KIVIRCIK

198 9 0
                                    

*Ecrin' den*
"Lan sen bizi mi dinliyorsun ? " diyen abime bir de bana aşkını itiraf eden Altay Bayındır' a bakıyordum.  Şoka girmiş gibiydim (Ben de bime KLAJSOSH) LAN YAZAR! Sıçtığımın ağzına. Neyse,  ayağa kalktım ve sarıldım. Ellerini belimde hissetmek bana güven vermişti. "AİLE VAR LAN BURDA AİLE!"Diyen abim yanımızdan ayrıldı.
  "E- Ecrin sarıma lacivert olur musun ?" Demesiyle gülümsedim.  " E tabi olurum. Seni çok seviyorum." Derin bir nefes aldı, güldü. "Ben daha çok." Ellerim istemsizce saçlarına gitti.  "Sana bir itirafta bulunayım mi? " onaylarcasına mırıldandı."Seni ilk gördüğüm andan beri hep saçlarına dokunmak istemişimdir kıvırcık." İçeriye giren pardon dalan İrfan abiyi görmemiz ile ayrıldık. Bize şaşkın şaşkın bakıyordu. Altay  itiraz etti. " Ya abi şurada çıkma teklifi etmişim romantik bi an yaşayacağız içine seçtin resmen." Demesiyle "Mert'i haberi var mı?"Dedi İrfan abi bende "Aramızı o yaptı bile diyebiliriz abi." Dedim . "Yalnız Altay biraz daha oyalanırsan Jesus' la da romantik anlar yaşayacaksın kardeşim." Diyip çıktı. Altay a yaklaştım , biraz daha , biraz daha ,dudağını öpüyormuş gibi yapıp yanağını öptüm. Karşımda dudağını değil , yanağını öptüğüm için bana ters bakışlar atan bir kıvırcık vardı. Gülmemek adında bir seçenek yoktu yani. Sonra gidip dudağına uzun bir öpücük bıraktım. "E hadi git artık Jesus da olsa benim dışımda birileriyle romantik dakikalar yaşayamazsın koş kaleci koş." Dememle güldük ve gitti. 

UYU-ALTAY BAYINDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin