Pohľad Bryana
Sedím v aute už dobrých desať minút odvtedy čo Raquel odišla nechápal som to či sa jej to nepáčilo alebo sa len zľakla.Zvonil mi telefón vybral som ho z vrecka nohavíc a pozrel sa na meno ktoré svietilo na obrazovke keď som videl meno Nikolas vedel som, že je niečo zle.
" Pane váš otec nestihol prísť a na schôdzu musíte ísť vy Migel Rötho tam bude už za hodinu. ,, rýchlo zo seba vysypal ťažko som si povzdychol Röthovci boli naši priatelia a mali nám priniesť peniaze z jedného kšeftu malo to byt päťdesiat tisíc eur. Vyšiel som z auta a nákazal soferovi aby mi nachystal Mercedes G 500 v8 a vybral sa do izby.Zo skrine som vytiahol sedo čierne kárované obtiahnuté nohavice upravil si košeľu a dal si k tomu sako. Počul som ako niekto odomkol a otvoril dvere vyšla z nich celkom smutná Raquel pozrela na mňa a sadla si na posteľ.
" Kam ideš ? ,, spýtala sa prázdnym hlasom a pozerala sa na mňa. " Ehm Ano musím ísť na jednu schôdzu keďže otec s matkou sa ešte nevrátili z Talianska a musím tam ísť ja ,, dokončil som svoj monológ a pozrel na ňu bola dosť bledá. " Aha a mam ísť s tebou alebo ideš sám ? ,, stále sedela na posteli ako kôpka nešťastia no nemohla ísť so mnou sú to naši priatelia, ale treba vždy rátať s tým najhorším pokrútil som hlavou a sadol si k nej " Si bledá chod dole a daj si nejakú tabletku poviem Emilii nech ti niečo nachysta ja budem do hodiny naspäť a potom musíme ísť s našimi známymi na večeru tiež sú to mafiáni a vzali sa tiež kvôli mafii mozno budeš mať novú kamosku ,, chytil som jej ruku a pohladil jej chrbát jej malej teplej ruky.
" Aha dobre tak ja sa nachystam zatiaľ ,, odtiahla si svoju ruku postavila sa a išla naspäť do kúpeľne. Postavil som sa a odišiel už som mal len pol hodinu a cesta trvá približne dvadsať minút. Zbehol som dole a nakazal Emilii aby dala Raquel nejakú tabletku.Už som bol na mieste čakal som v opustenej budove na skoro rozpadnutej stoličke auto som nechal vonku zaparkované aby videli že už som tu. " Aaaa Bryan myslel som, že príde tvoj otec ,,
prehovoril Migel postavil som sa a podišiel bližšie k nemu " Ano nestihol sa vrátiť ešte tak som prišiel ja ,, odpovedal som rázne a bol stále pripravený použiť svoju zbraň, ktorú som mal vzadu za nohavicami zakrytú pod sakom.
" Nie vôbec nie tu máš peniaze a ďalší kšeft už nechceme už chceme s tým skončiť a chceme len niečo malé o takéto riskantne akcie už nemáme viac záujem ,, pokojne povedal a podal mi čierny kufrík v ktorom mali byt peniaze. Kufrík som otvoril skontroloval približne peniaze a sedelo to kufrík som zatvroril a pozrel sa na Migela
" Dobre chápeme ďakujeme ti za tvoju loyalitu a keď budeme mať niečo menšie menej riskantne dáme ti určite vedieť ,, pokojne som povedal a potriasol som si s ním rukou a odisiel som. Kufrík som hodil na zadné sedačky sadol za volant a naštartoval som auto. Za budovou bol Nikolas na ďalšiom aute zavolal som mu, že peniaze mam a môžme ist.Už som stal pred domom nechal som auto nech šofér zaparkuje a vošiel do domu vyzul som si topánky " Raquel pod dole už musíme ist ,,
zakričal som na ňu lebo za pätnásť mi ut sme tam mali už byt. " Môžeš prísť prosim ta hore ? ,,
Počul som ako krici na mňa išiel som hore vošiel som do izby stala tam v obtiahnutých dlhých šatách obopinali jej prsia a krivky boli vínobej farby mali hrubšie ramienka a rozparok na pravej nohe obuté mala lesklé červené lodičky na miernom opätku, vlasy mala natočené a lúčenie mala dymové a na perách mala výrazný červený rúž vypadala naozaj dobre. " Môžeš mi prosim zapnúť zips ? ,, požiadala ma podišiel som k nej zips bol kúsok nad jej zadkom až po polku jej chrbta, ktorý bol trošku odhalený pomaly som jej ho zapínal všimol som si, že ma stále náhrdelník odo mňa pousmial som sa nad tým.Chytil som ju svojou pravou rukou za jej boky a približoval sa perami k jej krku až som jej ho nezasypaval bozkami vydala jemný ston usmial som sa nad tým a pokračoval otočila sa ku mne a pridala sa na moje pery sama od seba a vôbec som sa nebránil chytil som ju za krk a ona zaborila svoje prsty do mojich vlasov. Bol to dlhy a vášnivý bozk odtiahli sme sa od seba až keď sme potrebovali doplniť kyslík obaja sme tazsie dýchali. Pozrel som sa jej do oči a ona mi pohľad opätovala snažil som sa tam niečo nájsť no videl som len smútok nechápal som prečo mohla byt smutná no teraz nato čas nebol museli sme ísť už aj, tak budeme meškať.
" Budeme hrať šťastný párik tak ako dnes na našich zásnubách a budeš sa usmievať ,, povedal som to ako rozkaz na verejnosti si musíme dávať veľký pozor. Naše zásnuby sme mali oznámiť aj našimi rodinami no vzhľadom nato, že nastali nejaké komplikácie nemohli prísť ale tak zvládli sme to aj bez nich a bolo to omnoho jednoduchšie zbytočne by z toho robili veľké divadielko. " Dobre a, keď sa budú pýtať ako sme sa zoznámili a kedy a kedy sa berieme a... ,, chytil som ju za stehno a upokojil ju pohľadom " Zoznámili sme sa keď si mala sedemnásť zamilovali sme sa do seba a tak sme chceli našu lásku spečatit navždy svadba bude asi v júni keby niečo odpoviem ja a, ak by sa ta pýtala niečo Stella odpovedz jej niečo čomu uverí proste improvizuj ,, pokojne som jej odvetil a ona sa usmiala vypadalo že ju to upokojilo a vystúpili sme z auta.
Vstúpili sme do reštitúcie Hog Island Oyster Co San Francisco očami som vyhľadal svojho kamosa Lukasa sedeli v rohu reštaurácie hneď ako ma zbadal nám zacali kývať. Vybrali sme sa ich smerom položil som Raquel ruku na chrbát a kráčali sme spolu k stolu.
Ahojteee trošku taká kratšia časť budem sa snažiť denne pridávať viacej časti verim, že sa vám knižka zatiaľ paci a získa si vaše srdcia. Užite si čítanie a môžete sa tešiť na ďalšiu časť. 🥰🫶
YOU ARE READING
Delgadovci
RomanceRodina Stewartovcov poruší zmluvu s Delgadovcami a prišiel čas na splatenie. Mladý nezávislý Bryan Delgado najväčšie monstrum ktoré dokáže zabiť človeka bez mihnutia oka bez srdca. Mladá drzá Raquel Stewart musí splatiť dlh svojich rodičov dokáže to...