Sadli sme si k poslednému stolu v rohu reštaurácie kde bolo veľké okno a mohli sme vidieť ako po meste kráčajú ľudia a jedno auto strieda ďalšie. Stále som musela rozmýšľať nad tým bozkom s Bryanom viem že som ho pobozkala ja no bola som mimo a nemala som sa nechať uniesť.
" Ahoj ja som Stella ,, povedala nízka blondínka mala rozpustené svoje dlhé vlasy ku ktorým jej ladili modre oči mala plne pery a nebola chudá ani moc pribrata, tak akurát a vypadala byt veľmi sympatická. Podala som si s ňou ruku a potriasla. " Ahoj ja som Raquel teší ma ,, milo som sa usmiala a obe sme si sadli. Keď si všimla môj zásnubný prsteň len sa usmiala a zmurkla na mňa mierne som sa začervenala. Bryan sa so Stellynim manželom objal potľapkal si po chrbte. " Ahoj ja som Lukas teší ma ,, prišiel ku mne Lukas bol vysoký no menší od Bryana mal hnedé dlhšie vlasy mal hnedé oči tak ako aj vlasy mal oválnu tvar no vyldal byt milí. Bryan si so Stellou dali pusu na líce a sadli si k nám. Bola som celkom nervózna a triasla som nohami nechcela som to pokaziť nemohla som všetko záviselo len odo mňa. Bryan sa na mňa pozrel položil mi ruku na stehno a moje nohy zostali v klude bola som mu vďačná za toto gesto a svoju ruku som položila na tu jeho a vycarovala ten najkrajší úsmev aký som len vedela.
Prišiel k nám čašník so svojim blokom a perom priparavný si zapísať čo mu nadiktujeme. " Dobrý večer čo vám ponúknem ? ,, spýtal sa príjemným hlasom a sledoval nás pozrel na mňa a rozhodla som sa teda objednať prvá no Bryan ma predbehol " My vás poprosime dvakrát lososa s grilovanými zemiakmi a k tomu zeleninu a víno vás poprosime Chateau Lafite ,, pozrel na Lukasa a ten len prikývol. Čašník sa pozrel na Stellu a Lukasa a tým ich vyzval aby si aj ony objednali
" No takže ja vás poprosím rizoto s morskými plodmi a pre mladú dámu sushi ďakujeme ,, Lukas objednal za nich a časnik odišiel so slovami hneď to bude. Stella mu dala malý bozk na líce a spokojne sa usadila.Vypadali byt sťastný no či to bolo naozaj alebo to tiež hrali tak ako my s Bryanom neviem možno, keď sa so Stellou viac spoznáme sa jej na to spýtam. Teraz mala hlavu položenú na Lukasovom rameni a on ju objal okolo ramien svojou rukou boli taký uvoľnený až som im to závidela budeme sa mať aj my s Bryanom raz naozaj radi ? Myšlienky mi chodili po rozume a vôbec som sa nevedela na nič sústrediť. Chcela som ísť na toaletu no v tom prišiel čašník s fľašou vina a ja som do neho silno vrazila a fľaša spadla na zem a rozbila sa zhikla som a dala si ruku na ústa. " Prepáčte veľmi sa vám omluvam ,, rýchlo som zo seba dostala a utekala som von z reštaurácie kašľali som na cele wecko potrebovala som sa nadýchnuť, kým sme sedeli v reštaurácii začalo trošku pršať.
Hneď ako som vyšla von do tvare mi udrel studený no za to čerstvý vzduch nepršalo veľa no ani mala na to aby som dokázala prechladnut to bolo ideálne počasie vyzula som si boty a začala utekať ani neviem kam mala som na sebe len šaty a bola mi trošku zima, ale bolo mi to jedno utekala som ďalej. Zastavila som sa v menšiom parku v ktorom bola lavička išla som smerom k nej a sadla si na ňu bola celá mokrá a studena ale koho to zaujíma všetci sa o mňa zaujimaju len preto lebo ma na niečo potrebujú inak by som im bola úplne ukradnutá. Rodičia sa mi ani raz neozvali aj keď prešlo len pár dni bolo mi smutno za mojim domovom ale im som nechýbala boli radi že sa ma konečne zbavili. A Kristin o tej som tiež nič nevedela poslala som jej asi tak milión správ a ani na jednu mi nepodpísala nevedela som prečo asi už na mňa stihla zabudnúť.
Bolo mi zle z toho všetkého začala som plakať bolo mi jedno či ma bude niekto počuť alebo si zničim svoj make-up. Nebavil ma tento život už si ani nepamätám kedy som bola naposledy na strelnici nemám si kde vyliať svoje pocity a potom to takto dopadne. Možno ma nikto ani nehľadá a nechajú ma rovno zabiť lebo som neposlúchla svojho nastávajúceho muža. Bolo to všetko smiešne keby mama išla na potrat nemusela by som tu teraz sedieť a mať zničené cele detstvo a aj život. Veď co budem robiť s deckom ja ? Neviem či budem dobrá matka a keď nie zabijú ma a moju celú rodinu lebo porušili zmluvu a ja som to nedokázala napraviť ? Slzy mi stále tiekli a ja som ich nedokázala zastaviť tak som im nechala voľnú cestu.
