18. bolum

103 8 0
                                    

*Altay'dan *
Mert abilere geldik ve içeriye girdik. Uzun uzun konuştuk . Ama bir şey çok dikkatimi çekmişti. Mert abi "Enes olabilir mi acaba?" Dedi. Ben " Enes kim?" Dedim ecrin bana cevap verdi.
"Bak hayatım ilişkinizde gizlimiz saklımız olsun istemiyorum bu yüzden sana her şeyi detaylıca anlatacağım, ama lütfen sözümü kesme de dinle . Tamam mı?" Dedi. Gülüp kafa salladım." Enes benim eski sevgilim . Onunla bi maçta karşılaştık.  Tanıştık , anlaştık. Sonra bana çıkma teklifi etti. Ben de kabul ettim. E seviyordum çünkü. Ya da ben öyle sanmıştım. Neyse. Bunun babası belalıydı.  Sıkıntı adamdı baya. Ne kadar adam denebilirse. Onun söylediğine göre ona iyi geliyormuşum falan filan . Doğum gününde ona sürpriz yapmaya gittim. Kapıyı bi kız açtı. Kardeşim dediğim bi kız. Ben dedimki kahrolurum ağlamaktan uyuyamam diye düşünüyordum ama olay hiç öyle olmadı. Öbür gün güle oynaya uyandım. O gün den beri yazıyor bana . Her seferinde engelliyorum ama yeni numaralardan yazıyor. Ben de numaramı değiştirdim. Eğer o yaptıysa , muhtemelen seninle olan fotoğrafımı görmüştür. " Dedi dürüstçe. "Bana anlattığın için teşekkür ederim Nur'um. Anlatmayabilir veya yalan şeylerde anlatabilirdin." Dedim minnetle , bir yandan da ona soyunma odasındaki ânı hatırlatarak. Gülümsedi . Yanağıma ufak bir öpücük bıraktı. Yerim ben seniii!

UYU-ALTAY BAYINDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin