~2~

531 20 0
                                    

" Bryan prepáč, ale ja nechcem to takto aby si ma bral ako obyčajnú vec s ktorou si môžeš robiť čo sa ti zachce to že mam byt tvoja žena neznamená, že urobím všetko čo chceš či sa ti to paci alebo nie a teraz ma omluv ,, posledný krát som sa mu pozrela do oči a rýchlym krokom som odišla von z " našej izby " rozbehla som sa po schodoch a brala som ich po dvoch aby to bolo rýchlejšie ocitla som sa v obývačke kde nikto nebol moc ma to neprekvapilo mafiáni nikdy nemajú kľud.

Z obývačky som si všimla veľké posúvanie dvere na terasu podišla som k nim otvorila ich a všimla si obrovskú záhradu plnú kvetín boli tak ruže červené, biele a aj bledo ružové potom tam boli tulipány, hrebíčky a moje obľúbené ľalie všimla som si aj pár stromov a kríkov no najviac ma zaujala obrovská fontána pri ktorej bola krásna drevená lavička už začalo zapadať slnko a tak som sa rozhodla že si tu posedom a budem sledovať zapadajúce slnko.

Neviem už kolko tu sedím slnko dávno zapadlo a bolo mi aj trochu chladno predsa len bol  apríl a večer ešte nie je úplne teplo mala som na sebe len krátke tričko. Bolo už asi dosť hodín pretože bola celkom tma zrazu som ucítila ako na mňa niketo prehodil deku pozrela som sa za seba a uvidela som Bryana. " Nemusel si už som chcela ísť aj tak dnu ,, zaklamala som no nechcela som byt s ním v blízkosti a nevedela som ako budeme spať v jednej miestnosti a nie to v jednej posteli.  " Vidím ako tu sedíš cele hodiny a je už chladno nemusíš hneď prechladnut ,, povedal jemne akoby sa o mňa bál no on je chladný a nezaujíma ho nikto len on sám a tak to asi bude vždy.

" Už pôjdem som celkom aj hladná a aj unavená a rada by som dnes spala buď v hosťovskej izbe alebo v obývačke je mi to jedno, ale nebudem spať s tebou v jednej posteli ešte nie sme ani manželia takže myslím, že mam na to právo.,, skončila som svoj monológ a čakala na jeho reakciu už teraz vidím vedela ako bude naštvaný, že mu odporujem no mam pravdu manželia ešte nie sme.  " Nie ty si kľudne ľahni v izbe a vybaľ si ja aj tak nebudem doma takže nemusíš sa báť a povedz Emílii nech ti niečo urobí jesť ja už musím ísť cau ,, cau povedala som si sama pre seba nevypadala byt ani naštvaný bolo mu to jedno čo ma celkom potešilo.  Aj ja som odišla zo záhrady a otvorila dvere z terasy dnu vstúpila som do obývačky kde som položila deku na gauč a išla som smerom do kuchyne .

" Ahoj môžem ta poprosiť niečo na jedenie som strašne hladná ,, milo som sa na ňu usmiala
" Samozrejme slečna Raquel a čo by ste si dala na čo máte chuť ? ,, spýtavo sa na mňa pozrela a usmievala sa " Hmmm dala by som si lievance s javorovým sirupom ,, usmiala som sa a oči mi zacali žiariť spomienkou na detstvo keď mi ešte ako malej mama ráno robievala lievance s javorovým sirupom úsmev mi trochu poklesol.
" Hneď to bude kľudne sa usaďte ,, poslúchla som a sadla si k barovému pultíku na stoličku boli vysoké ale veľmi pohodlne sledovala som Emiliu a popri tom sme sa rozprávali začala som cítiť tu nostalgicku vôňu domova až nato, že nie som doma. " Nech sa ti paci Raquel dúfam, že ti budú chutiť ,,  usmiala som sa na ňu a poďakovala jej nechala ma tam samu aby som sa mohla v klude najesť. Lievance nie že vypadli skvelo, ale aj tak chutili boli skoro ako tie čo robievala mama zase som len spomínala na domov no keď si tak vezmem nebola som ani tam vždy šťastná a nebudem ani tu.

Keď som dojedla zaskočila som zo stoličky a vybrala sa k umývačke, kde som vložila riad aj príbor javorový sirup som dala do poličky a išla hore do mojej novej izby. V izbe som bola sama zapla som si svetlo a išla si vybaliť svoje veci trvalo mi to asi dve hodiny vybaliť dva veľké kufre a kozmetiku fakt nie je sranda. Keď som pozrela na hodinky už bolo desať hodín večer. Bola som dosť unavená, tak som išla do kúpeľne a vybrala si uterák a sprchové gél s vôňou vanilky môj obľúbený. Vošla som do sprchového kúta a pustila kohútik o pár sekúnd som na svojom tele cítila horúce kvapky vody dnes som potrebovala horúcu sprchu rozmýšľala som aj nad vaňou, no na to som fakt moc unavená možno zajtra. Rýchlo som sa namydlila a znova pustila úplne horúcu vodu ešte chvíľku som nechala prúd kvapiek dopadať na moje telo a potom som vodu zastavila. Vyšla som a zobrala si osušku do ktorej som sa zabalila rozpustila som si vlasy a učesala ich. Vyšla som z kúpeľne a zapla malú lampičku na nočnom stolíku okrem nej tam nebolo nič ani v šuflíku tak som si tam položila svoju obľúbenú knihu a do šuflíka som si dala lieky občas mávam dosť realistické sny tak vždy si dávam na to tabletku. Ľahla som si do tej obrovskej postele bola veľmi mäkká a pohodlná pohodlne som si ľahla a zakrila sa teplým paplonom a pomaly som začala zaspávať až som úplne prestala vnímať všetko okolo seba a zavítala do ríše snov teda dúfam že to bude pekne sny.

Delgadovci Where stories live. Discover now