13

103 9 8
                                    

Günler çok hızlı geçiyordu burdaki günümün 3. Ayı beni unuttuklarını düşünmeye başlamıştım.

*bucky'nin ağzından*

Y/n yasını tutuyorduk.. Y/n gözümün önünde öldü.. Üzerimde kanı var.. O an bende öldüm yaşayan ölü ne demekmiş şimdi anlıyorum.. Geçen onu sevdiğimi yüzüne söyleme hayalleri kuruyordum.. Şimdi yasını tutuyorum.

Yeni çıkmış sakallarımı aynanın karşısında keserken kırmızılıktan görünmeyen gözlerime baktım.. Bir kız için bu hallere düşecek son kişiydim yada öyle sanıyordum.. Geçmişim pek iç açıcı değil.. Ama y/n çok farklı.

Her gün farklı kadınlar.. Uykusuzluktan mest olmuş halde yatağa uzandım tabi uyuyabilirsem..

..

2 saat yatakta yatıyordum ama gözüme bir gram uyku girmemişti. Psikoloğun verdiği uyku ilacından bir tane altım ağzıma. Umarım bir faydası olur.

*yazarın ağzından bucky*

"Y/n benim! bucky! Benden korkma!"

Bembeyaz saçlarıyla koşuyordu kadın. Adam ne kadar hızlı olsada yetişrmiyordu kadına. Kadın korkmuş tavrı ile bir adama bir denize baktı. Adam yaklaştıkça kadın korkudan attı kendini uçurumdan..
Kayalıklar kadını tanınmayacak hale getirene kadar yuvarlandı..

"Y/N!!"

Adam hızla kalktı yataktan nefes nefese kalmıştı. Yaşadığı şeyin vahşiliği ile yüzünde oluşan korkunun arkasında gelen öfke ve pişmanlıkta açığa çıkmıştı.

*yazarın ağzından y/n*

Odada öylece oturan kadına yaklaştı adam.
"Avengers seni aramayı bıraktı."
Ufak kahkaha atarak sarf ettiği cümle kadının son umudunu da yok etmişti..

Gözleri doldu genç kadının karşısındaki adama baktı nefret dolu gözlerle ne yapsa onun için yetersizdi biliyordu ama karşısındaki adamı elleriyle öldürmek istiyordu

"Ne oldu? Son umudundamı yok oldu? Çok sevdiğin ve güvendiğin Avengers senden vaz geçti."

Kadın kendini tutamadı ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı kendini öldürmek istiyordu. Bucky'e güvenmişti..

Ama bilmediği çok şey vardı. Ölü gibi göstermek onların planıydı. Y/n sandıkları kadın o değil başkasıydı..

Bucky ise y/n sandı kadını sadece bucky değil tüm Avengers inandı öldüğüne..

Hydra kadını eğitmeye başladı. Ama kadın hiç bir eğitime yanıt vermiyor ve sürekli yara alıp çıkıyordu

Maskeli adam kadınla o günden sonra asla konuşmadı kadında bunun için çabalamamıştı. Her gece ağlaması maskeli adamı içten içe paramparça ediyordu..

Beyaz saçlı kadına üzülüyordu. Normalde asla konuşmayan birisiydi Hydra onu kaçırdığında konuşmamaya yemin etmiş ve yeminini y/n sayesinde bozmuştu.

Kadın tüm ümidini yitirmiş ölmek için yer arıyordu adam bunun farkındaydı tekrar yediği dayaktan sonra dudağı patlamış ve berbat halde odasına geçti kadın. Maskeli adam her zamanki gibi arkasındaydı. Yatağa uzandı kadın ağrıları vardı.

Opia // Bucky Barnes. -Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin