Tekrardan merhaba, iyi okumalar dilerim.
Birinci kişi anlatımı:
Sabah kalkmış okul için hazırlamıştım. Okuluma gitmem, ardından eve tekrar uğrayacak ve işe gidecektim. Saçma bir test ile en zeki kişi seçilmek gerçekten hiçbir şeye yaramıyor, onca Zengin para vererek en iyi okulda okurken ben canımı dişime takarak bir şekilde kazanmayı başardığım bütün zorbaların olduğu bir okulda okuyorum. Ama en azından bir evim ve okuma imkanım olduğu için sesimi çıkarmıyorum. Ders saatim yaklaştığında kahvaltı yapmadan evden çıktım. Okul biraz uzak ama yürünmeyecek kadar değil. 10-15 dakika içinde gitmiştim bile. Sınıfa girip ve yerime oturdum.
Dersimiz Lee hoca ile fizik. İyi anlaştığım ve sevdiğim bir öğretmendi. Ben Eşyalarımi hazırlarken zil çaldı ve herkes sınıfa toplanmaya başladı. Öğretmenimiz geldiğinde ayağa kalkıp selam verdikten sonra derse başladık, uzunca bir günün ardından dersler bitti ve çıkış saatimiz geldi.
Ders bitimi eşyalarımı alıp çıktım. Eve giden yol tenhaydı ve biri gelince kolayca fark ediliyordu. Okulun olduğu mahalleden çıktım ve markete girdim.
Birkaç tane sandviç ve yemek malzemesi aldım. Parayı ödedim ve çıktım. Bir lezbiyen barda çalışıyorum. Evet sadece gay bar yok. Hem normal bar benim için tehlikeli olucağından orada çalışıyorum.
Eve girince içimde kötü bir his oldu, hislerime güvenen biriyim ama bu his kötü bir şey olacak gibi hissettirdiği için boşverdim ve mutfağa eşyaları bıraktım. Sandviçlerden birinu açtım. Bu eve yurttan ayrıldığımda anne ve babam olan kişilerin öldüğünü öğrendikten sonra yerleştim. Tapulu olduğu için bana miras kaldı. Yemeğim bitti ve saate baktım. İş saatim yaklaşıyordu.
Odama gittim ve hazırlandım çantamı aldım. Anahtarımı kontrol edip çıktım. Hâlâ o his içindeydi, telefonumu hazırda tutarak ilerledim. Hava hafif karanlık olduğu için bu çok rahatsız ediciydi. Kim benden ne ister ki? Ben sadece bir test üzerinde zekiyim. Derin bir nefes vererek devam ettiğim yolumda bi' anda boynumda bir nefes hissetmem ile ağzımın kapatılması bir oldu. Demekki Gerçekten birinin benden bir istediği birşey vardı.
-bilimmeyen bir süre-
Gözlerimi açtığımda nerede olduğuma bakıyordum. Bir odanın içinde oturuyordum ve bağlıydım. Ofis gibi ama sade bir oda. Karşıma bakınca bir erkeği gördüm. Gözümü ilk açtığımda beri bana bakıyordu ve konuşmaya başladı
"günaydın Jeongin-ah~"
Adımı seslendiğinde ona baktım, ne oluyordu lan?
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
İyi günler.Bye~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fox ¬; SeungIN;¬
Randomİlk SeungIN daddykink kitabı. !Fan kurgudur, olayların gerçeklikle alakası yoktur.¡ Ülkesinde yapılan IQ testi sonucunda 'ülkenin en zeki insanı' seçilen kişi Yang Jeongin, şirketi için ona yardım edecek birini arayan Kim Seungmin tarafından Kaçırıl...