~12~

344 13 2
                                    

Pohľad Bryana
Vedel som že som to posral otec bol naštvaný musel zrušiť svoje obchody aby sa sem na dva dni mohol dotrepat. Sklamal som otca, matku a v neposlednom rade aj Raquel. Ja som ju mal naozaj rad no nie som na vzťahy nikdy som nebol nechcem si ju moc pustiť k telu aby som jej časom neublížil viem, že by som ju tak ranil ešte viac ako keď si ju budem držať od seba. Ak by to dieťa aj bolo moje znamenalo by to že je voľna a už by sme sa nikdy nevideli. Ta predstava ma zozierala bola tu len pár dni no spriatelila skoro so všetkými slúžkami a hlavne s Emiliou. Vedel som, že milovala našu záhradu vždy keď tam išla sledoval som ju bola taká spokojná a ten pohľad pohody, ktorí mala. Bola úplne iná ako tie stetky bola omnoho viac mrzelo ma že necítila ani lásku rodičov a vôbec to že je zápletena do tejto blbej zmluvy. Ona za hriech svojich rodičov predsa nemohla no to bola daň za mafiu narodiť sa do mafiánskej rodiny nie je najlepšie a ešte do najsilnejšej a najmocnejšej mafie tak ako ja.
Keď vyšla z izby myslel som že ju presvedčím no zistil som že nie je taká slabá ako som si myslel mal som šťastie, že ona bude moja žena bude zabezpečená pod ochranou no asi nie šťastná. Viem že každá žena si predstavuje manželstvo plne lásky, vášne nových dobrodružstiev no toto manželstvo bude šťastne len na oko a vedeli sme to obaja. Keď som si išiel ľahnúť boli skoro dve hodiny ráno pozastavil som sa pri jej izbe je tam častejšie ako v našej spoločnej bolo mi to ľúto.
Cítil sim sa dobre keď som ju mohol ma pri sebe v náruči cítiť jej vôňu ako z nej sála teplo. Skloniť som hlavu a išiel si ľahnúť zajtra teda už dnes to bude veľmi zaujímavé.

Ráno som sa zobudil dal som si rýchlu sprchu a obliekol si šedé sako a kárované nohavice tiež šedej farby. Upravil som sa trošku a išiel som vybaviť do kancelárie pár veci bolo ešte len pol osmej ráno viem že Raquel bude vstávať ako zvyčajne neskoro. Simona mala prísť pred obedom no mal som zlý pocit z celej tejto situácie a ja som to všetko zapríčinil. No pri Raquel som bol iný ale ja nemôžem milovať mohlo by ma to zlomiť a to nemôžem dopustiť som mafián musím sa spamätať a bude lepšie ak sa budem Raquel vyhýbať. Definitívne som sa rozhodol.

,, Emília prineste mi kávu prosim" požiadal som Emiliu inak by som celý deň nedokázal fungovať.
Vošiel som do kancelárie a začal pracovať každým dnom je toho viac a viac.

Pohľad Raquel
Ráno som sa zobudila o osmej ráno chcela som si ešte zacvičiť predtým ako príde ta osoba. Dala som si rýchlu sprchu obliekla som si legíny a top a išla som do posilňovne.

Bolo desať hodín po kardiu a hodiny boxu som si išla dať dalsiu sprchu obliekla som si obtiahnuté tmavomodré jeansy a k tomu biely natelnik vlasy som si dala do drdolu a jemne som sa nalicila.
Išla som dole schodami do kuchyne
,, Emília prosim urobíš mi avokadovu pomazanku" s prosbou v očiach som na ňu pozrela.
,, Samozrejme slečna Raquel hneď to bude" milo sa usmiala a ja som išla do obývačky pozriet si nejaký film. Najedla som sa a scrolovala som po internete všade to iste mobil som vypla Kristin sa mi zatiaľ neozvala a ani rodičia možno im dnes napíšem. Z kancelárie vyšiel Bryan ani sa na mňa nepozrel a išiel si ďalej svojou cestou. Bude to tak lepšie vyhýbať sa jeden druhému hlavne v takejto situácii. Vzala som si svoje latte a išla si sadnú von na záhradu dala som si deku cez seba a len si užívala ten pocit slobody aspoň na moment som sa tak cítila.

Dnes večer mal Bryanov otec znova odísť takže v dome budeme len traja a služobníctvo zaujímalo ma kde bude spať s Bryanom? O tom pochybujem asi by mala spať v hosťovskej a aby som ju naštvala ešte viac ja budem spať v našej izbe i keď to nie je zrovna najlepší nápad no myslím si že dosiahnem čo chcem.

Všetci sme už čakali na jej príchod neviem ani ako vypada no viem si ju predstaviť stala som pri Bryanovi a cítila som že je napätý to iste sa dalo povedať o jeho otcovi. Nikto sme netušili čo máme čakať ako sa bude správať co bude robiť no všetci sme vedeli že to bude najhorších deväť mesiacov. Zastavilo auto a z neho vystúpila Simona mala dlhšie blond vlasy zelene oči mala chudú postavu no nie peknú bola veľmi nesympaticka keď som ju videla hneď som si predstavila ako si to s ňou Bryan rozdáva a bolo mi zle. Stala v dverách a usmievala sa so svojimi nabotoxovanými perami už teraz som mala chuť jej vysklbat všetky jej vlasy.
,, Ahooojte bože fakt sa teším, že tu budem teraz bývať je to tu brutaaaalne" tešila sa a pozrela na mňa. Viac som sa natlacila k Bryanovi a on si automaticky obmotal ruku okolo môjho pasu momentálne som bola za to vďačná nech vidí komu patrí. Teraz sa už tak neusmievala.
,, Slečna vaša izba je pripravená" povedala jej Emília a milo sa usmiala ako vždy.
,, Simona na verejnosti ani nikde sa nebudeš motať okolo Bryana naša dohoda znela, že tebe a tvojmu decku ponúkneme domov nie že budeš mať môjho syna dúfam, že si pochopila a teraz ma omluvte" povedal Chris a odišiel do pracovne.
Vypadala byt naštvaná no nemala prečo to dieťa stále nemusí byt Bryanove.
,, Zlatko rada by som sa s tebou porozprávala môžeš ísť?" Pozrela som na neho prosebne. Chytila som ho za ruku a ťahala ho trošku ďalej od nej.
,, Ja viem bude to znieť absurdne ale môžeš ma pobozkať" pozrel na mňa ako na debila
,, Pozri tvar sa že sa o niečom rozprávame a potom sa zasmejeme a pobozkas ma" povedala som.
,, A smiem vedieť kvôli čomu?" musí všetko vedieť ja neviem nič a o ničom takže mi to nepríde úplne fér no zacinam si zvykať .
,, Vieš čo zabudni na to dobre" povedala som
chytil ma za pas a pritiahol si ma k sebe a naklonil sa k môjmu uchu ,, Chcela si sa ešte zasmiať" mala som z toho zimomriavky to aký mal na mňa vplyv ma znepokojuje. Zasmiala som sa aj ja aj on a bol to skutočný smiech a pobozkal ma jemne a tak dlho aby sa Simona zobrala a išla hore do svojej novej izby.
Odlepili sme sa od seba a zase som skoro do toho spadla usmiala som sa na neho a odisla som aj ja hore nechala som ho tam stat.

Ahojte ďalšia kapitola je na svete verím že sa bude páčiť. A môžete sa tešiť na ďalšiu. Ahojte ❤️

Delgadovci Where stories live. Discover now