Çok seviyorum be abi

214 8 0
                                    

Ecrin' in yanından ayrılmadan önce yüzüne baktım, yaşananları pembe pembe olmuştu. Gülümsedim, ve antrenmana gittim.
Mert abi geliyordu. Gel kayınçom gel. "Lan oğlum neredesin kimle konuşuyordun da bu kadar geciktim?"  Dedi göz kırparak. Kardeşinle...
"Önemli birileri" dedim ve güldüm. "E tanıştırırsın yengeyle artık. "  Abi bizi sen tanıştırdın diyemedim. "Bi işler netleşsin bi açıklayın kıza sonra sana haber veririm." Dedim. "Ama bak ilk bana söylemezseniz alınırım bilesiin. " Dedi Gülerek bende güldüm. Ecrin ile görüşmek bana hırs vermişti tribünde gördüm onu. Bi bana Bi abisine bakıyordu. Ama en çok bana. Ezik MERT ağla! Allah'm ne düşünüyorum ben ya diyip odağımı topa vermeye çalıştım. En sonunda artık molaya geçtik. Suyum nerde benim? Heh tam da Ecrin ' in önündeydi. Koşarak o tarafa gittimde abisiyle konuşuyordu. Bi konuşmaya şahit oldum "Abi sana ben birini seviyorum desem ne derdin?" Oy aşkım sen abine taban mi hazırlıyorsun? Mert cevap verdi " Vallahi tanıdığım güvendiğim y da güvenebileceğim ama en önemlisi Fenerbahçeliyse bişey demem de sen kimden hoşlanıyorsun söyle bakayım." Cevap verdi Ecrin "Ama bak çocuğa belli etmek falan yok, Eee ben şey ya ben Altay dan hoşlanıyorum " Mert abi güldü. " Tabi buldun yakışıklı çocuğu , neyse o da seni seviyor mu bari?" Demesiyle araya atladım. "ÇOK seviyorum be Abi."

UYU-ALTAY BAYINDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin