[one]

92 10 4
                                    

*:・゚✧*:・゚

༄pred niekoľkými tisíckami rokov

𝚃𝚎𝚗 𝚔𝚝𝚘 𝚗𝚎𝚜𝚒𝚎 𝚖𝚎𝚗𝚘 𝚜𝚟𝚎𝚝𝚕𝚊, 𝚊𝚕𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚝𝚘𝚖 𝚜𝚟𝚎𝚝𝚕𝚘 𝚗𝚒𝚎 𝚓𝚎. 𝚃𝚎𝚗, 𝚔𝚝𝚘 𝚜𝚒 𝚖𝚢𝚜𝚕𝚒́, 𝚣̌𝚎 𝚓𝚎 𝚗𝚊 𝚝𝚘𝚖𝚝𝚘 𝚜𝚟𝚎𝚝𝚎 𝚣𝚋𝚢𝚝𝚘𝚌̌𝚗𝚢. 𝚃𝚊𝚔𝚝𝚒𝚎𝚣̌ 𝚋𝚢 𝚊𝚓 𝚋𝚘𝚕 𝚣𝚋𝚢𝚝𝚘𝚌̌𝚗𝚢, 𝚔𝚎𝚋𝚢 𝚗𝚎𝚣𝚍𝚎𝚍𝚒́ 𝚊𝚔𝚘 𝚓𝚎𝚍𝚒𝚗𝚢 𝚖𝚊́𝚐𝚒𝚞 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚕𝚘𝚜𝚝𝚒.
𝙱𝚞𝚍𝚞́𝚌𝚒 𝚟𝚕𝚊́𝚍𝚌𝚊, 𝚌̌𝚘 𝚣𝚊𝚜𝚝𝚊𝚟𝚒́ 𝚝𝚎𝚖𝚗𝚘𝚝𝚞.

𝙽𝚘 𝚊𝚓 𝚝𝚎𝚗, 𝚔𝚘𝚑𝚘 𝚝𝚊́ 𝚝𝚎𝚖𝚗𝚘𝚝𝚊 𝚖𝚘̂𝚣̌𝚎 𝚘𝚟𝚕𝚊́𝚍𝚗𝚞𝚝.
𝙰 𝚔𝚎𝚋𝚢 𝚜𝚊 𝚝𝚊𝚔 𝚜𝚝𝚊𝚕𝚘, 𝚝𝚛𝚎𝚋𝚊 𝚑𝚘 𝚗𝚊́𝚓𝚜𝚝 𝚊 𝚣𝚊𝚋𝚒𝚝.
𝚃𝚎𝚗𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚜𝚝 𝚙𝚒́𝚜̌𝚎𝚖 𝚟𝚜̌𝚎𝚝𝚔𝚢𝚖 𝚟𝚕𝚊́𝚍𝚌𝚘𝚖 𝙺𝚊𝚗𝚔𝚊𝚛𝚢, 𝚊𝚋𝚢 𝚜𝚊 𝚗𝚎𝚍𝚘𝚙𝚞𝚜𝚝𝚒𝚕𝚒 𝚌𝚑𝚢𝚋𝚢.

- 𝒦𝒶𝓃𝓀𝒶𝓇ℴ𝓈

*:・゚✧*:・゚

༄súčasnosť

Pravidelný lomoz, ktorý vytváral vlak, sa ozýval v jeho ušiach. Snažil sa zostať nenápadný preto si vybral posledné kupé vo vagóne. V jeho mysli spočíval pohľad na jeho otca, ktorého sa za celú návštevu nemohol dotknúť, aby nevidel jeho minulosť. Pýtate sa, ako mohol vidieť jeho minulosť? Je to nemožné, nie?
To je síce pravda, no jeho mágia mu to umožňuje. A on to považuje za prekliatie. Vidieť každý deň niekoľko krutých minulostí, to nebolo podľa jeho predstáv.

Zahodil všetky myšlienky bokom, keď náhle začul hlasy. Hlasy ktoré sa blížili k jeho kupé. Dvere zamkol a popadol kapucňu svojho tmavo hnedého plášťa. Zahalil tým tam svoje snehovo biele vlasy. Áno. Bol albín. To všetko naznačovalo. Snehovo biele vlasy, červené oči a dokonca aj nezdravo biela pokožka. Jediná spása bol práve jeho otec, čo mu zdelil gény upíra.
Uprel pohľad na vysokého muža, čo sa zastavil chrbtom pri jeho kupé, no bolo zjavné, že si ho nevšimol. Hneď zachytil jeho draho vyzerajúce oblečenie a tmavé šedé vlasy, ktoré mal zviazané pri krku. Ich farba pripomínala popol.

Odvrátil sa od neho a pohľad mu spočinul na papiere, zastrčenom pri sedadle. Bol to ranný výtisk z novín. Chytil papier a narovnal si ho, aby sa z neho dalo čítať. Prvý článok ho hneď upútal. Už aj fotografia na ňom poukazovala na vážnosť situácie. Písalo sa v ňom: Situácia v krajine Duniya sa za posledný deň zmenila. Po oslavách Bieleho jeleňa sa všetko dramaticky zvrtlo. Naši vojaci našli ráno chladnokrve zavraždenú dievčinu. Podotýkame, že nebola žiadneho pochybného pôvodu. Ako už vyhlásil vládca krajiny, albíni u nás nie sú. Aký je teda dôvod tejto vraždy?
O ďalších informáciách sa môžete dozvedieť vo vydavateľstve Noviny Zlatá Runa.

Prezrel si fotografiu obete. Vyzerala tak mlado. Vyrušilo ho náhle zaklopanie na dvere. Pomaly sa pozrel na danú osobu. Vďakabohu, bola to len pani, ktorá rozdávala lístky. Preto rýchlo odomkol a otvoril dvere. Zobral si od nej lístok.
,, Prepáčte, ale toto musí byť vaše," odsekla na prvý pohľad milá pani, no on vedel čoho je zač. Tak ako to videl v jej minulosti. Tak ako videl, že zavraždila vlastnú dcéru zo žiarlivosti. Mágia mu prezradila, že by sa mal od nej držať ďalej.
,, Pán-" začala. ,,Nath." zaklamal a odtiahol od nej ruky. Nevedela, akú mágiu používa. A tak to bolo najlepšie.
,, Ďakujem." Povedal jej a naznačil, že sa už nechce rozprávať a ani nič s tým podobné. Dáma sa na neho zahľadela podivnými očami a albín sa odvrátil. Jeho meno nebolo Nath ale Nuru.

𝚄𝚗𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝙳𝚒𝚎Kde žijí příběhy. Začni objevovat