- mamo, kim jest ten chłopiec?- powiedział dziesięcioletni clay wskazując palcem na zdjęcie na którym jest on z jakimś dzieckiem.
- on? To był twój najlepszy przyjaciel.. Mieliście wtedy obaj po 4 lata.- odpowiedziała z uśmiechem jego mama.
- miał na imię George z tego co pamiętam.-- co się z nim stało? Czemu już się nie przyjaźnimy?
- bo wrócił do swojej rodziny w Wielkiej Brytanii.
To wspomnienie nie daje 20 letniemu dream'owi spokoju. Zawsze gdy patrzy na zdjęcia z tym chłopakiem chce go odnaleźć za wszelką cenę, nawet jeśli by to oznaczało pojechanie do UK. Jednak często też odpuszcza i daje sobie z tym spokój.
Pewnego dnia jednak postanowił, że go poszuka, jako iż były wakacje i każdy z jego przyjaciół gdzieś wyjechał to on całymi dniami siedział sam więc nie miał nic lepszego do roboty, najwyżej okaże się że tylko zmarnował swój czas.
Wziął zdjęcia na którym jest on z niewiele wtedy niższym od siebie brunetem bawiących się na plaży a następnie wybrał takie na którym twarz chłopaka jest najbardziej widoczna.
On musi być aktualnie bardzo ładny. Pomyślał po czym wziął telefon i zaczął szukać.Blondyn szukał kilka godzin na różnych mediach porównując ludzi o imieniu George do fotografii, przecież nie mógł się bardzo zmienić z twarzy, prawda?
Po kilku godzinach szukania zrezygnowany blondyn postanowił wpisać w wyszukiwarkę facebook'owa "George United Kingdom" Może i to głupie ale odziwo znalazł kogoś kto wygląda podobnie, miał na imię George Davidson. wszedł w "zdjęcia" I przeglądał aż w końcu zauważył, że na pierwszym zdjęciu wstawionym przez ta osobę z 2013 roku widać ta osobę w wieku 10 lat, było ono niezbyt ładne, poprostu jak dziecka które pierwszy raz wzięło swoj telefon do reki i zrobiło sobie sesje po czym ustawilo sobie pierwsze lepsze na profilowe, clay spojrzał na zdjęcie z dzieciństwa ponownie po czym już był pewny. To on.
Jednak ta myśl szybko zmieniła się w a moze jednak nie? Ponieważ zauważył, że ta osoba ma ustawione w opisie
Lives in: Florida, Orlando
Hometown: London, United kingdom
A przecież to raczej niemożliwe żeby on tu wrócił.. RACZEJ.
Trochę zasmucił go fakt, że prawdopodobnie to nie ktoś kogo usiłuje znaleść, ponieważ chłopak ze zdjęcia w dużym stopniu przypominał jego dawnego towarzysza. I w dodatku byl cholernie przystojny.
Chłopak postanowil się poddać ze swoimi poszukiwaniami. Odłożył wszystko i zakrył twarz rękami.
Nigdy go nie znajdę... pomyślał załamany, chcąc odnaleźć swojego dawnego przyjaciela. Bardzo zależało mu na odnalezieniu chłopaka z którym w dzieciństwie był wręcz nierozłączny. Czemu tak bardzo tego pragnął? Sam tego nie wiedział. Poprostu czuł, że musi go odnaleźć.♡
ᴀ ᴡɪᴇᴄ
ɴᴀ ᴡsᴛęᴘɪᴇ ᴏsᴛʀᴢᴇɢᴀᴍ, żᴇ ᴡ ᴋsɪążᴄᴇ ɴᴀᴊᴘʀᴀᴡᴅᴏᴘᴏᴅᴏʙɴɪᴇᴊ ᴘᴏᴊᴀᴡɪᴀ sɪę sᴄᴇɴʏ 𝟷𝟾+ ᴏʀᴀᴢ ᴛᴀᴋɪᴇ ᴊᴀᴋ ᴘɪᴄɪᴇ ɪ ᴘᴀʟᴇɴɪᴇᴋsɪążᴋę ᴛᴀᴋ ɴᴀᴘʀᴀᴡᴅę ᴘɪsᴢᴇ ᴢ ɴᴜᴅʏ ᴡɪęᴄ ᴊᴀᴋʙʏ ᴄᴏ ɴɪᴇ ᴄᴢᴇᴘɪᴀᴊᴄɪᴇ sɪę ᴊᴀᴋɪᴄʜś ʙʟęᴅóᴡ ᴊᴇśʟɪ sɪę ᴘᴏᴊᴀᴡɪᴀ
(ᴀʟᴇ ʙęᴅę sɪę sᴛᴀʀᴀᴄ żᴇʙʏ ɪᴄʜ ɴɪᴇ ʙʏłᴏ)sᴡᴏᴊą ᴅʀᴏɢᴀ ᴊᴇśʟɪ ʟᴜʙɪᴄɪᴇ słᴜᴄʜᴀć ᴄᴢᴇɢᴏś ᴘᴏᴅᴄᴢᴀs ᴄᴢʏᴛᴀɴɪᴀ ʙęᴅę ᴡᴀᴍ ᴘɪsᴀʟᴀ ᴊᴀᴋɪᴇ ᴘɪᴏsᴇɴᴋɪ ᴘᴀsᴜᴊą ᴅᴏ ᴅᴀɴᴇᴊ sᴄʀɴʏ
ᴛᴀᴋ, ɪɴsᴘɪʀᴜᴊᴇ sɪę ᴅʀᴇᴛɪss ᴊᴇśʟɪ ᴄʜᴏᴅᴢɪ ᴏ ᴛᴏ, ᴍᴀᴍ ɴᴀᴅᴢɪᴇᴊę żᴇ ᴏɴᴀ ɴɪᴇ ᴍᴀ ɴɪᴄ ᴘʀᴢᴇᴄɪᴡᴋᴏ!ᴀʟᴇ ᴏɢóʟɴɪᴇ ᴛᴏ ᴍᴀᴍ ɴᴀᴅᴢɪᴇᴊę żᴇ ᴋsɪążᴋᴀ sɪę sᴘᴏᴅᴏʙᴀ ᴅᴜżᴇᴊ ɪʟᴏśᴄɪ ᴏsóʙ!
ᴍɪʟᴇɢᴏ ᴄᴢʏᴛᴀɴɪᴀ<𝟹
CZYTASZ
Childhood love || Dreamnotfound
Fanfiction- mamo, kim jest ten chłopiec?- powiedział dziesięcioletni clay wskazując palcem na zdjęcie na którym jest on z jakimś dzieckiem. - on? To był twój najlepszy przyjaciel.. Mieliście wtedy obaj po 4 lata.- odpowiedziała z uśmiechem jego mama. - miał...