At least he's not without character like u!

795 92 126
                                    

Bu sefer somurtmuş bi' ifade ile omuz silktim.

"bilmem...biraz gezintiye çıkmış."

Dediğime gülmüş ve yüzümü elleri arasına aldı.

"söyler misin o minnağa, benim ona ihtiyacım varmış."

Bende güldüm.

"gelmiş buradaymış."

Bu sefer yüzüme yaklaştı ve burnuma bir öpücük bıraktı. Yanaklarım hemen kızarmıştı. Hayır Yang götünün gitmesj için erken gülüm.

"heh, şimdi oldu. birkazdan seninle dışarı çıkıcaz, gerekli malzemeleri alıp gelicez tamam mı tilkicik?"

"tabiiki de, plan? Yaptınız mı?"

"evet, sen banyodayken ayarladık. Hadi, sen hazırlan çıkalım."

"tamam hyung."

Olduğum yerden kalktım ve odama gittim. Odama girdim ve dolabıma bakmaya başladım. Hem şuan için kıyafet seçiyor ve çıkınca nasıl bir elbise alıcağını düşünüyorum, çok açık birşey olucağını düşünmüyorum, manyağın teki zaten. Giyiceğim kıyafeti seçtim ve giyinmeye başladım. Seçtiğim şey biraz. Soft bir havası var ama sorun olacağını sanmıyorum. İşim bitince aşağıya inip ona seslendim.
(böyle bir şey canlarım.)

"hyung"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"hyung"

"hazır mısın?"

"evet hyung."

Oturduğu yerden beni süzdü ve yanıma geldi. Elini yanağıma koyup konuşmaya başladı

"çok güzel olmuşsun Jeongin-ah."

Dediği ile biraz kızardım.

"teşekkürlerr hyung."

"hadi çıkalım, Max."

"efendim bay Kim?"

"biz çıkıyoruz haberin olsun."

"tamam efendim."

Max hyunga haber verdik ve dışarı çıktık. Arabaya bindik ve yolculuğumuz başladı.

"ilk olarak avmye gidicez, kıyafetini seçicez sonra toplantı için şirkete geçicez."

"toplantıya ben katılıcak mıyım?"

"tabikide."

Araba yine sessizliğe gömülmüş ve yolumuz sonunda bitmişti.

"in bakalım."

Kapıyı açıp indim ve onun yanına doğru gittim. Giriş kapısına gittik ve içeriye girdik.

"hmm, ilk şuraya girelim."

My Fox ¬; SeungIN;¬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin