9

69 6 32
                                    

Başımdaki gürültü ile neye uğradığımı şaşarak uyandım. Ayı gibi bağıran hatta anıran bir Bucky görmemle rol yapmaya başladım.

Bucky: SAÇLARIMA NAPTIN SENİ PİS BÜYÜCÜ!?

Abbey: Ne saçı ya? Ne saçmalıyorsun?

Bucky: NE DEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLİYORSUN ABBEY MORGAN STARK!

Aha sıçtık. Baba, Loki, Pete tanrı aşkına beni kurtarın. Hanginiz olursa olsun. NOLUUUR! Biranda içeri Loki ışınlandı. Bucky'i öyle görmesiyle gülme krizine girmesi bir oldu.

Loki: Bu tip ne ya? Barbie Asker?!

Abbey: Bence gayet yakıştı dimi Loki?

Loki: Aynen çok yakıştı.

Bucky: NE YAKIŞMASI SİZ DELİRDİNİZ Mİ LAN?! TÜM KARİZMAM ÇİZİLDİ!

Loki: Olmayan karizman nasıl çizilmiş olabilir Barbie Asker!

Bucky artık iyice sinirlenmişti.

Abbey: Ay sana ben bir de pembe taç alayım süper olur.

Bucky sinirden kuduruyordu. Sinirden üzerime yürüdü. Araya giren Loki ile kurtuldum

Loki: Hop hop hop suç ortağımı alayım ben.

Diyerek bizi ordan kurtardı. Bizi en sevdiğimiz lokantanın önüne getirmişti.

Loki: Yanlız bravo çok güzel kesmişsin. Tebrikler.

Abbey: Tabi güzel kesmişim ben bir Stark'ım unuttun mu?

Loki: Tabi kesin öyledir.

İçeri geçip bir masaya  karşılıklı oturduk. Biraz zaman geçtiğinde aniden Loki'nin ayağına sert bir şekilde bastım.

Loki: Ahh! Kızım delirdin mi ne diye basıyorsun ayağıma?

Abbey: Ben mi delirdim? Bir kızla konuştuğunu hiç söylemedin bana! Bana bana Abbey'ine!

Loki: Sana söyleyecektim. Ama arkadaşın senden önce sordu bana.

Abbey: He şimdide ben suçluyum yani! Hıh (!)

Loki: Sen suçlusun demedim suç ortağım. 

Abbey: Bana en sevdiğim tatlıdan ısmarlayacaksın. Birde kaos çıkaralım.

Loki: İkiside bana uyar Ab.

Bana en sevdiğim tatlı olan çikolatalı üstünde çilek olan mousse'den aldı. Ben yerken nereye saldıracağımızı düşündük. 

Abbey: Hadi Midgard'ı ele geçirelim.

Diyerek gülümsedim. Tabii ki şaka yapıyordum. Loki'nin ciddiye aldığını hiç düşünmemiştim. Taaki sinsi sinsi gülmeye başlayana kadar.

Loki: İyi bir şerefsiz yetiştirmişim. 

Abbey: Hey ciddi olamazsın herhalde. Başın fena derde girer bence bundan farklı bir şey yapalım.

Loki: Fikir senden çıktı ama.

Abbey: Ciddiye alacağını düşünmemiştim.

Loki: Ow.. Üzgünüm Ab. 

Abbey: Ne?-

Daha nolduğunu anlamadan etraf kararmaya başladı. En son gördüğüm ise Loki ve Baron Zemo'ydu.

*****

Bucky'nin Ağzından

Yeşil giyinimli soytarı Abbey'i götüreli 3,5 saat olmuştu ve hala geri dönmemişlerdi. Telefonlarıma da dönmüyordu. Kesin başına bir iş geldi. Ben ne düşünüyorum ya. Banane ondan! O bir Stark! 

Am I With AVENGERS?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin