SARHOŞ

806 18 7
                                    

Selammm!
Ben Ecrin bu kitabım için uzun zamandır taslak çıkarıyorum.
Sonunda bitti ve artık başlayabiliriz.💛💙
-------------------------
Sabah kalktığımda yanımda biti vardı. Abimdir diye düşünüp geri yattım ama bu koku, asla ama asla abime ait değildi.
Aniden dönmemle Altay Bayındır' ı görmem bir oldu. Tövbe yarabbim, burası benim evimde değil ama çok daha önemli bir şey var ki o da belimdeki el ve yüzümün dibindeki yüz. Maşallah ne yakışıklı çocuk. Ellerim istemsizce saçlarına gitti, kıvır kıvırdı. Yüzünde bir sırıtış oldu.
"O kadar yakışıklıyım ki gözünü alamıyorsun sabahtan beri "
Dedi ve bir anda altına aldı. SİKTİR.ÇOK YAKIN. DUDAĞİMA YAPIŞABİLECEĞİ KADAR HEMDE. Dudağımda hissettiğim baskı ile gözlerim açtım. Sanırım karşılık vermediğim için dudağımı ısırmıştı. İnlemiştim ama bu onun hoşuna gitmiş ki gülüyordu , karşılık verdim.
Ha bu arada ben Ecrin, Ecrin Yandaş. Evet Mert Hakan'ı kardeşiyim. Abimle yaşıyorduk. Sevgilisi bile vardı. Melek , kız adının hakkını veriyordu. Ha bide 26 yaşındayım.
Boyum 1.62 , Altay ile olan boy farkı bize kıçıyla gülüyor.
Sonunda dudağımı bıraktığında derin bir nefes aldım ve " Gece ne oldu? En son çok içtiğimi hatırlıyorum ama devamı yok " dememle sırıttı. SİKTİR HEM DE KOCA BI SIKTIR.Yoksa o düşündüğüm Şey mi ?
"Nasıl hatırlamazsın çok eğlendik, ayrıca üzerinde neden sweat tişörtüm var sanıyorsun?" Demesiyle gözlerim açıldı. Mal mal suratına bakıyordum.

UYU-ALTAY BAYINDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin