Altay 'dan
"Kahvaltıya gidelim hadi." Dedi. " Oy benim piremsesim acikmış mi?" Dedim yanaklarını sıkarak "Kıvırcığım acıyor, bırak yoksa intikamımı alırım." Bırakmadım. Elleri karnıma gitti. Sıktır ne yapıyorsun sen! Ardından tişörtümü içerisine soktu ve baklavalarıma dokunmaya başladı. Sıktır! Bana çile çektiriyor bir de gülüyordu. Ama ya . Hay aminakoyim. Bu ne ya? "Bebeğim elin o kadar yalnız yerlerde ki anlatamam. Devam edersen kahvaltı olarak seni yiyeceğim." Dedim. Güldü ve elini çekti dudağıma uzun bir öpücük bıraktı. Güldüm , ağlanacak halime güldüm. Bol birşeyler giyinmeliydim. Özellikle altıma!Sonunda evden çıktık. Bugün salı ve perşembe doğum günü. Onun için güzel bir sürpriz hazırlamalıydım.
Arabaya bindik ve onu deniz kenarında bir yer götürüyordum. Arabada bana bakıyordu. " Neden öyle bakıyorsun?" Soruma "Ne Sevgilim değilmisin istediğim kadar bakarım!" Yanıtı verdi. Güldüm "Hayır güzelim , tabiki bakarsın ama dikkatim dağılıyor. Kendimi yola veremiyorum." Dedim sahte bir sinirle.
Vardığımızda koşa koşa kapısını açtım. Gülümsedi ama nasıl güzel gülümsedi!
İçeride oturmak istemediğimiz için balkona çıktık. "Altay çok güzel burası! " Dedi sevinçle. Masaya oturduk ve kahvaltımızı sipariş ettik. Dikleştim ve " Ecrin , sana 2 şey söyleyeceğim." Dememle yüzüme baktı merakla. " 1. Si maça gelmeni istiyorum gelip tribünden veya yedek kulübesinden fark etmez beni izlemeni istiyorum. Tabi sende istersen." Dedim o da " Ben onu hallettim yedek kulübesinden izleyeceğim sizi daha doğrusu seni." Dedi Gülerek ama yerim. " 2. Si ise seni ailemle tanıştırmak istiyorum. Bursaya gitmeye ne dersin?" Gözleri parıldadı. " olur derim Bayındır 'cığım. Ben de korktum Dedim bunun büyük bi sıkıntısı var. Ama ailenle tanışmayı elbette isterim." Durdu ve " Altay , annen arı mi?" " Hayır bunu yapm-" "bal gibi çocuksun da" Ben ona bakarken o ise gülüyordu. "Oldu mu yani şimdi?" "ÇOK güzel oldu Bayındır 'ım " Ne dedin sen ne dedin sen!
Kahvaltımızı bitirdik ve tatlı almaya gittik ama bi video çekiliyordu. Yabancı bir adam "Gaziantep baqlavası nasıl yenir bilir misiniz ağm? Baqlqvqyı alıcın ters ceviricin dmagına yapistricin hassirt diye bir ses çıkacak." Ecrin ile birbirimize baktık. Gülmekten sıçacaktık resmen altımıza. "Altay gidelimde Gaziantep baqlavası alalim ağm!" Dedi adamı taklit ederek . E alalım bari baqlavamizi...