~19~

299 14 2
                                    

Sedela som v taxíku a pozerala von oknom na ľudí začalo pršať a ľudia sa schovávali alebo vyťahovali dáždniky iný si dážď užívali a nechali kvapky po sebe voľne padať. Teraz som sa cítila ako taká kvapka, ktorá padá dolu do priepaste.
Už mi volala aj mama a za desať minút by som mala byt v hoteli, kde sa do zajtra ubytovali.
Zajtra ma čaká ťažký deň a aj dlhá cesta domov.
Mala som sa cítiť asi šťastne som voľna môžem cestovať zaťať žiť ako chcem no milovala som Bryana tak moc že som bola schopná obetovat život a on ma len tak opustil povedal toľko zlých veci. Dosť musím sa vzchopiť toto nie som ja budem žiť tak ako som vždy chcela a zabudnem na Bryana navždy! Taxík zastavil a vystúpila som pred hotelom napísali mi čulo izby prišla som na recepciu a vypýtala si kľúčik slušne som poďakovala a išla som hore na poschodie hľadať číslo 244B.

Ležím tu už dobre dve hodiny a pozerám sa na fotky, kde ma Bryan žiadal o ruku a kde spí, keď sa mi podarilo ho odfotiť na fotkách sme boli taký šťastný no v skutočnosti to bol horor nie Love story. Pozerala som letenky do Thajska vždy som sa tam chcela ísť pozriet a teraz mam aj čas.
Kúpila som si letenku do Koh Samui kúpila som len jednosmernú. Neviem ako dlho tam chcem zostať takže si nechám voľnosť a keď budem chcieť odletieť pôjdem niekam inam.

Zaklopala som na dvere rodičov a hneď vošla sedeli na gauči a o niečom sa rozprávali.
,, Zajtra nejdem s vami domov kúpila som si letenku do Thajska zajtra večer o deviatej odlietam" povedala som stručne svoj plán.
,, To je úžasne som rada, že budeš robiť to čo si vždy chcela a keby nemám povinnosti hneď idem s tebou" povedala šťastne mama a objala ma.
Niečo sa tu deje mama nikdy nie je takáto šťastná ak niketo odmietne jej plány no možno naozaj chce aby som si plnila svoje sny otec sa len snažil usmiat a venoval sa telefónu. Mama si sadla k nemu a ja som išla späť do izby nemám veci no zajtra by mi ich mal šofér priniesť aby sme sa s Bryanom nestretli zariadil to takto. Veľmi ma bolelo že robí všetko preto aby ma nemusel vidieť.

Bolo už sedem hodin a išli sme na veceru dala som si lososa s grilovanou zeleninou všetko mi ho pripomínalo. Každý chalan čo sa na neho podobal mi lámalo srdce na menšie kúsky nevedela som ako na neho nemyslieť. Bolo to vôbec možné? Nepoznali sme sa dlho a ani sme spolu dlho nežili no ja som vedela, že je iný vie milovať no z nejakého dôvodu nechce a možno mňa nemiloval možno Simonu a to dieťa bude možno práve to dieťa ho zmení k lepšiemu no ja to už nebudem.
Zjedla som aspoň niečo a odišla som do izby zavolala som Kristin bola šťastná, že budem cestovať no smutná z toho ako ma Bryan od seba odohnal sama neverila, že by to bol schopný urobiť no bol a urobil to. Zlomil ma a moje srdce zlomil na malé kusocky, ktoré možno už nikto nezlepí späť.

Bolo desať hodin a ja som mala v ruke knihu Grófka a Netvor je to moja obľúbená knižka.
Záložku som dala v polke knihy položila som ju na stolík poslednýkrát som pozrela či mi niekto nepísal no znova som bola sklamaná. Ľahla som si zhasla lampu a snažila sa zaspať. Izba bola prázdna, tmavá a smutná tak ako aj ja.

Pohľad Bryana
,, To ju necháš len tak odísť? Nebudeš bojovať vôbec nič?" čudoval sa Karl chalan z našej ochranky no aj môj kamarát. Veril som mu najviac a vedel som že mu veriť môžem.
,, A čo mam podľa teba robiť? Jej mama ma k nej ani nepustí a jej otec by ma najradsej zabil" povedal som a odpil si z whisky. Sedeli sme v mojej kancelárii a pili to som potreboval alkohol.
,, Ale ty sa nevzdávas toto nie si ty" povedal a mal pravdu naozaj som to nebol ja no bude jej lepšie.
,, Bude šťastná bezo mňa a bude žiť alo chce" myslel som to vážne zaslúži si to po tom všetkom.
,, Ona ta zmenila k lepšiemu naučila ta milovať a ty si ju opustil v tom najťažšiom obdobi napadlo ti ako sa cíti ona?" pozrel na mňa a myslím že mi videl až do duše.
,, Ja viem kurva" buchol som do stola a zúril som no bol som bezradný.
,, Tak tu nesed a utekaj za ňou kým je tu nenechaj ju len tak odísť ona môže mýt šťastná s tebou a ty s ňou a nezabudaj stále potrebujete dediča a neviem či chceš aby to bolo Simonine decko, ktoré nie je určite tvoje mimochodom dnes tu bola dal som ju vyhodiť" povedal a ja som nevedel čo povedať mal pravdu no trpela dosť nech em jej ublížiť ešte viac.
,, Ďakujem vážim si všetkého čo robis pre mňa a našu rodinu no vážne potrebuje čas aj ona aj ja" povedal som a odpil si zase z whisky.
,, Dobre rob ako uznáš za vhodne no dobre si to premysli nech toho neľutujes" ja toho ľutujem už teraz no viem, že keby sme spolu jej ublížil ešte viac preto musíme byt od seba jej mama mala pravdu.

Pohľad Raquel
Ráno som sa zobudila s dobrou náladou bolo deväť hodín a išla som na raňajky dala som si croisant so šunkou, syrom a šalátom a k tomu kávu. Po raňajkách som išla do izby a začala si baliť len pár veci, ktoré si beriem do Thajska ráno mi šofér priniesol už veci od Delgadovcov.
Mrzelo ma že som nemala ani čas sa rozlúčiť s Emiliou. Pupla mi správa hneď som sa rozbehla k posteli a vzala som telefón Simona super čo ta chce ešte.
Simona: Ahoj ďakujem že si mi ho nechala konečne môžme byt šťastný.
Napísala a poslala fotku ako jej Bryan bozkáva brucho nebolo mu vidno do tvare no vypadalo to ako on. Rýchlo na mňa zabudol no možno mu to nerobilo problém tak ako mne. Zavrela som to a hodila som mobil na posteľ. Ďalej som sa balila a snažila sa nemyslieť na to na neho na ich dieťa na nič čo bolo spojené s ním no bolo to veľmi ťažké.
Malý kufor som položila ku skrini už len pár hodín a budem ďaleko od neho ďaleko od všetkého.

Ahojte ďalšia časť myslím, že sa máte na vo tešiť snažím sa písať tak aby to malo napätie boli tam vtipne scény smutne no nie som spisovateľka a ma to svoje muchy no verím, že časom budem písať lepšie. Ďakujem vám za vašu aktivitu podporu veľa to pre mňa znamená naozaj. Teším sa na vás v ďalšej časti. ❤️🥰

Delgadovci Where stories live. Discover now