Jeongin's Narrative (m)

1K 94 67
                                    

Jeongin'in ağzından

Filmi izlerken keyif alıyordum, hoş bir filmdi. Aklıma hiç yaş sınırına bakmak gelmemişti aslında. Önemli olacağını sanmıyorum, en fazla küçük bir yakınlaşma sahnesi olurdu. Boş verdim ve izlemeye devam ettim, ama korktuğum başıma geldi. Ana karakter ve kız öpüşmeye Başlamıştı, seungmin hyungun fark etmesini beklerken o benim belimi okşuyor ve saçımı kokluyordu. Kadının inlemesi ile sonunda fark etmişti. Ister istemez biraz etkilenmiştim ama kadından dolayı değildi, aklıma gelen bazı düşüncelerdendi düşüncelerdendi. Ve bu düşünceler ben ve Seungmin hakkındaki "kirli düşünce"lerdi.

"oh, yaş sınırına bakmayı unutmuşum. İstersen kapatabilirim."

"kapat h-hyung."

Fark etmeden sesim titremişti ve terlemiştim.

"Jeong?"

"hm?"

"terlemişsin"

"fark etmemişim."

Uydurduğum yalana inanmasını beklerken aniden beni kucağına almıştı. Yanaklarım yanıyordu.

"etkilendim mi jeongin-ah?"

Dediği ile kızarmıştım. Bu sefer Ters dönerek ağırlığını vermeden üstüne çıktı. Düşüncelerimden biri buydu...

"sana yardım etmek istiyorum jeongin-ah~"

Yüzüm kızarık bir şekilde ona  bakıyordum, utancımdan birşey diyemiyordum, ama beni bu hale o getirmedi dersem yalan olurdu.
elini şişmiş olan aletime atınca inlememi tutmaya çalıştım.
Yaptığı her  harekette daha kıvranıyor ve inlemelerimi tutmaya çalışıyordum.

"kendini kasma jeong."

Dediği ile kıvranmaya devam ettim, çünkü çok utanıyorum ama aldığım zevk bunun önüne geçiyordu. hareketlerini biraz daha hızlandırınca ağzındam ilk inlemeyi almıştı.

*hyung-ahh*

"efendim güzelim?"

Kendimi ister istemez eline yaslıyordum. Yaptığı vuruşlarda kendimi kasıyor ve ağzınını kapatıyordum. Ona durması için konuşmaya çalışıyordum ama daha batırıyordum.

"kendini kasma dedim."

*mhh*

Son vuruşu ile gelmeme az kalmıştı.

*ahh seung-ah*

Her hareketim ile daha fazla batırıyordum, artık akışına bıraktım. Son vuruşu ile gelmiştim sonunda. Son vuruşun etkisi ile biraz titredim. Bir peçete alıp elini sildi.

"rahatladın mı küçüğüm?"

Kendine gelmeye çalışırken dediğini anca idrak ettim, ardından gözlerimi ona odaklandım.

*hm hm.*

İstediği cevabı almış gibi bir ifade yapıp alnıma küçük bir öpücük bıraktı. Bende dayanamayıp uyuya kaldım.

Birkaç saat sonra uyandığımda yanımda değildi. Yavaşca yerimden kalkıp etrafa baktığımda hava hafif kararmıştı, yerimden kalktım ve kapıya doğru gittim. Aşağı doğru indiğimde biriyle konuşuyordu. Sesi tanıdıktı ama kim anlayamadım, aşağı inince ilk onu gördüm. O abisiydi galiba. Arkası bana dönük olduğu için yüzünü göremedim.

"uyandın mı jeong?"

"evet hyung."

Bacağını pat patlayıp;

"gel" dedi.

Ona doğru gittim, yanına gelince belimi tuttu.

"bu abin Chris, istersen Chan da diye bilirsin."

Gerçekten abisiymis, ben şaka olarak anlamıştım.

"buda jeongin."

Abisi elini uzattı. Normal de istesem yüzü göremeyeceğim ünlüyle el sıkışıcaktık.

"memnun oldum jeongin."

Bende onun elini tuttum.

"bende hyung."

"sen aç mısın abi?"

"yok sağol seung."

Bu sefer bana baktı.

"sen jeongin?"

Kafamı hayır anlamında salladım, ardından beni tutup bacağına otutturdu. Ben şaşkın ona bakınca oda bana baktı.

"bugün banyoya gir olmazsa."

"tamam hyung."

"sen niye bugün gelmedin bu arada?"

Biz konuşmayı bıraktığımızda abisi ile konuşmaya başladı.

"çok işim yoktu gelmek istemedim."

"bu hafta sonu olucak toplantı baya karışık olucak galiba."

"o neden?"

"anlatırım sonra."

Bunu derken bana bakıyordu, demekki bir şey vardı.

"jeong."

"efendim?"

"sen yukarı çık, istersen banyoya da girersin."

"tamam hyung."

Ayağa kalkarken kafamı öpmüştü, adam cidden temas hastası. Bacağından kalkıp odama gittim, ilk kendime kıyafet bir şeyler hazırladım sonra havlumu alıp banyoya geçtim. Banyoda genelde kısa kalan biri olduğum için işim kısaydı.

...

Selamlarr

Nasılsınız?

Smut bölümünü Jeongin'in ağzındanda anlatmak istedim, nasıl olmuş?

Evet hâlâ söz verdiğim aktiflik ve bölümler gelmedi ama maalesef ki hâlâ Sınav senesindeyim. Umarım daha aktif olabilirim.

Bu arada aklıma şimdi söylemek geldi eğer konuşmalarda * varsa fısıldama yada sessiz konuşma olarak anlaya bilirsiniz.

Kitapla ilgili düşüncelerinizi ve fikirlerinizi özelden veya yorum olarak söyleyebilirsiniz.

Allah'a emanet olun.

Byeee~

My Fox ¬; SeungIN;¬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin