                                    

-

Gözlerim açılmıştı ve başımda yine bucky bekliyordu. Bu adamı cidden sevdiğime emin olabilirdim. Tıraş olmuştu sanırım. Suratı pürüzsüz saçları düzgündü.

Ellerimi koluna götürüp sıktım. Bana baktı gözlerindeki mavilik geri gelmişti.

"Y/n."

"Buck."

Hareket etmeye çalışıyordum ama dikişlerim acımaya başlamıştı. Hızlıca nefes almaya başladım.

"Sakin ol ufak bir dikiş."

Elini yüzüme götürdü okşuyordu. Hoşuma gitmişti ve suyuna gitmeye başlamıştım. Ellerini tutup oynamaya başladım.

"Aç hissediyorum."

Masada duran kekleri getirdi ve yanıma koydu bir dilim kek alıp ağzıma götürdü.

"Teşekkürler.
...
Neden benle konuşmuyorsun?"

"Benim yüzümden kaç kez ölümden dönüyorsun."

Gülümseyip yorganı göğüslerimden aşağı indirdim.

"Ama bana böyle davranman hoşuma gidiyoor."

Dudaklarımı ısırıp eğilerek gözlerine baktım gülümsemişti. Dudaklarımı yalayıp arkama yaslandım.

"Öpüceksin zannetmiştim."

"He? Tekrar öpüp beni ittirecek miydin?"

"Hayr belki ilerlerdim."

Gülüp yorganı açtı sıcak su torbasını bacaklarımın arasına koydu.

"Uf, çok rahatlatıcı."

Kollarımı havaya kaldırdım ve gözlermi kapattım. Bucky'nin eli vücudumu okşuyordu.

"Canın yanıyor mu?"

"Hayır yanmıyor, yanıyorda eh."

"Pekala, bir kaç gün dinleneceksin. Sonra zorunlu kılmıyoruz eğitimini bırakabilirsin."

Dediğiyle şok geçirip oturur konuma geldim. Neredeyse burun burunaydık. Kızdığımı anlamıştı.

"Bana kızmadan önce steve'e kızmalısın o dedi."

"Natasha lisede birisi ile yatmış."

Beklemediği bir anda konuyu değiştirdim ve şaşırıp güldü.

"Bunu nereden öğrendin?"

"Çatışırken söyledi. Şuan da birisiyle yatıyor mu acaba?"

"Neden merak ediyorsun?"

"E ders alırım belki."

Gülmeye başlayıp geri yattım. Onu da güldürmüştüm. Odaya pepper girdi. İlaçlarımı getirmişti.

"Anlaşılan barıştınız. Gülüşmeleriniz koridorda yankılanıyor."

"Teşekkürler pepper."

Bucky ilaçları aldı ve bir bardak su doldurup bana uzattı.
İçmeye başladım ve hapı yuttum.

"Hala hydra'nın yan etkiler olabilir mi buck?"

"Sanmıyorum y/n neden?"

"Bilmem, uyandığımda hiç hissetmediğim bir duygu ile uyandım."

Pepper bucky'i kaldırdı ve odadan çıkmasını söyledi üstümü giyinecektik. Sonra ben arkadaşlarımı arayacaktım.

-

Kısa bir konuşmanın sonun artık yavaş yavaş yürüyordum. Üstüme elbisemi giyip çıktım. Ceketimi de giyip bucky'nin odasına gittim.

Üstü yoktu. Ve odada boxerı ile duruyordu.

Opia // Bucky Barnes. -Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin