*Altay'dan *
Ecrin' le şakalaşıyorduk ki kapı çaldı. Birbirimize bakıp " birini mi bekliyordun" dedik aynı anda . Aşağıya inip kapıyı açtığımda eniştem ve kucağındaki Aybars' ı gördüm. "Ya Altay kusura bakma rahatsız ettim ama biz ablanla bugün biraz gezicez . Aybars' ı anneme bırakacaktım ama dayım dayım diye tutturdu. Bu günlük ona göz kulak olur musun?" Demesiyle gülümsedim ve " Aybas' ım
Sen dayıyı mi özledin? Yerim ben seni. Eniştecin sıkıntı olmaz hem Aybars' ı biri ile tanışmak istiyorum. "Eniştem ile kısa bir vedalaşma yaşadıktan sonra içeri girdim." Hayatım ne olmuş?" Dedi Hayatım diyen dill- "Dayı bu abla senin sevgilin mi?" Dedi Aybars. Ecrin yanına gelip " Merhaba Aybars ben Ecrin . Sorduğun soruya da cevap vereyim evet. " Aybars şaşkınlıkla " Ben dayımdan daha yakışıklıyım. Dayımı bırak beni al." Dedi Ecrin kahkahalar atarken Aybars ve ben birbirimize kötü bakmayı sürdürüyorduk." E ama Aybars ben dayını yakışıklı olduğu için sevmiyorum ki. Altay bi kere çok tatlı . Tamam sen de tatlısın ama dayını bi ayrı seviyorum. Ha bide ben senden çok büyüğüm ama istersen benim kuzeni ayarlıyım sana?" Diyip göz kırptı. ÇOK AŞIĞIM ÇOOOOK . "Ayarlamak?" Dedi Aybars anlamamış şekilde. "Ben seni evime aldım sen benim sevgilime yürüyosun olmaz ki böyle en iyisi ben seni Mert Hakan ' a götüreyim. Geçeni gibi acılı Urfa dürüm yersiniz ne dersin?" Dedim onu sinir etmek için ." Yengem benim canım yengem. Sen dayımdan iyisini bulamazsın arama bile bence" Dedi ecrin e sarılarak. "Abim sana dürüm mü yedirdi. " Aybars in gözleri büyüdü." O SENIN ABIN MII?" Dedi şaşkınca. Onlar sohbet ederken bana küsen Aybars ınfotoğraflarını çektim.
@altaybayindir_1 's story: