"Gerçekten özür dilerim. Ama oturup baktığımda tepkilerimin fazla olduğunu düşünmüyorum. Yıllarca psikolojik baskı gördüm resmen. Annemin katili için senden intikam almamı istemişti. Meğer intikam için onu öldürmem gerekiyordu da işte."
"Tepkilerin fazla değildi. Bende yerinde olsam böyle davranırdım. Seni anlıyorum. Annen yok ve birinin acımasızlığı yüzünden öldürüldü diye düşünüyorsun işte."
Günler sonra geçtiğimiz olayı konuşuyorduk. Amy'nin ısrarı üzerine konuyu ben açmıştım.
"Sana aşık olmuş olmasaydım çoktan ölmüş bile olabilirdin."
Düşüncesi çok kötüydü.
"Sen bana aşık değildin, ne oldu?"
Olay günü söylediğim şeylere ima yapmıştı.
Aslına bakarsanız sanırım ben onu tanımaya çalıştığım andan beri ondan hoşlanıyor olabilirdim. Emin değildim. Hislerimi yorumlamakta pek iyi değildim.
"Seni kandırmak için söyledim onu."
Dedim düşüncelerimden ayrılıp.
"Seni öldürmeyeceğimi biliyordu. O yüzden gelmek istemiş. Benim onun oğlu değilde, senin kardeşin bile olabilme ihtimalimi düşünmüş. Annemin mektuplara döktüğüne göre ruh hastasının tekiymiş zaten. Şaşırmadım."
Biz tüm olayı annemin teyzeme gönderdiği iletilmeyen mektuplarından, Bright'ın babasının olurda bir şey olursa diye yazdığı günlükten öğrenmiştik.
Annem aldatılmıştı, Amy'i istemediğini söylese de babam onu dinlememiş eve getirmişti. Annem bir süre sonra sessiz kalmıştı. Ne de olsa geçmişte olan bir şeydi ve ona göre Amy'nin bir suçu yoktu ve bir defalık aşkı için görmezden gelmeyi seçmişti.
Ama Amy'nin kaçıp terk eden annesi, babamı aramaya başlayıp eve gelince annem artık dayanamayıp boşanmak istemiş ve ne olduysa aslında babamın suçunu kabullenemeyip anneme suç yıkmaya başlamasıyla olmuş.
O sırada benim yeni doğduğum dönem Bright'ın babası her şeyi biliyormuş ve yardım etmek için annemle konuşmuş. Planlarında ikisi de beni alıp Tayland'a dönecek ve izimizi kaybettireceklerdi. Yine de umdukları gibi olmamış. Annem ve babası ölmüş ve ben hayatta kalmışım.
Kanada'dan ayrılma fikrine kadar her şeyi mektuplardan biliyorduk. Annemin uğradığı psikolojik ve fiziksel şiddet. Bright'ın babasının ve babamın ettiği kavgalar.
Bundan sonrasını babam hapse atıldığında öğrenmiştik.
"Onları öldürdüm, çünkü ikisi de beni kandırdı. Karım beni aldattı. Ona iyi eş olmaktan başka hiç bir şey yapmadım ben."
Kendini haklı çıkarmaya çalışmıştı. Ama kurduğu cümlelerle ağır bi psikolojik sorun yaşadığı anlaşılmış, önce tedaviye yönlendirilmişti.
Amy kardeş olduğumuzu her zaman biliyormuş. Onun gördüğü gözle görülür bir şekilde fark varmış aralarında. Ben gece kabuslar gördüğümde beni yalnız başıma bırakan babam Amy kabus gördüğünde uyanana kadar yanı başında duruyormuş kızının. Onun kanından bende gelmek istemezdim ama beni Bright'ın kardeşi diye düşünmüş. Bizzat abim olarak düşündüğünden öldürtmek istemiş. Ben ona aşık olunca bu ihtimali gözden çıkarmış ve yine de planından vazgeçmemiş.
Eğer annem ve Bright'ın babası kurtulabilseydi. Biz aslında yine hepimiz bir arada yaşayacaktık.
Bu arada Babam Bright'ın babasını eşi aramasın diye onun ağzından ailesi mektup yollamış. Birine aşık olduğunu ve hayatını onunla geçirmek istediğini.
Sizi kim kurtardı diye soracak olursanız, o Amy sayesindeydi. Bir şeyler olacağını fark etmiş ve babamları takip etmişti. Hapse atılma durumu da First sayesindeydi. Aramayı açmadığımı düşündüğüm First, olanları duyduğu gibi kaydetmiş hastaneye vardığımızı öğrendiğindede delilleri Amy'e atmıştı. Şans işte bir şekilde kurtulmuştuk.
"Eğer annem ve baban kurtulsaydı. Bu sefer abi kardeş olarak mı büyürdük?"
Dedim aklımdakilerden uzaklaşmak için.
"Sanmıyorum, sen yine aşık olurdun bana."
"Abart, sen aşık olurdun asıl."
Gerçekten eğer öyle bir ihtimal olsaydı, nasıl olurdu diye düşünmeden edemiyordum. Belki çok yakın arkadaş olurduk, belki birbirimizden nefret ederdik veya belki de aşık olurduk.
Yine de en yakın arkadaşı olmak istemezdim bunlar arasında. Bright'ın başka birine aşık olma ihtimali hiç güzel gelmiyordu.
"Bayılmadan önce bir şey söylemiştim sana, hatırlıyor musun?"
"'Eğer şansımız olurda yaşarsak, sonsuza kadar benimle olmanı istiyorum senden' demiştin."
Unutmamam imkansızdı. Zaten o kadar hafta sessiz sakin beklemem bu cümleye inancımdandı.
"Normalde bunu yıldönümümüzde hediye edecektim. Ama, şansım olmadı işte."
Çıkardığı kutudan anlamıştım ne olduğunu. Zaten yıldönümü gelmeden önce sürekli ağzımı yokluyordu.
"Sonsuza kadar seninle olmamı mı istiyorsun?"
Dedim açtığı kutuda gördüğüm yüzüklerle.
"Sonsuza kadar benimle ol istiyorum."
———
olayları anlatmaya çalıştım kısaca
en az 25. bölüme kadar yolumuz var
sonra ne olur bilmiyorum❤️🩹 Amy'nin de
olayları falan olabilir diye düşünüyorum.fici yazarken çok mutlu başlamıştım, sonra
ne biliyim yazmak istemedim ya :"(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what's wrong, brightwin.
Cerita Pendek"Hepsi senin baban yüzünden, benden annemi çaldı!" ─devam ediyor. 211022|