*:・゚✧*:・゚
Vlasy béžovej farby si zviazal do copu blízko pri krku a nadýchol sa studeného čerstvého vzduchu lesa. Duniya. Ďalšia krajina na mape. Tentokrát to bola rozlohou tá najväčšia, s rôznymi stromami a hlavne s najpočetnejšími druhmi zvierat. Patrí sem aj dažďový prales, či priestranné lúky, ktoré sa zdali byť nekonečné.
Významnou slávnosťou tejto krajiny bol hlavne turnaj v lukostrelbe menom Ostré listy. Vytvorili ho už pred niekoľkými tisíckami rokov a trvá dodnes. Medzi lukostrelcov patrí aj už predtým spomínaný chlapec s béžovými vlasmi. Duniya ho pozná pod meno Yasu. Nikto nevedel, či je to jeho pravé meno alebo len prezývka. Jeho súkromný život bol skrytý a na verejnosť chodil zriedka. Vedelo sa len, že život celebrity bolo všetko čo má a na ničom inom nezáležalo. Keby to niekto zničil, prakticky príde o všetko.Hovorilo sa aj to, že Yasu mal veľa nepriateľov, ešte z čias, kedy bol študentom. Kvôli tomu si zriadil aj určitú ostrahu, ktorých za to platí.
Luk si vyrobil sám, preto má k nemu určitý vzťah.
Pevne ho uchopí to ruky a zamieri na terč. Priamo do stredu. Tomuto venuje svoju plnú pozornosť, zhlboka sa nadýchne a vystrelí. Zamieri svoje olivovo zelené oči pred seba a pozrie sa na zapíchnutý šíp v strede terča.
,, Skvelý zásah! Ako vždycky..." ozve sa hlas za ním a Yasu sa však ani nepohne. Pozrie na neho kútikom oka. Vedel, že tu Darias opäť sliedil, no za jeho spoločnosť bol rád.
,, Hádam nežiarlíš, si rovnako dobrý ako ja," odvetil Yasu a položil si luk na plece. Otočil sa k lišiakovi celým telom a všimol si, že má na sebe svoj oblek na cvičenie lukostrelby. Nebol zvyknutý, že prišiel trénovať navyše.
,,Darias, konečne si si vzal moje slová k srdcu a prišiel si trénovať?" povedal, otočil sa a znova zamieril na terč. Darias mu na to neodpovedal. Yasu mu to nedovolil, keďže mieril šípom na terč. Vtedy je najlepšie nevyrušovať ho.
Darias počkal kým vystrelí a až potom povedal:
,, Presvedčila ma Lunitei, nie ty," povedal Darias. Yasu sa na neho letmo pozrel a pustil ruku s lukom nadol.,, Už o tom vie?" opýtal sa ho Yasu. Darias pokrútil hlavou: ,, Ešte som jej o tom nepovedal, obávám sa, že by som tým zničil naše priateľstvo," povedal mu Darias. Yasu prikývol na súhlas.
,, Vieš aký je môj názor na lásku. Nebudem sa ti do toho miešať," odvetil Yasu a mykol plecom.
,, Neuškodilo by ti sa zamilovať," povedal Darias akurát vtedy keď Yasu plánoval vystreliť.
Trafili kraj terča.
Yasu na neho pomaly otočil hlavu a olivovo zelené oči mu napovedali, že by mal zavrieť papuľu.
Darias sa nervózne poškrabal za krkom a radšej od neho odstúpil.Začalo sa pomaly stmievať a na drevené parapety dopadali slnečné paprsky zapadajúceho slnka. Yasu si prehodil platenú tašku so šípmi cez rameno a luk vzal do ruky. Postavil sa pri dvere a naklonil hlavu keď venoval pohľad Dariasovi, ktorý sa ešte stále balil.
,, Aj slimáky sú rýchlejšie," odvetil Yasu a Darias rýchlo schmatol tašku aby Yasu nečakal.
,,A ty sa zase snažíš znieť vtipne," odvetil pobavene Darias. Spolu vyšli z budovy.
,,Ja som vtipný, len ty tomu nechápeš," povedal Yasu a pohodil hlavou. Darias si odfrkol a pozrel sa inam.
Yasu zamieril k drevenej ploche kde bývali rôzne oznamy o podujatiach, či len rôzne odkazy na nejaké služby. Darias zastal tesne vedľa neho, no plagáty ho nezaujímali. Namiesto toho zaostril smerom k postave, ktorá sa opierala o stĺp.
Yasu si ho všimol až vtedy, keď ho Darias drgol do pleca a hlavou kývol smerom k siluete.
Karseuh si založil ruky na prsiach a uškrnul sa.
Čierne pramene vlasov mu padali do tváre a briliantovo modré oči mu sršali v šere.,, Yasu, rád ťa vidím," povedal a vybral sa smerom k nemu. Yasu sa zamračil. S nezáujmom sa pozrel opäť na plagáty.
,,Ale no, takto sa vítajú kamaráti?" povedal hlbokým hlasom Karseuh. Darias sa naklonil k Yasuovi a povedal: ,,Tak ja už radšej pôjdem," potľapkal ho po pleci a Yasu mal sto chutí mu to zakázať. Karseuha z celej duše nenávidel už len preto, že ho ponížil na jednom z jeho dôležitých zápasov. Nie preto, že by prehral, ale kvôli tomu, že ho úmyselne strápnil pred celým publikom. Bolo to síce už dva roky stará záležitosť, no Yasu to má živo zapísané v pamäti.
Karseuh k nemu pristúpil a Yasu zaťal päste. Neuhol pohľadom a trvdohlavo mu hľadel do tváre - do tých jeho briliantovo modrých očí.
ČTEŠ
𝚄𝚗𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝙳𝚒𝚎
HorrorSvet sa pomaly ale isto začína topiť v Temnote. Temnota, ktorá tu bola ešte skôr ako sem prišli prvé života schopné kreatúry. Mágia, ktorou kreatúry prekypovali, pomaly zahnala Temnotu do kúta, no teraz sa to mení. Temné sily a mágie, ktoré vyvolal...