4

104 8 47
                                    

Uyandığımda kızlar hala uyuyordu. Hemen odama ışınlandım, üstüme siyah crop altıma bol gri pantolon giydim. Yüzüğümü ve kolyemi taktım. Loki'ye sürpriz yapmak için Asgard'a gitmeyi düşünüyorum. Dün akşam bana verdiği ceketi giyip Asgard'a ışınlandım.

Abbey: Selam Heimdall.

Heimdall: Sana da merhaba Abbey. Hangi rüzgar seni buraya getirdi.

Abbey: Canım sıkıldı bende geldim. Neyse ben seni tutmayayım görüşürüz Heim.

Heimdall: Görüşürüz Abbey. Gene ortalığı karıştırmayın!

Bu söylediğini takmadım ve hızlıca Loki'nin odasına ışınlandım. Loki beni gördüğü gibi sandalyesinden yere düştü.

Loki: Ahh! Kızım gelmeden haber versene.

Abbey: O zaman tadı kaçar.

Loki yerden kalkarak söze devam etti.

Loki: Demek tadı kaçar leydim.

Abbey: Evet prensim.

Loki biran da beni gıdıklamaya  başladı. Ben nefessiz kalınca gıdıklamayı kesti.

Loki: Aç mısın?

Abbey: Evet açım.

Loki: O zaman gel her zaman ki yerimizde yemek yiyelim.

Abbey: Olabilir aslında aaa baksana randevuma geç kalıyorum. Tüh gördün mü yağ (!)

Biraz kızdırıp dalga geçsem nolur ki ehehe

Loki: Randevu? 

Abbey: Evet bayım randevu.

Loki: Kiminle? Ve bu kıyafetle mi?

Abbey: Evet bu kıyafetle ve kim olduğuna gelince bu seni ilgilendirmez.

Acaba Bucky ile diyip Loki'yi Bucky'nin üstüne mi salsam. Yok ya bu sefer başımı Steve alır. Yok kellem gider başkasına uygularım.

Loki: Nasıl ilgilendirmez?! Git o zaman hadi git o önemli biricik buluşmana. 

Dedi sıkıyorsa git bakışlarıyla.

Abbey: Hey dalga geçiyorum. Hem beni kim istesin Loki. 

Loki sessiz kalmayı seçmişti. Bende az oyunculuk sergileyem.

Abbey: Madem konuşmayacaksın.... Gidiyim ben. 

Tam adımımı atmıştım ki Loki bileğimden tutup kendine çekti beni ve sarıldı.

Loki: Tamam tamam gitme.

Abbey: Kıskanç at yeleli seni.

Loki: Kıskanç mı? Ben mi? Hah hiçte bile!

Abbey: Cidden takıldığın nokta kıskanç demem mi?

Loki: Evet!

Abbey: Neyse hadi bişiler yiyelim yoksa açlıktan öleceğim ve şerefsizlik yapamayacağım.

Loki: Ah peki sen kazandın güzelim hadi gel o zaman. 

Diyerek elimi tutarak beni gül bahçesinde hazırlanmış olan alana götürdü. Bir sürü yiyecek vardı. Waffle, pankek ve çikolatalı çilekli birkaç şey daha.

Abbey: Ama bunlar en sevdiklerim teşekkürler Loki.

Diyerek ona sarıldım oda bana karşılık verdi.

Loki: Rica ederim leydim. Hadi yiyelim daha yapacağımız şerefsizlikler var.

15 dakika sonra yemek faslı bitmişti. Bizde dünyaya ışınlanmıştık ve şerefsizliğe başlamıştık. Tabi ki insanlar bizi göremiyor. Asgard'daki büyü kitaplarından birinde görünmezlik büyüsü bulmuş ve hemen denemiştim. Tabiki çok iyi bir büyücü olduğum için hemencecik yaptım. Telefonumun çalmasıyla şerefsizlik yapmayı bırakmıştık. Hemen bir ara sokağa girip görünmezlik büyüsünü kaldırdım.

Am I With AVENGERS?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin