[eight]

73 10 37
                                    

*:・゚✧*:・゚

,,Kde je?!"
Miestnosťou s vysokým stropom sa odrážal jeho hrubý hlas. Chvíľu to vyzeralo, že farebné sklenené okná sa roztriasli a červené ruže zavesené pri ohromných stĺpoch zmeraveli. Mohutná katedrála Kankary sa roztriasla rovnako ako traja hlavní vojaci, ktorý stáli pred strieborný trónom, ktorý bol zdobený rôznymi ornamentmi v podobe mesiaca a hviezd. O krok dopredu vykročil vojak s oranžovými vlasmi a briliantovo modré oči uprel na vládcu Kankary. Další vojak po jeho ľavej strane sklopil pohľad no letmo sledoval mladého vojaka pred ním. V duchu dúfal, že nepovie nejakú hlúposť.
,, Bohužiaľ, prehľadali sme všetko. Včerajšiu noc zmizol. Jediné čo nám bolo podozrivé že sme našli telo mŕtveho doktora na sále, kde mal byť operovaný Nuru," odvetil Chouji a pohodil oranžovými prameňmi vlasov. Yukagir sa narovnal a pozrel na svojho bratranca, ktorý sa od neho líšil iba farbou prenikavých oči.
,,A doktor Kimiro? Kde je?" vládca zvýšil tón no hneď sa aj obrátil keď začul prichádzajúce kroky. Ozývali sa v nepravidelných tónoch a dvere za vojakmi sa otvorili.
,, Otče! Tirrarri rozbila vázu!" zakričal princ Kankary. Kráľ sa zadíval modrými očami na mladú princeznú s dlhými bielymi vlasami, vlčími ušami a očami, ktoré zdedili farbu po matke. Nebola to tmavá zlovestná farba, bola nebesky modrá ako to najčistejšie nebo bez obláčikov.
Jej brat, princ Sasha, na ňu vždy rád zhodí špinu, ktorú ona nezavinila. Tak ako Tirrarri, aj on ovládal telekinéziu.
,, Sasha, nevymýšľaj si a ospravedlň sa svoje sestre."
Ozvalo sa chodbou a za dvoma súrodencami sa objavil ďalší vojak. Už na prvý pohľad bol odlišný a výškou prevyšoval všetkých v miestnosti. Čierne oči upieral na mladú princeznú a pritom letmo sledoval princa. Nestrpel klamstvá.
,,Dimitri, už sme vás očakávali, prosím pridajte sa k ostatním vojakom," vyzval ho kráľ a postavil sa s trónu aby sa d ním zvítal. Bolo nezvyčajné vidieť štyroch hlavných vojakov na jednom mieste a to ešte aj pred zrakmi kráľa a všetkých Mesačných bohov. Dimitri sa postavil za Choujiho, vedľa Yukagira a Yitsua.
,, Nový rozkaz je, nájsť Nurua a priviesť ho do Kankary," odvetil kráľ hrubým hlasom. Dimitri si vymenil pohľad s Yukagirom. Chouji stál prikovaný na mieste a Yitsuo prebodával pohľadom zem.
,, Čo ak ho nenájdeme," vydal zo seba Yukagir a narovnal sa. Rukou nahmatal meč, ktorý mu visel na opasku. Kráľ sa k nemu naklonil.
,,Za nesplnenie rozkazu vás čaká -"
,,Trest," dokončil Dimitri a zaťal zuby. Drzo dokončil vládcovu vetu a mávnutím ruky otvoril dlhé okna po bokoch miestnosti. V sekunde sa vyparil. Yukagir a Yitsuo stáli so sklonenými hlavami, akoby čakali facku a Chouji sa zlovestne uškrnul.
,, Choďte mi z očí," odvetil kráľ a ruky si položil na tvár.
Bratranci sa hneď bez slova otočili no Chouji ešte chvíľu hľadel na kráľa.
Keď boli Yukagir a Yitsuo pri dverách, všimli si Tirrarri ako čupel pre vysoké váze s kvetmi. Červené lupene ruží pomocou telekinézie trhala na malé kúsky.
,,Nemala by si tu byť, tvoj otec je nahnevaný," prehovoril k nej Yukagir a Yitsuo si založil ruky na hrudi. Tirrarri sa zamračila.
,, Nič by mi neurobil, nemá na to srdce. Mama by ho zabila keby sa ma dotkne," odvetil namosúrene princezná. Na vyplnenie ticha sa opýtala:
,,Kto je Nuru?" uprela veľké nebesky modré oči na Yukagira. Ten zaváhal a vymenil si pohľad s Yitsuo.
,, Albín v tvojom veku," povedal Yitsuo. Tirrarrine oči ešte väčšmi zažiarili.
,,Chcem ho spoznať," dodala.
Yukagir pokrútil hlavou.
,,To nie je možné, včera v noci zmizol. Okrem toho, plytváš našim časom," odvetil čiernovlasý vojak a vykročil smerom k veľkej chodbe. Tirrarri sa na nich bojovne pozrela.
,,Aj tak ich nenájdete! Včera som ich videla z okna ako nasadli na snežné leopardy," zasmiala sa Tirrarri a založila si ruky na hrudi.
Yukagir na ňu vrhol priam vraždiaci pohľad. Vedel, že princezná má problémovú povahu, no jej drzosť už nevydržal.
,,Vyklop to," zavrčal a podišiel k nej. Z jeho oči blčal hnev. Yutsuo sa k nemu pridal.
Tirrarri o krok cúvla a striaslo ju pri pohľade na dvoch rozzúrených vojakov. Uvedomila si, že prekročila všetky možné hranice ich trpezlivosti.
,,Mierili smerom k rieke Jini."
Tirrarri končekmi prstov prešla po stene za ňou a Yukagir sa upokojil pri jej rýchlej odpovedi.
,, Krvavá rieka Jini. Blízkosti je známe pútnické mesto plné mágie," uvažoval nahlas Yukagir, no zároveň aj potichu aby ich Tirrarri nepočula.
Yitsuo prikývol.
,,Ak majú zo sebou tú knihu, dáva to zmysel," odvetil Yitsuo. Yukagir ešte raz prebodol pohľadom Tirrarri a potom sa otočil k svojmu bratrancovi. Bok po boku sa rozbehli po chodbe, aby sa čo najskôr vydali na cestu. Odišli len v noci, nebudú ďaleko. Plus, Kimiro ani Nuru nie sú zdatní jazdci na leopardoch.

𝚄𝚗𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝙳𝚒𝚎Kde žijí příběhy. Začni objevovat