2

138 11 36
                                    

Üzerimde ani bi ağırlık hissedince gözlerimi açtım. Peter beni uyandırmak için bir anda odaya dalıp üzerime atladı. Neden bizim de normal bi abi kardeş ya da en yakın arkadaş ilişkimiz yok ki.

Abbey: Pete sanırım dalağımı kaybettim.

Peter: Hiç bir şey olmaz Ab.

Abbey: Nasıl olmaz lan ölüyorum burda.

Diyerek yataktan kalktım ve onu kovalamaya başladım. Odamızdaki masanın bi tarafında ben varken diyer tarafında Peter vardı.

Abbey: Sen şimdi naneyi yemedin mi?!

Peter: Eheehhehe canım kardeşim benim, en yakın arkadaşım benim, ömrüm, canım, ciğerim, arkadaşların birtanesi, bebek yüzlü arkadaşım, sırdaşım, suç ortağım bana kıyma be gülüm. 

Abbey: Bana en sevdiğim çikolata ve cipsten bi koli alırsan neden olmasın canım. Ve pizza yicez öğlen.

Peter: Yeter ki iste benim canım arkadaşım.

Abbey: Her neyse odadan çık Peter üstümü değişçem.

Peter: Tamam prenses. Sonra mutfağa gel kahvaltı yapçaz ordan da Tony bizi alcak. 

Abbey: Tamam tamam hadi çık odadan hadii.

Peter'ı ittirerek odadan çıkardım ve üzerime gene siyah bol bir kot üstüne de güzel gri bir kazak giydim. Kazağın üstünde Örümcek Adam vardı. Bu kazağı bana Peter doğum günümde almıştı. Bu yüzden çoğunlukla bu kazağı giyiyorum. 

Peter: Sonunda gelebildin hanımefendi.

Abbey: Kapa çeneni Pete. 

Tony: Sonunda küçük hanım.

Abbey: .... Bay Stark ne güzel sürpriz. Ama siz öğlene doğru gelecektiniz.

Tony: Saatten haberiniz yok sanırım hanımefendi.

Haklıydı saat çoktan 14.25 olmuştu. Oha rekor kırdım genellikle en fazla 11' de uyanırdım. Demek ki çok yorulmuşum

Abbey: Saatin kaç olduğunu fark etmemişim. Birşeyler yiyip yola çıksak olur mu?

Tony: Peki atıştırmalık alın o zaman yolda yersiniz ayrıyeten halan çoktan valizini hazırlamış. Girişte.

Abbey: Tamam Bay Stark.

Hemen May halanın hazırladığı kruvasanlardan 2'şer tane kapıp valizimi aldım. Peter' da benim gibi 2 tane kurbansan aldı ve beraber arabaya doğru yürümeye başladık. Ben ve Bay Stark önde giderken Peter arkada duruyordu. Peter bir anda durdu.

Peter: ABBEY!

Tabi benle beraber Tony de döndü.

Abbey: Ne var Pete.

Peter: Aslında-

Başını yerden kaldırınca dona kaldı. 

Abbey: Peter. PETER! Dünyadan Peter'a! OĞLUM BAKSANA!

Peter: Karşimda neden iki tane Stark var? Aşırı benziyorsunuz ben bunu nasıl fark etmedim. 

Diyerek fotoğrafımızı çekti.

Tony: Ne saçmalıyorsun Pijamalı Çocuk benim hiç çocuğum olmadı. Bu saçmalık daha fazla uzamadan gidelim.

Ben anlamsız gözlerle Peter'a bakarken Tony arabanın yanına doğru ilerlemeye başladı. Peter beni dürtünce bende arkasından ilerlemeye başladım ama Peter'ın dedikleri hala aklımda dolanıyordu. Aslında annemin babamla evlenmeden önce bana hamile olması biraz tuhaf. Anneme ne zaman sorsam konuyu saptırıp duruyor bu yüzden pek bu konuları açmıyorum. Peter bunu iyi biliyordu. Ben buna kafayı takmışken Tony'nin seslenmesiyle kendime geldim.

Am I With AVENGERS?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin