THATS MY GİRL

134 8 0
                                    

Ayy ben Altay in ağzından yazmayı çooook sevdim
------------------------------
*Altay dan*
Yola devam ettik ve tesislere ulaştık. Antrenmana başlamadan önce soyunma odasına gittim. Benden 5 dakika sonra falan da zaten Ecrin geldi. Ne olur ne olmaz şimdi Mert Hakan bu sıkıntı çıkarmasın diye. Üzerimi giyindim ve antrenmana başladık. Benim antrenmanım bittiğinde Ecrin' in yanına gittim. Yanağına bir öpücük bıraktım ama Mert bana 'seni öldürürüm ' adlı bakışlarını atıyordu. Sonra Ecrin e dönüp "Sen ne buldun bu sırıkta, hayır yani evde benim gibi taş bi abin var e tamam yakışıklı da benim kadar da değil sonuçta!" Demesiyle güldük "Abi arattırma bana yengemi. Ötebileceğim çok şey var bilesiin. " Dedi. "Ayrıca Altay çok yakışıklı olsa da onu sevmemin nedeni bu değil tabikisi, bakışlarını seviyorum yada top kurtarınca ki mimiklerini. Parıldayan göz-" derken Mert "E yeter da çocuğu ne övdün burda . Ben Melek' e bana bu kadar iltifat etmiyorum. " E  ne güzel devam ediyordu işte manitam niye kestin ki sözünü şimdi! Ay ama ne güzel de saydı gülerek aşkım ya. Yerim ben bunu. Antrenmanı başlayacağı için yanımızdan ayrıldı Ecrin. Mert abi beni bi köşeye çekti ve " Altay, kardeşim Ecrin benim için çok önemli . O benim canım ciğerim . Seni de çok severim bilirsin. Ancak konu kardeşim olduğunda akn sular durur. Eğer ki onu üzdüğünü , ona zarar verdiğini görürsem bil ki naneyi yedin kardeşim. Sana nasıl baktığını gördüm. Onu hiç böyle görmemiştim. " diyip sarıldı. Ben de ona sarıldım, zaten abimdi kayınçom olmuştu şimdi de. " Tamam abi hadi gidelim de antrenmanını izleyelim bari." Dememle beni onayladı ve çıktık. Tribünlere geçip oturduk ve antrenmanı izlemeye başladık. Hay Maşallah! Ne bu güzellik , ben plank pozisyonunda hiç böyle güzel insan görmedim doğrusu. Isındıklarında eşleşmeye başladılar. Bana bakan bir kız vardı. Siktir! Ecrin kıza bakıyordu.   Sen şimdi naneyi yimedin mi? Hoca onu biti ile eşleştirdi tam iyi ki bana bakan kız ile eşleştirmedi diyordum ki , antrenörünün yanına gitti ve bana bakan kızın karşısına geçti. Yaklaşık 1-2 hafta sonra Avrupa şampiyonası vardı Ecrin ' imin. O yüzden antrenmanları çok ağırdı. Neyse bunlar maça başladı. Kız Ecrin'in kazıkların tekme atmıştı. Mert abi ile aynı anda ayaklandık ama Ecrin bakışları ile bizi oturttu kalkıp, kızın yüzüne çok sert bi yumruk geçirdim,sonra tekme en son hızını alamayıp dirsek attı. Kızın pestili çıkmıştı. Mert abi ile aynı anda bakıştık ve 'THATS MY GİRL' bakışı attık. Ecrin molada yanımıza geldi. Şu içerken bir yandan da bizimle konuşuyordu. Onun da antrenmanı bittiğinde , gidiyorduk. Durdun ve "Kız bugün İrfan abinin düğünü var!" Dememe güldü. "Biliyorum hayatım, ben unutmadım." Dedi, saçını savurdu ve ufak bir öpücük bıraktı pembeliklerime. NE DEDIN SEN?NE DEDIN SEEN ! "Hayatim mi?" Dedim "Evet ama istemiyorsan söylem-" onu kendi yöntemimle susturdum . Güldük ve arabaya bindik.

UYU-ALTAY BAYINDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin