Altay yanımdan ayrıldığında antrenmana başladı. Ben de tribüne geçtim , abimi ve onu izliyordum. Çoğunlukla Altay ' a baksam da abime de baktığımda ters bakışlarıyla benim sevgilime bakıyordu. Molaya girdiklerinde abimi yanıma çağırdım . "Abi niye öyle bakıyorsun çocuğa?"Dedim o da "E çünkü kafamdaki sese göre sevgili oldunuz ve o da seninle sarıldı." Dedi hala Altay'a bakarken . Güldüm "E iyi de kardeşin 12 yaşında değil ki 23 yaşında. Kendi kararlarımı alacağımı ve senin de saygı duyacağını düşünüyorum. Ayrıca Altay senin kriterlerine uyuyor. Onu çok ta iyi tanıyorsun." Dedim . Baktı ve güldü. "Aslında haklısın abiciğim ama seni üzerse arkanda ultra mega kaslı, yakışıklı , karizmatik dağ gibi abin var bilesiin." Güldüm ve sarıldım, o da bana sarıldı . Abim gitti ve kıvırcığım geldi. "Ne konuştunuz abinle?" Dedi merakla. "Abime sana ters bakışlar atmasının saçma olduğunu ve abimin kriterlerine uyduğunu söyledim. Ha bide, bana arkasında ultra mega kaslı abisinin olduğunu söyledi." Bunu söylememle birlikte birbirimize bakıp güldük. Diyecek birşey bulamayınca "İşte biz Sivas'tayke-" Dememle "Seni susturmak için farklı bir yöntemim var ama abinin yanında olmas." Dedi tatlı bir şekilde. "Hadi git duşunu falan al da bekliyorum seni burada." Dememle asker selamı verdi. Abimin sesini duydum "GO GİRLL SEN BUNU YOLA GETİRDIN YA" Demesiyle Güldüm. Altay'da öyle. İçeri girdi , onu koridorda bekliyordum . En son acaba kaç tane dua biliyorum diye sanıyordum ki çıktı. "Ne sayıyorsun sen öyle?"Diye sordu merakla. "Kaç tane dua bildiğimi." Dememle birbirimize bakarak gülmemiz bir oldu. "O kadar beklettim mi ya?" Dedi gülmeye devam ederken. Başımı onaylarcasına salladım.