H-hyung

1.1K 118 189
                                    

O'nun bana yaklaşması ile arkamda bir şey hissetmiştim. Fizz'in bir lafı vardı "şuanda bana malını dayıyorsun".

"h-hyung."

Ister istemez kekelediğimde biraz öksürerek kendimi toparladım.

"ne oldu Yang?"

"çok yakınsın."

Dediğim ile elini çekmeçeden çekip belime koydu.

"benim değil misin Yang?"

Bu ne demekti şimdi?

"seninim."

"o zaman istediğimi yaparım."

Kendini bana daha çok yasladı. Sinirle nefes verdim, ben onu kastetmemiştim odun.

"diğerlerine göre olgunsun Yang. Başka biri olsa kendini siktirmek için herşeyi yapardı."

Teşekkürler oduncum.

"hyung gidebilir miyim?"

"hayır Yang."

Sinirle soluduğumda sırıtmıştı, umarım gerçekten iş için getirtti beni.

"acaba neden?"

"öyle istiyorum Yang."

Hayır yani olduğumuz pozisyon sorun değil. Sorun götümün gidebilecek olması. Saçmalama Yang, namusu koru.

"şimdi otur şuraya, ben yemeği yapıcam yemek yiyip devam edeceğiz."

"tamam hyung."

*bir daha hyung dersen reşit değil demen hyung diye inletirim.*

Ağır spoi:yaptı

"bana mı dedin hyung?"

"hayır Yang. Sen ben yemeği yapana kadar bilgisayarı getirip yazmaya devam et."

Dediğini duymuştum, sesi duyabileceğim bir tondaydı. Dediğine şaşırmıştım ayrıca, ne diyeyim sana? İnleticekmis bide, ay! Bi bu eksik!

"tamam hyung."

Kollarından ayrılıp salona kaçtım. Bilgisayarı alıp mutfağa geri gittim. Kodu yazmaya başladım.

] Pazar gecesi [

"şimdi Yang, yarın öğretmenin gelicek. Derslerin konularını konuştuk zaten. Öğretmen ile sorun yaşarsan söyle."

"tamam hyung. Saat kaç gibi gelicek?"

"saat 9'da gelicek, sekiz buçukta kalk."

"tamam."

"sana iyi geceler."

"sanada hyung."

Hızlıca odama çıktım ve ders için kıyafet hazırladım. Dirseklerime kadar kapatan bir capri ve bir bol tişört. Kıyafetin biraz fazla evlik olduğunu düşündüm ama çok önemsemedim. Yatağa yattıktan sonra uyumaya başladım.

] sabah [

Alarm ile kalktım ve hazırlandım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra koruma olan Max hyung bana birazdan hoca geliceği için sadece sandviç yapıcağını söyledi bende kabul edip odama gittim. Kitaplara göz gezdirdim ki kavramam kolay olsun diye.

"efendim hocanız geldi."

"tamam Max hyung."

Hoca içeri geldi. Hocayı kadın bekliyordum ama erkek bir hoca geldi. Ayağa kalktığımda hoca içeri geldi ve selamlaştık.

"merhabalar hocam."

"Merhaba, ben lee Sung, senin adın nedir?"

"Yang, Yang Jeongin."

"memnun oldum jeong."

Elini uzattığında tuttum, ama ismimi kısaltması garip geldi.

"bende hocam."

Hoca çok samimi ve yakın davranıyordu. Sanırım sadece güzel bir başlangıç yapmak istiyor. Yani, umarım.

"tanışmayı bitirdiğimize göre derse geçelim."

"tamamdır."

Masaya geçtik. Hoca hemen yanıma sandalye çekti ve konuyu anlatmaya başladı. Hoca anlatırken durmadan temas kuruyor ve gülüyordu. Temaslar sadece küçük parmak dokunuşları olduğu için sorun etmedim.

"anladın mı Yang?"

"evet hocam."

Soyadım ile seslendiğinde acaba seungmin olsaydı ne tepki verirdi dedim. Alakasız gelebilir ama yinede merak ettim.

"tamam o zaman. Son birkaç test çözmek ister misin?"

"fark etmez hocam, isterseniz bir küçük deneme yapabiliriz."

"yanımda deneme var, bekle vereyim."

Hoca eğilip bana kağıdı verdi.

"al bakalım, ilk ders için kolay olandan verdim."

"teşekkürler hocam."

"rica ederim."

Testi çözmeye başladım. Soruları kolayca çözüyorum fakat son soruda takıldım. İlk başta sormak istemedim ama yapmayacağımı anlayınca yardım almaya karar verdim.

"hocam bakar mısınız?"

Gözlerini yerden alıp gözlerime baktı.

"efendim Jeong ?"

"hocam son soruda kafam karıştı bakar mısınız acaba?"

"tabiki, göster bakalım."

Hoca bunu dedikten sonra elini bacağıma koyunca şaşkınca soruya baktım.

"ne oldu jeong? Hangi soru söyle."

Yaptığı beni rahatsız etmiş ve biraz şaşırmama sebeb olmuştu. Minik dokunuşlar alttan alınabilirdi ama bu fazlaydı.

"s-son soru hocam."

"bak şimdi..."

Konuyu anlatmaya başladı. Ama hâlâ eli aynı yerde. Birşey de diyemiyorum hocaya. Koruma içeri girince elini hemen bacağımdan çekti ve yüzü tam tersi telaş doldu. Sanki yanlış birşey yapmış gibi....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selam.

Baştan yazdıkça daha daha düzeliyor fic.

Allah'a emanet olun.

Byeee~~~

My Fox ¬; SeungIN;¬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin