Lavabodan çıktığım gibi Karşıma o çıktı. Ulan ilk günden delikten mi izliyorsun."işin bittiyse senle biraz daha detaylı konuşucaz, sonra istersen uyursun."
"tamam hyung."
Yine merdivene geldik. Tektek basamakları indik ve salon olduğunu düşündüğüm yerdeyiz. Otur anlamında koltuğu gösterince oturdum.
"şimdi Yang. Seni getirme sebebimi söyledim. Ama onun dışında benimde bazı kurallarım olucak."
"sizinim zaten, değil mi?"
"sizinim zaten derken?"
Sesini kalınlaştırıp yüzünü sertleştirince tırstım. Sanırım dediğim rahatsız ediciydi.
"demek istediğim, beni kaçırdınız ve bende burada olmak zorunda olduğuma göre sizinim."
"O açıdan bakınca evet, uzatmaya gerek yok. Şimdi senin hâlâ eğitim görmen gerekiyor. O yüzden ilerideki haftalarda eve özel öğretmen gelicek. Daha ileri zamanlarda normal okula yollayabilirim seni. Onun dışında, dersin olmadığı günler bazen benimle şirkete gelebilirsin. Yatma kalkma saatleri belirli olucak ama öğle uykusuna uyuyabilirsin yetmez ise."
"tamam hyung."
"yatma saati en erken 9 en geç 10 olucak, saat şuanda 09.30 bugün yorulduğun için erken uyuyacaksın."
"eve temizlikçi,koruma veya bakıcı gelicek mi?"
"temizlikçi ben çağırmadığım sürece çok uğramaz, korumalar benim komutum olduğu için kapıdalar. Bakıcıya gerek yok zaten korumalar ile de eğlenebilirsin."
Hep 'tamam hyung' dememek için bu sefer kafamı evet anlamında salladım.
"normalde yemeği 8 gibi yiyorum ama sen açsan sana hazırlatabilirim."
"sağol hyung gerek yok."
"peki, sen odana çık."
Kafamı salladım. Merdivenleri çıkıp etrafa bakıyorum. Odama girdim ve yatağa yattım. Normalde telefonum vardı ama onuda aldı galiba. Tek arkadaşım Felix var. Onu merak ediyorum. Anksiyetesi var ve okulda ona neler yapabileceklerini tahmin bile etmek istemiyorum. Umarım ona birşey olmaz...
Sabah
Kalktım ve odaya bakıyorum. Duvardaki saat 9'u gösteriyor. Uyanma saati gelmişti, istesem birazdaha uyurdum ama yinede uyumak istemiyorum. Ayağı kalktım ve yatağımı toplamaya başladım. Ağzıma 3Racha'nın şarkısı takıldı. Onun evde olmadığını düşünerek sesli söylemeye başladım. Tam elimi yüzümü yıkamaya giderken onu gördüm. İnşallah bir manyaklık yapmıyacak.
"demek abimin grubunu seviyorsun?"
"abin mi ?"
"evet, CB97'nin şarkısını söylemiyor muydun?"
"s-söylüyordum."
Ani çıkışı ve duyduğum şey aklımı karıştırmıştı.
"gayet açık o zaman, o benim abim."
"hiç benzemiyorsunuz."
"evet. Erken kalkmışsın bu arada."
"tam saatinde uyandım."
"tamam. Sen banyodaki işlerini hallet, sonra benim işlerinde yardım ediceksin."
"kod olan mı? madde olan mı?"
"ikiside."
Kafamı sallayıp banyoya gittim. Yüzümü yıkadım üstümü değiştirdim. Aklım hâlâ o ikisinin kardeş olmasındaydı. O sırada salona indim o oturuyor ve elinde tahminimce kod yazdığı bilgisayarı ve bazı kağıtlar vardı.
"geldim hyung."
"yanıma otur."
Yanına oturup ne yaptığına baktım. Tahmin ettiğim gibi kodlar vardı.
"şimdi. Kodlarda anlayamadığım bir sorun var. Yazım şeklinde de bir sorun yok."
"hyung?"
"efendim?"
"şurada alt tire (_) olması gerekmiyorum mu?"
"evet?"
"ama kısa çizgi koymuşsun."
"nasıl?"
"hyung şunları birde şunu değiştirirsen olurlar."
Seungmin dediğimi yapınca olduğunu fark görüp mutlu olmuştu. Kafamı okşayıp.
"aferin benim tilkime"
Dediği biraz garip gelmişti, genelde Soyadım ile çağrılırdım. Bende biraz gülünce devam etmiştik. İşimiz baya uzun sürecek gibi.
[birkaç saat sonra]
Saat 12'ye geliyor ve açıkmaya başladım. Boşverip işe geri döndüm fakat bu sefer karnım guruldadı Seungmin gelen ses ile şaşkınca bana baktı.
"ben kahvaltıyı unuttum değil mi?"
"sorun değil hyung, işler bitinceye kadar beklerim."
"hayır Yang. Kalk mutfağa gidiyoruz."
"pekâla."
Çalışma odasından mutfağa geçtik. Seungmin dolaba malzemelere bakıyordu. Ne pişiricek acaba?
"bana şuradan tava ver Yang."
"tamam hyung veriyorum."
Dediği yere yaklaşıp çekmeceyi açmaya çalıştım ama boyum oraya yetmeyecek kadar kısaydı. Yetişemiyordum. Seungmin hyung arkama geçip laf etmeye başladı.
"o kadar kısa mısın Yang?"
Bana biraz daha yaklaşıp çekmeceyi açmaya çalıştı.
"h-hyung."
Klişe yaşlı teyze dizilerine döndük iyice.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_Selamlar.
Kitapla ilgili düşüncelerinizi ve fikirlerinizi yorum olarak yada özelden yaza bilirsiniz
Byeee~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fox ¬; SeungIN;¬
Randomİlk SeungIN daddykink kitabı. !Fan kurgudur, olayların gerçeklikle alakası yoktur.¡ Ülkesinde yapılan IQ testi sonucunda 'ülkenin en zeki insanı' seçilen kişi Yang Jeongin, şirketi için ona yardım edecek birini arayan Kim Seungmin tarafından Kaçırıl...