Uzun ama uzun bir aradan sonra ben geldiiim tabi 3050 kelimelik bölümlee.
Eee nasılsınız bakalım, nasıl gidiyor hayat? Umarım cevapsız kalmaz soruum...
Neyse uzatmadan geçelim bölüme dostlarım. Bakalım beğenecek misiniz?
İyi okumalar🌺
Ben gerçekten neden hatırlayamamıştım onu, neler oluyor bana ya?!
Yanımda oturan Eylül, desteklediğini belli eder gibi elini masada duran elimin üzerine koymuştu. Ama bu benim canımın yanmasını engelleyemiyordu. Furkan abiyi üzmüş olmam oldukça canımı yakarken biryandan da korkuyordum; her şeyi bir gün unutacak olmaktan...
"Hatıralar Defne, insanın zihninde derin bir denizdir. Suyu çekilirse ne anlamı olur o denizin, geriye kalan yalnızca kurumuş toprak olmaz mı? Dön artık yuvana, sonrasında tek tek bedelini ödet; sana, İslam'a, mazlum olan ümmete yapılanların. Kalk artık Defne!" beynimde yankılanan bu sözlere ne demeliydi peki?
Bilgisayarının başına geçen Tuğrul'dan gelen sesle derinlere dalan gözlerimi korku ile ona çevirdim. Korkmuştum zira ses tonu endişe, korku taşırken aynı zamanda yüksek de çıkmıştı. Önemli birşey vardı belli ki.
- Önemli bir gelişme var!
- Ne oluyor Tuğrul, nedir seni bu kadar endişelendiren?
Hepimiz bir anda evhamlanmıştık. Ömer'in sorusu ise başkanın içeri girmesi ile havada kalmıştı ve hepimiz üzerimize çekidüzen vermiştik. O sırada Tuğrul aniden konuşmaya başladı telaşla.
- Başkanım, önemli bir gelişme var!
Hepimiz pürdikkat onun konuşmasını bekliyorduk. Zaten oldukça meraklıydık. Başkan da bizler gibi merakla konuşulacak olanları bekliyordu.
- Şöyle ki; geçen ay haberlere de konu olan bir dizi cinayet dosyası vardı. Bu cinayetler, öyle normal cinayetler de değildi.
Tuğrul'un dediklerinden pek bir şey çıkaramamıştım ama Hamit bir şeyler hatırlamıştı anlaşılan.
- Şu, yılanlı katil, namı diğer: Kara Mamba, onu mu diyorsun?
Eğer bu katil ortaya çıktıysa gerçekten başım belada olabilir çünkü ciddi manada zeki bir katil ve kuyruk acısı var...
Geçen ay yaptığı o suikast planlarından birisi de benim içindi. Allah'tan ki benden önce yaptığı suikastlardan, yılanı gördüğüm gibi siper almam gerektiğini anlamıştım ve saniyeler içinde bir adım önümde duran çöpün arkasına konuşlanmıştım. Tabi o saniye, tam kalbime isabet alınmış olan mermi çöp kovasına saplanıp kalmıştı. Bu başarısızlık eminim ki onun canını sıkmıştır ve ayrıca bunun intikamını almak için peşime düşebilir de...
"Tam olarak onu diyorum Hamit! Bu katil her kimse tekrar çıktı piyasaya. Az önce gazetelerde bir Kara Mamba yılanının görüldüğü haberi yayıldı."
- Şu bir ay önceki cinayetlerden biraz bahseder misin, tam olarak ne olmuş?
Hepimiz başkanın masayı göstermesi ile masaya oturup orada devam ettik konuşmaya. Tuğrul oturur oturmaz önüne aldığı dizüstü bilgisayarından geniş ekrana aktardığı bilgiler üzerinden anlatmaya başladı.
"Bir ay önce adamın hedefi üst düzey bir iş adamıymış. Aynı zamanda gerçek bir vatansever. Canını verebilecek derecede Türkiye aşığı olan iyi bir Petrol mühendisi, devletin de koruması altında tabi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Alevi - GÖKBÖRÜ- (Ara Verildi)
De TodoGizli bir kahramanın hayat serüvenine tanık olmaya hazır mısın? Hazırsan kitaptan bir kesit vereyim senin için: Arabanın içi görünmüyordu sadece şoför azıcık görünüyordu. Tabi bu kim dersiniz; Ömer. Kim olabilir ki zaten. Arabaya bindim ama yanında...