Xiao spojrzał na swoje stopy i poczuł, jak uszy pieką go ze wstydu. Uchylił usta, jednak zaraz je zamknął, rezygnując z odezwania się. Chciał dać blondynowi czas na przetworzenie informacji. Zerknął na ukochanego, który również wpatrywał się w ziemię. Chyba obojgu wydawała się w tym momencie naprawdę interesująca.
— Okay.
Brunet podniósł zaskoczony brwi. Nie spodziewał się czegoś takiego. Myślał, że usłyszy jakieś miłe słówka, albo, że Aether wpadnie w jego ramiona i powie, żeby nie jechał.
Zauważył srebrzystą łezkę leniwie sunącą po policzku chłopaka. Skrzywił się.— Aether — zaczął, jednak blondwłosy nie podniósł na niego wzroku. Stłumił westchnięcie i zsunął cienki szalik ze swojej szyi. Jak na październik było dosyć zimno, więc mama Xiao zmusiła go do założenia uszytego przez nią szalika. — Proszę.
Bursztynowooki podniósł zaskoczony głowę i zamrugał kilkukrotnie. Dotknął dłonią materiału i spojrzał pytająco na niższego. Wziął głębszy oddech, zanim zaczął mówić.
— Wiem, że to było twoje marzenie... Pojechanie na studia za granicę — wymamrotał. — I cieszy mnie twoje szczęście. Ale chciałbym, żebyś o mnie nie zapomniał — ściszył głos i spojrzał w złote, ukochane oczy.Xiao ujął w dłonie policzki chłopaka i starł z nich łezki. Złożył delikatny pocałunek na malinowych ustach i przytulił Aethera do siebie, który dopiero po chwili lekko go objął.
Odsunął się od wyższego. Ręce bursztynowookiego opadły bezwładnie, gdy brunet obrócił się i odszedł. Spoglądał jeszcze długi czas za oddalającą się sylwetką.— Kocham cię — mruknął pod nosem i westchnął cicho. Ukrył nos w czerwonym szaliku, w który wsiąknęło kilka łez jasnowłosego.
* * *
nie wierze ze to robie.............................
ALE KRINDZ CO TO JEST
szalik jest czerwony bo w japonii to znaczy, ze tak:
"Dwoje ludzi połączonych czerwoną nitką jest przeznaczonych do miłości niezależnie od czasu, miejsca, tego kim są, co robią. Czerwona nitka może się rozciągać i plątać, ale nigdy nie pęka."
(i wcale nie podjebalam tego z aota)ogolnie pomysl na to opowiadanie jest tak troche T0st3r3k, ale nie moge dac uzytkownika bo wattpad na kompjutrze jest zjebany
w tym au na niby byli debilamy i yyy nie mogli do siebie dzwonic, bo numer nowy sie wyrabia dopiero za granica i xiao zapomnial nuimer aethera + to by duzo kosztowqalo tak
348 slow
CZYTASZ
"Golden Flowers." (Genshin Impact, Xiaether ━ modern au.)
Fanfiction❝ - Aether - zaczął, jednak blondwłosy nie podniósł na niego wzroku. Stłumił westchnięcie i zsunął cienki szalik ze swojej szyi. Jak na październik było dosyć zimno, więc mama Xiao zmusiła go do założenia uszytego przez nią szalika. - Proszę. ❞ ━━━━...