Sabah çalan alarmımla uyandım. Yine lanet olası şu alarm yüzünden yataktan düşmemi saymazsak tabi. Banyoya gidim rutin işlerimi hallettim. Dolabıma gidip bugün giymek için kıyafet seçtim. Altıma bol jeans üstüme de gri bir sweat giydim. May halanın doğum günümde bana aldığı kolyeyi taktım. Loki'nin aldığı yüzüğü takmak için küçük takı çekmecemi açmıştım ki yüzüğü orda göremedim.
Abbey: PETER! PETER! ÇABUK GEL ÇABUK!!
Peter aniden odama girdi.
Peter: Noldu niye anırıyorsun?
Abbey: Peter Loki'nin verdiği yüzük yok, gitmiş...
Şimdi diceksiniz Peter Loki'yi nerden biliyor. Bizim örümcek günlük karıştırmaya fazla meraklı olduğu için... Bu yüzden artık günlük yazmıyorum. Özel hayatın gizliliği diye birşey kalmadı ya..
Peter: Hey sakin ol buluruz. En son nereye koymuştun?
Abbey: Takı çekmecesindeydi ama şuan yok!
Peter: Hey tamam. Başkası almış olmasın?
Abbey: BUCKY! Bucky almış olabilir.
Peter: Dün Bay Barnes'ı çok sinir ettin onun alması muhtemel.
Abbey: Peter sen işlerini halledebilirsin benim uğramam gereken biri var.
Peter: Tamam. Sen yinede sakin ol.
Abbey: Tamam olurum.
Kesin olurum sen bekle Barnes artık karşında sevimli Abbey yok. Hemen Tony'nin odasının önüne ışınlandım. Ve kapıyı tıklattım.
Tony: İçeri gel Abbey.
Abbey: Nasıl bildin diye sormayacağım. Dedim içeri girerken.
Tony: Beni ziyaret edişinin sebebi ne küçük hanım.
Abbey: Tony... Odama Peter harici giren oldu mu diye kameralara bakabilir misin? Lütfeeeeeeen.
Tony: Bakalım da noldu?
Abbey: Biri arkadaşımın hediye ettiği yüzüğümü almış.
Tony: Tamam gel bakalım.
Ben uyuduktan sonrasını izlemeye başladık. Tam tahmin ettiğim gibi Bucky odama gizlice girip çekmecenin içindeki yüzüğü alıp çıkıyordu.
Tony: Yardım edeyim mi?
Abbey: Sadece kayda alman yeterli. Akşam herkeze onu nasıl hakladığımı göstericem.
Tony: Senden korkulur.
Abbey: Bana bulaşmamak gerekir. Ben bir dahiyim senin kadar olmasada.
Tony: Kimse benim kadan dahi olamaz tatlım.
Abbey: Neyse benim biriyle işim var yoksa senle kim daha dahi tartışmasını yapmayı çok isterim bu yüzden sonra görüşürüz.
Diyerek odadan çıktım ve Bucky'nin bulunduğu salona ışınlandım. Tek başınaydı.
Abbey: JAMES BUCHANAN BARNES! YÜZÜĞÜMÜ GERİ VER!
Bucky: Ne yüzüğü? Ne saçmalıyorsun gene?
Abbey. Salak ayağına yatma kameralardan baktım. Ver o yüzüğü.
Bucky: Dün beni rezil etmeden önce düşüncektin.
Abbey: Bak o yüzük benim için çok önemli lütfen geri ver Barnes. Yoksa-
Bucky: Yoksa ne? Naparsın beni döver misin? (!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I With AVENGERS?!
Fanfiction2. dönem için verilen ödevleri yaparken ve sınavlarına çalışırken saatin kaç olduğunu farkedememiştim ama uykumun gelmesinden saatin geç oldığunu anlamıştım.Ödevler nasıl yetişçek daha bitirmem gereken bir sürü konu var. Offff offf tabi Abbey dersi...