" Raquel Raquel ! ,, počula som ako niekto kričí moje meno zodvihla som hlavu a videla Bryana ako beží ku mne rýchlo som vstala a utekala rovno ďaleko od neho ďaleko od všetkého no bol rýchlejší. Chytil ma silno za zápästie až to bolelo
" Au to boli ,, sykla som a snažila sa vyslobodiť svoju ruku. " Si šibnutá? Čo ta to napadlo utiecť vieš čo všetko sa ti mohlo stať mohli ta kľudne zabiť ! A prečo ? Lebo princeznička sa niečoho zľakla? Na toto si nezvykaj nemôžeš mi len tak utiecť vieš ako to potom vypada ? Všade sú novinári a striehnu presne na takéto chvíle! ,, kričal strašne bol nahnevaný, ale ja som bola nahnevaná tiež a ja som si tento život nevybrala ani toto nemala som na výber a musíme to len všetko zvládať." Počúvaj ma ty niesi nikto viac ako ja a nebudeš tu na mňa takto zjapať a správať sa ku mne ako ku takej handre ! Ja mam toho tiež dosť a jednoducho som to nezvládla ! Všade na nás kazdy čumí a fotí si nás myslíš si, že je to pre mňa jednoduché ? Nie predstáv si, že NIE !! Každý na mňa len kašle keby ste ma na niečo nepotrebovali, tak si ma vôbec nikto ani nevšimne a bolo by to tak lepšie ! ,, vykricala som mu všetko čo som mohlo a zase mi zacali tiecť slzy a strašne som začala plakať a vzlykať.
" Poď sem pssssst kľud to bude dobre ano ? Pôjdeme teraz domov dáš si sprchu pôjdeme si ľahnúť a zajtra sa porozprávame dobre ? ,, už povedal pokojným hlasom chytil mi tvar do svojich dlani a zapozeral sa mi do oči utrel mi slzy, ktoré mi prave stekali po líci. Jemne som prikývla a zrazu si ma pritiahol k sebe a silno ma objal a hladil mi chrbát. " Pod ideme do auta si celá zmoknutá ,, prikývla som a pomaly sme išli k autu prekvapilo ma, že vpredu sedel šofér sadli sme si dozadu dali si pasy a prehodil na mna deku a vyrazili sme domov. Bola som unavená a hlavu som si oprela o Bryana pomaly som zaspavala.
" Vstavaj už sme doma ,, jemne so mnou potriasol a ja som sa prebrala vystúpil a otvoril mi dvere podal mi ruku, ktorú som ochotne prijala deku som mala stále na sebe zavrel dvere a šofér išiel zaparkovať auto do garáže. My sme prišli do chodby položila som lodičky na zem a išla do kuchyne, kde bola Emília " Slečna Raquel ste v poriadku ? Ste celá zmoknutá urobím vam čaj ? ,, ustarostene sa na spýtala Emília " Nie ďakujem, ale som unavená pôjdem si dať sprchu a ľahnúť si ,, unavene som jej odpovedala len sa na mňa usmiala ze chápe úsmev som jej opätovala a išla som hore do izby.
Keď som vošla do izby videla som Bryana ako nemal tričko a daval si dole nohavice. " Ehm prepáč nevedela som ehm no že sa prezliekaš tu a nie v kúpeľni ,, koktavo som povedala načo sa len zasmial prepaľovala som ho pohľadom " Ja myslím, že to je jedno ,, pokojne povedal a mykol plecami. Otočil sa a odkráčal do kúpeľne.
Prešla už pol hodina ja som si stihla už aj vlasy vysušiť a stále nevyšiel no ja som potrebovala svoj odlicovac pretože ma zo špirály strašne štípali oči. Zaklopala som na dvere a čakala kedy otvorí no nič zaklopala som znova hlasnejšie aby ma počul sprchu som už nepočula neviem čo robil. " Pod dnu ,, počula som ako sa ozval opatrne som otvorila dvere a vstúpila dvere som zatvorila. " Ehm prepáč no potrebujem len odlicovac pretože ma strašne štípu oči ,, rýchlo som mu vysvetlila prečo som klopala bol len v osuske z vlasov mu padali kvapky vody pohľad mi spadol na jeho tehličky postavu mal naozaj dobrú to sa mu musí nechať. Zakusla som si do pery pri pohľade na jeho telo všimol si to a okamžite bol pri mne bola som opretá o umývadlom v kúpeľni svoje ruky si položil na policku v ktorej je umývadlo a svojim telom sa na mňa natlačil boli sme pri sebe tak blízko až sa naše nosy dotýkali.
Začala som rýchlejšie dýchať a aj moje srdce zacalo rýchlejšie bit nechápala som čo sa to so mnou deje nemôžem sa mu takto hneď podať.
Ale bolo to ťažké sledovala som jeho oči až som zablúdila k jeho perám, ktoré sú tak mäkké spomenula som si na dnesny bozk v izbe. Priblížil sa a naše pery boli od seba asi centimeter vedela som o čo mu išlo chcel aby som spojila naše pery ja aby vedel , že sa chcem s ním bozkávať. A nenechala som ho dlho čakať a tak som spojila naše pery. Vysadil ma na policku a stále sme sa bozkávali vášnivo a s túžbou držal ma za boky, ktoré mi drvil ale teraz mi to bolo jedno ja som si ruky obmotala okolo jeho krku stále bol len v osuske. Bol by to pekný moment až pokiaľ neurobil to na co by som nikdy nemyslela...
YOU ARE READING
Delgadovci
RomanceRodina Stewartovcov poruší zmluvu s Delgadovcami a prišiel čas na splatenie. Mladý nezávislý Bryan Delgado najväčšie monstrum ktoré dokáže zabiť človeka bez mihnutia oka bez srdca. Mladá drzá Raquel Stewart musí splatiť dlh svojich rodičov dokáže to...